afstandsbediening rc5500sr

Gestart door sjoerdfm, april 24, 2015, 19:28:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sjoerdfm

Ik zoek voor Marantz rs3001 de afstandsbediening (rc5500) kwam om marktplaats wel op iets maar voor 75 euro vind ik dat te duur. Iemand met een oplossing wat of welk type ook werkbaar is met de 3001?
BVD Sjoerd

Damhooligan

Mijn afstandsbediening van mijn ud5007 wil niet meer werken,  en een nieuwe vind ik ook te duur.

Ik had nog een universele afstandsbediening liggen en die heb ik even uitgeprobeerd en werkt prima.
Ik heb de logitech harmony 300.
Voordeel hiervan is dat ik nu zowel de tv als de dvd en ook de Marantz versterker erop heb ingesteld en ik kan nu alles met 1 afstandsbediening  bedienen.

En op de website van logitech kun je vantevoren bekijken of hij werkt met jouw model.
Hoi, ik ben johan, geboren in NL.
maar.. ik woon in australie.

sjoerdfm

Dank je wel, ik heb net gekeken en het moet werken!! Ga kijken waar ik ze kan bestellen! Super hello

sjoerdfm

Nog een vraag, kun je ook in het menu komen en de bass en treble functie? Wil het geluid wat aan passen maar zonder afstandsbediening lukt dat helaas niet.

Damhooligan

Citaat van: sjoerdfm op april 25, 2015, 21:25:40
Nog een vraag, kun je ook in het menu komen en de bass en treble functie? Wil het geluid wat aan passen maar zonder afstandsbediening lukt dat helaas niet.

Wat je met de originele afstandsbediening kan doen,  kun je ook met de logitech doen.

De lay-out is uiteraard anders en het kan zijn dat je een functie mist.
Maar je kunt via de pc alle toetsen van de afstandsbediening apart instellen en eventueel missende functies toevoegen of functies die je niet gebruikt verwijderen.
Hoi, ik ben johan, geboren in NL.
maar.. ik woon in australie.

sjoerdfm

Oke duidelijk, ik zal er eentje bestellen!

sjoerdfm

Vandaag bij Mediamarkt geweest en heb de Harmony 350 gekocht. En alles werkt super!!! Bedankt voor de tip.
Groet Sjoerd

Damhooligan

Citaat van: sjoerdfm op april 26, 2015, 14:09:21
Vandaag bij Mediamarkt geweest en heb de Harmony 350 gekocht. En alles werkt super!!! Bedankt voor de tip.
Groet Sjoerd

Ben blij dat alles nu lekker werkt  pompom pompom
Hoi, ik ben johan, geboren in NL.
maar.. ik woon in australie.