Hoe ziet jouw achterkant eruit.....

Gestart door BernHardN, februari 27, 2007, 20:15:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mahansz

klopt, opzich maakt vdhul best prima spul hoor, maar niet voor mij  byebye byebye (behalve the bay dan!)
Eigenlijk moet ik the Name ook nog een keer proberen, die is nog goedkoper (en dus nog beter :lol: :lol: :lol:)
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mars

wahahaha

ja inderdaad het is voortaan ''Van den hul, des te goedkoper des te beter"

grtz mars HB
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

dmeerpa

#18
Awel als ik die foto's zo zie, dan vallen die achterkanten van jullie best mee. Mijn SR7500 stak zoe goed als vol. 1 component out en 3 maal component in. 3 optische interlinks, 2 coax interlinks. 2 RCA interlinks. 3 * 2 4MM² en 2 * 2,5MM² luisprekerdraad en 1 * 2 Monster Sigma² speaker kabel. en dan nog de interlink voor de IR en een coax distributie kabl voor de radio. En een RCA Subwoofer kabel. En niet te vergeten een stroomkabel.

Eigenlijk moeten er nog 2 RCA interlinks bijkomen, zodat ik meerkanalen SACD kon afspelen.

Kan momenteel geen foto nemen, ben gisteren onverwachts verhuisd. Alles zit nog in dozen.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

mahansz

da's het bijkomend voordeel van 'gewoon' stereo draaien! heerlijk :lol: :lol:
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Jan

De achterkant van mijn set zie er zo uit:


mahansz

Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Jan

De foto is een beetje donker, maar ik heb interlinks rechts kunnen houden en netsnoeren links. Het zit toch nog redelijk netjes achter.

mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

aha ja het moet niet te moeilijk worden hoor voor mij  :wink: die foto stond idd twee berichten terug  8-) 8-)

grtz mags
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Paul

Citaat van: Jan op september 10, 2007, 21:24:47
De foto is een beetje donker, maar ik heb interlinks rechts kunnen houden en netsnoeren links. Het zit toch nog redelijk netjes achter.

Jan het gaat er om hoe je set klinkt.
Die kabels lopen niet weg, hoewel de details wel leuk zijn om te zien.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Jan

De set klinkt uitstekend, ik geniet er dagelijks van.

thom

mijn zooi




lijkt een zooitje van goedkope kabels, maar er zitte ook wel goed dure kabels door :-P

Maurice

Citaat van: thom op september 13, 2007, 19:49:05
mijn zooi
lijkt een zooitje van goedkope kabels, maar er zitte ook wel goed dure kabels door :-P
Dat mag je wel eens fatsoeneren ja  nonono

Tip: zelfbouw interlinks ;)
Nette pluggen van intertechnik gebruiken met een leuk stukje microfoonkabel. Dan nog netjes solderen en je hebt een interlink die met dure kabels kan concureren (€25 tegen €150).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude