Populairste bedienigsapparaat.

Gestart door KayaRahnee, november 18, 2012, 18:59:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KayaRahnee

Welk bedienings apparaat is het populairst bij de Squeezebox Touch.......gewoonweg de bijgeleverde AB, de iPhone, Pod, Pad, de Asus Nexus7 of.................?
Met andere woorden: welke gebruiken jullie?
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

xander32

Citaat van: KayaRahnee op november 18, 2012, 18:59:28
Welk bedienings apparaat is het populairst bij de Squeezebox Touch.......gewoonweg de bijgeleverde AB, de iPhone, Pod, Pad, de Asus Nexus7 of.................?
Met andere woorden: welke gebruiken jullie?
.... Ik las bij de buren jouw grote interesse voor de Nexus ... Wat let je?

Voorts zijn de IPod Touch en de IPads populair, maar dat is niets nieuws voor jou ...

KayaRahnee

Citaat van: xander32 op november 18, 2012, 19:02:41
.... Ik las bij de buren jouw grote interesse voor de Nexus ... Wat let je?
Voorts zijn de IPod Touch en de IPads populair, maar dat is niets nieuws voor jou ...

Er is inderdaad interesse voor de Nexus, maar ik luister ook graag met belangstelling naar de ervaringen van andere.

Ik vind de Apple producten over het algemeen (te) duur.
iPhone/iPod word het zeker niet.
En om de prijs te drukken zou ik sowieso de iPad via de 2de hands markt kopen maar daar proberen heel wat "bedriegers" hun toestel te verkopen (vooral op MP).
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

xander32

Citaat van: KayaRahnee op november 18, 2012, 19:16:27
Er is inderdaad interesse voor de Nexus, maar ik luister ook graag met belangstelling naar de ervaringen van andere.

Ik vind de Apple producten over het algemeen (te) duur.
iPhone/iPod word het zeker niet.
En om de prijs te drukken zou ik sowieso de iPad via de 2de hands markt kopen maar daar proberen heel wat "bedriegers" hun toestel te verkopen (vooral op MP).
Marktplaats is soms idd. oppassen :yes:. Maar ik heb er ook wel positieve ervaringen hoor, bijv. recent mijn SBT ...

Bij het buurforum komt er nog wel eens een tweedehandse IPad voorbij.

KayaRahnee

Citaat van: xander32 op november 18, 2012, 19:18:42
Marktplaats is soms idd. oppassen :yes:. Maar ik heb er ook wel positieve ervaringen hoor, bijv. recent mijn SBT ...
Bij het buurforum komt er nog wel eens een tweedehandse IPad voorbij.

Ik heb ook wel een aantal zeer positieve ervaringen gehad met MP verkopers maar ik heb de indruk hoe populairder een product hoe meer profiteurs er te vinden zijn ....... het is daar voor wat betreft Iphone/pad en pod echt wel heel erg gevaarlijk.

Ik laat misschien de winter lekker passeren, zo heb ik dan ook nog tijd om wat na te denken. 
Ik dacht ergens te hebben vernomen dat er een Nexus 10 zou gaan komen........dan worden er misschien veel van de 7serie te koop aangeboden en zo kan ik mijn slagje weer slaan.
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

xander32

Citaat van: KayaRahnee op november 18, 2012, 19:32:57
Ik heb ook wel een aantal zeer positieve ervaringen gehad met MP verkopers maar ik heb de indruk hoe populairder een product hoe meer profiteurs er te vinden zijn ....... het is daar voor wat betreft Iphone/pad en pod echt wel heel erg gevaarlijk.

Ik laat misschien de winter lekker passeren, zo heb ik dan ook nog tijd om wat na te denken. 
Ik dacht ergens te hebben vernomen dat er een Nexus 10 zou gaan komen........dan worden er misschien veel van de 7serie te koop aangeboden en zo kan ik mijn slagje weer slaan.
kan slim zijn maar je kan ook aan het wachten blijven...

KayaRahnee

Citaat van: xander32 op november 18, 2012, 19:35:01
kan slim zijn maar je kan ook aan het wachten blijven...

Voor zoiets heb ik  heel veel geduld en dat heeft ervoor gezorgd dat ik al redelijk wat centjes  in m'n geldbeugel(tje) heb kunnen houden.
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

Niber

Hier hebben we alletwee een smartphone met Android, die gebruiken we samen met de Logitech Harmony.
Gaat dikke prima.

Wil wel eens een iPad hebben, aangezien die ook veel voor gewoon internet surfen zou gebruiken. Maar ik wil altijd zo veel.  HLP
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden


QuattroNL

Ik bedien m'n Squeezebox Duet met m'n tablet (Samsung Galaxy Tab).
Werkt beduidend fijner dan de standaard ab (met schermpje).
En natuurlijk veel handiger: tijdens het surfen even de volgende 'cd' kiezen of snel naar een volgende track gaan.
Nadeel: als de tablet geconfiskeerd is door de wederhelft dan moet ik noodgedwongen de standaard ab aanzwengelen  :-o  clown1
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB