MEET & GREET bij Speakerland te Oss - DEMODAG

Gestart door Leonneke, april 04, 2008, 01:33:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leonneke

Citaat van: franks op juni 01, 2008, 22:36:54
Leonneke,  Het is een mooi en compleet verslag geworden van alle indrukken die we die avond hebben opgedaan. Voor diegene die nog wat foto's van mijn vox-en willen bekijken, hierbij de link: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=41295.0
Groet Frank en tot ziens/hoors .

Forummers:

Hier moet je beslist eventjes naar kijken

Daar worden ze bij Sonar Faber, bij Avalon Acoustics en bij huize Leonneke helemaal stil van ........
Met de hand nog wel ................   

Frank ????  Mogelijk kun je ze bij de volgende Meet En Greet eens opstellen bij Speakerland ??? :-D
Groetjes Leonneke .  . ...

mars

Citaat van: franks op juni 01, 2008, 22:36:54
Leonneke,

Het is een mooi en compleet verslag geworden van alle indrukken die we die avond hebben opgedaan.
Voor diegene die nog wat foto's van mijn vox-en willen bekijken, hierbij de link:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=41295.0

Groet Frank en tot ziens/hoors .


oi

waanzinnig mooi gedaan, franks  notworthy notworthy

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

gerard

Leonneke,

beetje late reaktie maar het is een mooi verslag geworden, goed van je dat je er zoveel tijd in hebt gestoken.

Ik las ergens anders dat het zelfbouwvirus je al weer aardig in z'n greep heeft :-D

Groet
Gerard
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Leonneke

Citaat van: gerard op juni 08, 2008, 17:36:20
Leonneke, beetje late reaktie maar het is een mooi verslag geworden, goed van je dat je er zoveel tijd in hebt gestoken. Ik las ergens anders dat het zelfbouwvirus je al weer aardig in z'n greep heeft :-D  Groet Gerard

Gerard;

Bedankt voor je complimenten.
Het virus laat eigenlijk nooit echt los. Maar ik heb een beetje hetzelfde probleem als bijvoorbeeld Franks.
Ik wil nog zoveel bouwen, maar waar laat je die speakers uiteindelijk allemaal ......
En ik moet zeggen, ik heb inmiddels iets gebouwd waar ik eigenlijk zo tevreden mee ben dat ik niet weet wat dit nog moet overtreffen, qua geluid dan .............

Maar het blijft inderdaad leuk.
Groetjes Leonneke .  . ...

franks

Leonneke,

Bedankt voor de complimenten, mocht je zin hebben kun je altijd een keer langskomen om te komen kijken/luisteren.

Groet Frank

Leonneke

Citaat van: franks op juni 10, 2008, 19:12:22
Leonneke, Bedankt voor de complimenten, mocht je zin hebben kun je altijd een keer langskomen om te komen kijken/luisteren. Groet Frank

Thank You .................  Zin zeker want ik vind het echt een prachtig ontwerp.
Wel is het voor mij lastig zomaar eventjes langs te komen, want ik heb een eigen zaakje dat 7 dagen per week open blijft. Maar de zomermaanden zijn wat rustiger.
Ik ga proberen of ik dit kan plannen. LEUK
Groetjes Leonneke .  . ...

mars

Citaat van: Leonneke op juni 11, 2008, 23:40:55
Thank You .................  Zin zeker want ik vind het echt een prachtig ontwerp.
Wel is het voor mij lastig zomaar eventjes langs te komen, want ik heb een eigen zaakje dat 7 dagen per week open blijft. Maar de zomermaanden zijn wat rustiger.
Ik ga proberen of ik dit kan plannen. LEUK

hahaha da's echt overal he, met sport scholen , in de zomer rustiger en als het nieuwe jaar is geweest, dan loopt het storm.

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Leonneke

Citaat van: mars op juni 15, 2008, 09:09:22
hahaha da's echt overal he, met sport scholen , in de zomer rustiger en als het nieuwe jaar is geweest, dan loopt het storm.  grtz mars

Jahaaa ..... da's geheel inherent aan de fitness-branche. Na de zomer is overigens ook altijd een drukkere periode.
Helaas hebben nog HEEL VEEL mensen het idee dat je in 3 - 4 maanden tijd je lichaam kunt omtoveren tot dat van een covermodel.

Er zijn er trouwens wel die dat lukt. Ongeveer 1 op de 10.000 schat ik zo.
Ik haal die mensen er al uit als ze aan de balie staan. De vastbeslotenheid staat in hun ogen te lezen.  Maar de meesten denken dat je met 1/2 uurtje cardio per week kilo's af gaat vallen.

Ik haal de mensen meestal direct uit die droom. De meesten schrikken dan eventjes, maar weten in elk geval waar ze aan toe zijn.

Bloed, zweet en tranen ................   De meesten haken al af als ze beginnen te zweten.  Ze klagen dan over de hitte. Waar is de airco ?????

Tja, de zomer ..............   Lekker jezelf in het zweet jagen. Heerlijk. Maar de meesten gaan liever barbequeen en bier drinken. Die komen rond september weer !!!!!!!
Groetjes Leonneke .  . ...

Lapti

Ik kamp met overgewicht en daarom sport ik ook, en zeker niet omdat ik het leuk vind maar meer omdat het moet. Ik hou me gelukkig ook geen illusies voor dat ik kilo's zal afvallen in korte tijd   nopompom maar als het over een lange tijd steeds een beetje beter gaat vind ik dat ook goed  :lol:
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

mars

#100
Citaat van: Lapti op juni 17, 2008, 09:30:28
Ik kamp met overgewicht en daarom sport ik ook, en zeker niet omdat ik het leuk vind maar meer omdat het moet. Ik hou me gelukkig ook geen illusies voor dat ik kilo's zal afvallen in korte tijd   nopompom maar als het over een lange tijd steeds een beetje beter gaat vind ik dat ook goed  :lol:

oi lapti

is te doen hoor , maar je moet echt consequent zij  in je training  :yes:

leonneke kan je hier veel meer over vertellen

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Leonneke

Citaat van: mars op juni 17, 2008, 11:56:34
oi lapti is te doen hoor , maar je moet echt consequent zij  in je training  :yes:
leonneke kan je hier veel meer over vertellen grtz mars

Hoi Lapti en Mars:

Eigenlijk zouden we weer moeten uitwijken naar de "sportpagina"....

Maar voor Lapti;  Inderdaad, neem de tijd. Overgewicht kwijtraken kost veel tijd.
Het sporten niet of nog niet leuk vinden is zeker een bottleneck. Ik ben laatst naar een zeer interessante congresdag geweest over overgewicht.

Sporten alleen is niet voldoende. Goed leren eten is net zo belangrijk. En wat tegenwoordig steeds duidelijker aan het worden is, is dat er een verandering in het gedrag moet ontstaan. Tussen de oortjes zeg maar. Bewust worden van het overgewicht, van de consequenties, van de risico's en van de pure noodzaak tot bewegen en aangepast eten.

Vooral het gedragsmatige aspect is lange tijd zwaar onderschat. Het is ook het meest moeilijke deel van de driehoek om uiteindelijk tot goede resultaten te komen. (bewegen - eten - gedrag)

Bovendien maakt men nog vaak een verkeerde insteek m.b.t. de trainingen.
Veel trainers denken nog steeds dat cardio de enige effectieve methode is om tot gewichtverlies te komen. Helaas blijkt dit bij mensen met overgewicht vaak niet zo te zijn. De stofwisseling van zware mensen werkt letterlijk anders.
Goede en stevige krachttrainingen moeten eigenlijk meer de basis zijn bij overgewicht. Het lichaam moet letterlijk weer "leren verbranden" ......

De spieren zijn de verbrandingsmotoren en juist daarom moeten die spieren goed getraind worden. Zo "leren" de spieren om suikers en vetten te verbranden.

Maar goed. Lapti:  Ik hoop dat je wat serieuze mensen om je heen hebt die je daarbij kunnen helpen. Je zult vermoedelijk straks gaan merken, als je wat gewicht begint te verliezen, dat het sporten wat gemakkelijker gaat. De kans dat je sporten dan leuker gaat vinden is zeker aanwezig. Bovendien zou ik je willen aanraden eens een les in groepsverband te proberen. Zeker lessen die gegeven worden op muziek zijn aanraders. De muziek leidt af en stimuleert je wat gemakkelijker. Uit onderzoeken blijkt dat je 11 % meer "geeft" als je op muziek sport. Of zet desnoods een iPod op je hoofd met je eigen deuntjes.

Uiteindelijk komt het er toch op neer dat de stimulans vanuit je binnenste moet komen. Als het onderbewustzijn het overgewicht echt beu is, dan is dat de ideale basis om af te vallen.

Ik weet zeker dat ook JIJ je overgewicht onder controle kunt krijgen. Maar daar schiet JIJ niks mee op. Het gaat er uiteindelijk om dat je zelf die overtuiging vanuit je binnenste weet aan te boren en weet te benutten. SUCCES jongen. 

Groetjes Leonneke .  . ...

Paul

Leonneke,
Je zou haast het idee krijgen na een M&G bij Ruud bij Speakerland ............weet je wat we laten het forum een avond voor wat het is en maken er een M&G bij jouw in de sportschool van en gaan zweten met z,n allen.
Nu denk ik dat ik iets gezegd heb wat ik niet waar kan maken, want je woont niet naast de deur.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

mars

 stupid

hahaha ja wel Paul , je hangt eraan.  Hup onder de ijzers jij :yes:

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Leonneke

Citaat van: Paul op juni 18, 2008, 00:41:02
Leonneke, Je zou haast het idee krijgen na een M&G bij Ruud bij speakerland ............weet je wat we laten het forum een avond voor wat het is en maken er een M&G bij jouw in de sportschool van en gaan zweten met z,n allen.
Nu denk ik dat ik iets gezegd heb wat ik niet waar kan maken, want je woont niet naast de deur.

Ach ..............  Wat is naast de deur.  Stel, ik heb hier 2 miljoen Euro klaarliggen voor jou, maar je moet ze wel efkes komen ophalen. Dan is het relatief dicht in de buurt !!!

Ik ben daar best voor in, een Meet & Greet onder het genot van een dampende spinningles. Zo hebben we dan direct een "link" naar de muziek.

Desnoods een paar joekels van versterkers van Marantz ...............

Ik durf dit best aan....  Wel ontstaat er direct een praktisch probleempje.

De mogelijkheden die open staan zijn de volgende:

Vrijdag:  middag- of avonduren..............
Zaterdag:  Middag- of avonduren ..........
Zondag: Middag- of avonduren ..............

Iedereen mag eventueel een verzoeknummertje indien. Ik werk deze dan volledig uit (tot op de tel)  zodat de techniek past bij de dynamiek van het nummer.

Bovendien kan ik jullie ook nog tracteren op een half uurtje ClubPower.
Trainen met gewichten ............ Op Muziek ............
Voorts beschik ik over 1 van de beste instructeurs van Nederland, zodat je de spinningles nooit meer zult vergeten ( International Presenter en Opleider ).

Dus ..............  Ik sta open ..............  Maar iemand anders mag dan in deze het voortouw gaan nemen ................

WIE DURFT ???????????????????????
Groetjes Leonneke .  . ...