MEET & GREET bij Speakerland te Oss - DEMODAG

Gestart door Leonneke, april 04, 2008, 01:33:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

Citaat van: Leonneke op april 07, 2008, 14:19:10
Hoi Marco;

Jammer dat je niet kan.  Mag ik eens vragen, pure interesse, wat doe je voor werk ????


Ik ben chefkok in een restaurant/zalencentrum.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

vielzweck

Citaat van: Marco op april 07, 2008, 16:37:04
Ik ben chefkok in een restaurant/zalencentrum.

leuk is dat soms heb je (ik) een heel ander beeld van iemand :yes:
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Leonneke

Citaat van: Marco op april 07, 2008, 16:37:04
Ik ben chefkok in een restaurant/zalencentrum.

Als dat restaurant nou toevallig eens in de buurt van Oss gelegen is ??????

Lekker eten bij Marco. Zalm met asperges. Varkenshaasje. Mogelijk ???
Groetjes Leonneke .  . ...

vielzweck

Ik ga niet mee naar Os.

Heeft het expliciet(!) afmelden(!) een meerwaarde die ik gemist heb?
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Leonneke

Citaat van: vielzweck op april 08, 2008, 09:19:40
Ik ga niet mee naar Os. Heeft het expliciet(!) afmelden(!) een meerwaarde die ik gemist heb?

Jazeker Vielzweck. Ten eerste kan ik je nu helpen bij het juist spellen van de plaatsnaam: Oss.  :-D
Maar vooral omdat ik vervolgens zeker weet dat het topic ( in dit geval door jou ) gelezen is. Dat kan eventuele teleurstellingen voorkomen. Het zou jammer zijn als mensen graag mee gaan maar hiervan niet op de hoogte waren. Dit kan ik nu, in een aantal gevallen, uitsluiten.
Overigens had ik graag een keertje met je kennisgemaakt.  nopompom
Groetjes Leonneke .  . ...

vielzweck

Citaat van: Leonneke op april 09, 2008, 00:54:08
Jazeker Vielzweck. Ten eerste kan ik je nu helpen bij het juist spellen van de plaatsnaam: Oss.  :-D
Maar vooral omdat ik vervolgens zeker weet dat het topic ( in dit geval door jou ) gelezen is. Dat kan eventuele teleurstellingen voorkomen. Het zou jammer zijn als mensen graag mee gaan maar hiervan niet op de hoogte waren. Dit kan ik nu, in een aantal gevallen, uitsluiten.
Overigens had ik graag een keertje met je kennisgemaakt.  nopompom

Ik was wat terughoudend met de ss (van de naam oss) zal wel door mijn nickname komen.  :-D

check check en dubbel check kan ik inkomen zal me de volgende keer netjes regulier afmelden. :yes:

Leonneke dat kennismaken dat komt nog wel een keer bij een andere gelegenheid
dat houden we nog wel te goed pompom
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

scanspeakman

klinkt super. hangt een beetje vanaf welke woensdag maar ik probeer zeker te komen.

Scanspeakman

Leonneke

Citaat van: scanspeakman op april 09, 2008, 22:57:24
klinkt super. hangt een beetje vanaf welke woensdag maar ik probeer zeker te komen.
Scanspeakman

Hoi Scanspeakman. Jou naam doet mij vermoeden dat er enige bekendheid is met het fenomeen zelfbouw. Of heb je fabrieksklare speakers met deze geweldige drivers ???
Groetjes Leonneke .  . ...

gerard

#38
Vanuit Friesland is Oss ook best ver (170km) maar prima te doen.  :-D
En hiervoor hebben ze toch de snipperdagen uitgevonden?   :wink:
Dus als er geen onvoorziene dingen tussenkomen ben ik ook aanwezig.

edit: juni/juli is oké, aug. lukt niet.
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Leonneke

Iedereen zou inmiddels een persoonlijk bericht hebben moeten ontvangen omtrent de Meet & Greet bij Speakerland.

De POLL is inmiddels aangepast en heropend.
Aangezien vrij veel mensen wel interesse hadden maar overdag niet kunnen, nu dus de mogelijkheid om te kiezen voor de donderdagavond.  Exacte datum moet nog geprikt worden. Eerst kijken of we nu meer mensen tegelijk op 1 plek kunnen krijgen.

