Hoe ziet jouw achterkant eruit.....

Gestart door BernHardN, februari 27, 2007, 20:15:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BernHardN

Nou ja die van je apperaaten dan......veel kabels..



naar de TV


Annaloog


digitaal


nog een digitaal, ik wissel wel eens,


thom

en een plaatje van mijn draaden boel(wel wat veroudert)


ben vanplan binnenkort de boel een flink te upgraden de dropveter van me tv moeten zowieso een aangepakt worden

BernHardN

van dropveter naar qed scart was voor mij een "kin val op de grond" ervaring  :-D

thom

#3
Citaat van: BernHardN op februari 27, 2007, 20:39:59
van dropveter naar qed scart was voor mij een "kin val op de grond" ervaring  :-D
ben benieuwt :-D hoe dat bij mij ook zo goed uitpakt

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

BernHardN

Citaat van: thom op februari 27, 2007, 21:12:19
Citaat van: BernHardN op februari 27, 2007, 20:39:59
van dropveter naar qed scart was voor mij een "kin val op de grond" ervaring  :-D
ben benieuwt :-D hoe dat bij mij ook zo goed uitpakt

is er al vernieuwing?

BernHardN


thom

Citaat van: BernHardN op maart 06, 2007, 16:22:30
Citaat van: thom op februari 27, 2007, 21:12:19
Citaat van: BernHardN op februari 27, 2007, 20:39:59
van dropveter naar qed scart was voor mij een "kin val op de grond" ervaring  :-D
ben benieuwt :-D hoe dat bij mij ook zo goed uitpakt

is er al vernieuwing?
nee, moet eerst effe mog zoon 50,- hebben voor me nieuwe speakers(zie zelfbouw).
en dan is me bekabeling aan de beurt pompom. zet er wel een nieuwe foto op als het zo ver is!!!

thom

zo zoals belooft, een nieuwe foto van de achterkant

mahansz

#11
maar even een oud topic nieuw leven inblazen (terwijl ned-bul 2-0 is geworden  hello hello )

Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mars

haoi Hans

is dat wat , john van Gent?  ik ben zelf alles van Van den hul de deur uit aan het doen ( de eerste de beste Monster van 2x 4 mm klinkt al stukken aangenamer dan mijn cs-122, )  Alleen the Bay , ben ik wel tevreden over(geinig he , is de goedkoopste van ze) Maar de hybrid mk3 heb ik ook al weer de deur uitgedaan .

grtz mars byebye
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mahansz

grappig, ik heb dus precies hetzelfde gedaan: alles van vdhul de deur uit gegooid behalve the Bay (zie foto). 'k heb vrij dure gehad (the second, the jubilee, D352) maar na vergelijk met andere kabels vond ik ze niet het geld waard. Ik heb nu van m'n werk een paar John van Gent, best tevreden over (klikkerdeklik). JvG is een nederlandse kabelmaker, die al een tijdje meedraait en best wel een gevestigde naam opgebouwd heeft.
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mars

ja ik had al eens van John van Gent gehoord , maar was hem weer vergeten
Weet je met cs-122 mis ik gewoon een heel stuk midden kader , en de hybridmk3 vind ik ( en ik ben niet de enige) gewoon te schel,  en ja voor iets waardoor je geluid slechter wordt , is het hele dure handel!
o,o,o, maar ik wil geen mensen tegen hun schenen schoppen die vandenhul prima vinden en er met veel plezier naar luisteren , want deze materie blijft en is subjectief

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun