advies gevraagd, audiofiel in de dop

Gestart door pullie17, september 19, 2011, 23:46:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pullie17

Besten,

Ik wil een nieuwe set aanschaffen. Ik vind de opties van lan, airply allemaal erg aantrekkelijk bij  de cr603. Maar ben ik voor kwaliteit niet beter uit met de SR5023 samen met cd 5004?

Wat is jullie mening, lever ik veel aan kwaliteit in als ik voor het alles in 1 setje ga?

bedankt voor de reacties!

gr paul

Cornelis1921

 :yes: byebye
Citaat van: pullie17 op september 19, 2011, 23:46:25
Besten,

Ik wil een nieuwe set aanschaffen. Ik vind de opties van lan, airply allemaal erg aantrekkelijk bij  de cr603. Maar ben ik voor kwaliteit niet beter uit met de SR5023 samen met cd 5004?

Wat is jullie mening, lever ik veel aan kwaliteit in als ik voor het alles in 1 setje ga?

bedankt voor de reacties!

gr paul
Naar mijn bescheiden mening lever je inderdaad kwaliteit in als je voor een alles-in-een setje gaat. De onderdelen bij de meeste losse, dedicated, componenten zijn meestal van betere kwaliteit, omdat ze zijn afgeleid, of zelfs afkomstig daarvan zijn, van de hogere modellen. Dus als jouw budget het toelaat...losse componenten.
N.B. Welkom hier! En veel lees- en postplezier.
De hartelijke welkomstgroeten van Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

pullie17

Bedankt voor je reactie Cor,

Ik ga er inderdaad vanuit dat kwaliteit van geluid met losse dekken beter is, maar is het echt een wereld van verschil? Of kan ik er van uitgaan dat Marantz zo goed is dat het voor een startende liefhebber zeker aceptabel is?

Lastige vraag, ik weet het, de beste manier is om gewoon te luisteren, ik ga eens vragen of dat mogelijk is hier in nijmegen

Cornelis1921

Citaat van: pullie17 op september 20, 2011, 08:45:52
Bedankt voor je reactie Cor,

Ik ga er inderdaad vanuit dat kwaliteit van geluid met losse dekken beter is, maar is het echt een wereld van verschil? Of kan ik er van uitgaan dat Marantz zo goed is dat het voor een startende liefhebber zeker aceptabel is?

:yes: :yes: :yes: Groet, Cor
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm

Welkom!

Je kan ook kijken op 2e handsplekken en zo voor weinig (lees minder) euro's beginnen met een leuke set.
Er is een topic met leuk spul op MP/Ebay van 'kenners' en anders kan je (als je iets vindt) dit altijd hier vragen.

Maar let op, het kan (bijna altijd) verslavend werken......
In ieder geval veel plezier, door te gaan luisteren, lezen op fora en google....

Gentleman

Citaat van: pullie17 op september 19, 2011, 23:46:25
Ik wil een nieuwe set aanschaffen. Ik vind de opties van lan, airply allemaal erg aantrekkelijk bij  de cr603. Maar ben ik voor kwaliteit niet beter uit met de SR5023 samen met cd 5004?

prima set. Heb ik nu ook. Dat ik overweeg wat anders voor de SR5023 te nemen, heeft bij mij niets te maken met de prestaties. Airplay heb ik middels airport express, waarbij ik kan afspelen via computer, iPad, iPhone.