Car audio???

Gestart door MadVillain, juni 12, 2008, 22:00:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MadVillain

We hebben het hier voornamelijk over hifi in de woonkamer. Maar zijn er ook mensen die helemaal gek zijn van hifi in de auto?

Zelf ben ik net klaar met m'n auto qua geluid. De originele dashboard speakers vervangen voor kleine JBL's. En grote hoedenplank speakers geplaatst tevens van JBL.
De hoedenplank speakers zijn van de LOUD series en de dashboard speakers van de GTO series.
Headunit is van alpine en de versterker een tijdelijke panasonic. Hij wordt binnenkort vervangen voor een.....JBL :-D

Een woofer hoeft voor mij nu niet omdat die hoedenplank speakers al erg diep gaan. Hard(!) gaan ze ook nog, mag ook wel  :wink:


TurboMarco

Ik heb in het verleden heel veel gedaan met car audio zoals inbouwen voor anderen,deelname aan SQ en zelfs SPL wedstrijden  :lol: ,nu ben ik er al een tijdje klaar mee want thuis klinkt het net wat lekkerder  :yes: ,en de auto's zijn weer wat lichter wat een forse brandstofbesparing betekend .
Uiteraard heb ik wel wat spullen behouden,ik zal trachten dit neer te pennen (euhh typen )

Renault 5 GT Turbo:
DLS compo ,fronts.
Polk ,rearfill.
Magnat ,subwoofer.
Alpine ,headunit.
2x Audison ,4 ch amp en een monoblock.
Brax ,IPC .

Renault 5 GTS:
Hertz coaxiaal ,front.
Hertz coaxiaal ,rear.
JVC ,headunit.
Polk ,subwoofer met diy passief membraam.
ESX ,2 ch amp.

Renault Megane coupe:
Boston compo ,front.
Polk coaxiaal,rear.
Philips ,headunit (radio Renault).

Ik ben nogal gecharmeerd van het merk Polk ,en dan in het bijzonder de Dynamic ballance series  HB

Op zolder heb ik nog wat liggen van oa Philips,Velocity,Visaton,etc etc voor het geval dat er een 4e auto komt  HLP

greetz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

De installatie die inde vectra zit is meer als voldoende en laat de spiegels ook al mee trillen

Verder heb ik in mijn werkbus JBL's in de deur zitten en de standaard speakers in het dashbord rammelt wel goed !

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

minguel

In mijn vorige auto (Opel Astra G) had ik een mooie pioneer radio (pd77 nog wat), alle standaardspeakers vervangen en een sub en versterker. Geen al te zwaar werk.

In mijn huidige auto (Opel Astra GTC) speel ik met het standaard werk vanwege de geintegreerde boordradio.

Minguel
Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750