Voor de duidelijkheid:

Maak kenbaar of de donderdagavond beter uit komt....  Scheelt in elk geval een snipperdagje voor de meesten.

Groetjes Leonneke .  . ...

Maurice

Donderdag avond komt mij beter uit, alleen niet alle donderdagen (hangt een beetje af van de klant waar ik dan zit).
Zal mijn beschikbaarheid nog doorgeven.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

scanspeakman

Citaat van: Leonneke op april 10, 2008, 01:15:05
Hoi Scanspeakman. Jou naam doet mij vermoeden dat er enige bekendheid is met het fenomeen zelfbouw. Of heb je fabrieksklare speakers met deze geweldige drivers ???

Hi Leonneke,

Jou vermoeden is juist. Ik heb afgelopen zomer de een setje Scan Speak Reference Plussen gebouwd waar ik met erg veel plezier naar luister. Na lang en uitgebreid luisteren ging het tussen de Ref Monitor, Ref Plus, Ref Monitor SE en  Event (in willekeurige volgorde). Om de één of andere reden liggen scanspeak gebaseerde ontwerpen mij goed in het oor. Wel zou ik graag nog een keer een Thiel gebaseerd setje willen beluisteren (Soup, Milestone o.i.d.).

Tevens heb ik een zelfbouw voor- en eindversterker van Elektuur (The Preamp resp. LFA50-AO). Echt iets zelf ontwerpen gaat nog te ver dus op dit moment is het nog copy-paste van bestaande ontwerpen op internet.

Ik ben er graag bij is Oss omdat ik zeer benieuwd ben naar de Maxima en de nieuwe Vertigo (en uiteraard andere nieuwe niet-Scanspeak ontwerpen).

Scanspeakman

Leonneke

Citaat van: scanspeakman op april 13, 2008, 23:02:00
Hi Leonneke,

Jou vermoeden is juist. Ik heb afgelopen zomer de een setje Scan Speak Reference Plussen gebouwd waar ik met erg veel plezier naar luister. Na lang en uitgebreid luisteren ging het tussen de Ref Monitor, Ref Plus, Ref Monitor SE en  Event (in willekeurige volgorde). Om de één of andere reden liggen scanspeak gebaseerde ontwerpen mij goed in het oor. Wel zou ik graag nog een keer een Thiel gebaseerd setje willen beluisteren (Soup, Milestone o.i.d.).

Tevens heb ik een zelfbouw voor- en eindversterker van Elektuur (The Preamp resp. LFA50-AO). Echt iets zelf ontwerpen gaat nog te ver dus op dit moment is het nog copy-paste van bestaande ontwerpen op internet.

Ik ben er graag bij is Oss omdat ik zeer benieuwd ben naar de Maxima en de nieuwe Vertigo (en uiteraard andere nieuwe niet-Scanspeak ontwerpen).

Scanspeakman

Nou Scanspeakman;

Die nieuwe Vertigo, dat gaat echt helemaal nergens meer over. Wat een superstrak en natuurlijk geluid.
Bovendien heel erg mooi vormgegeven als je het mij vraagt.

De Maxima is helemaal een verhaal apart. Ik heb zelf overigens de "afgeslankte" vorm van de Maxima.
Topkast is een A4 monitor in een gesloten behuizing met ruim 8 liter voor de Revelator ..............
Vorm heb ik overigens "gejat" van Avalone ..........  Zo kun je zelf echt iets leuks en aparts bouwen.
Wat mij betreft nooit niks anders meer dan Scan Speak units ........

Hoewel de VIFA exemplaren ( voor een lager budget ) ook heel erg goed presteren. Dit kwam ooit allemaal uit dezelfde fabriek trouwens, dus niet echt vreemd.  Vul de poll eventjes aan, mocht je dit nog niet gedaan hebben.
Greetz
Groetjes Leonneke .  . ...

gerard

Donderdagavond is voor mij een prima alternatief, maakt (nog) niet uit welke datum.
Als de meerderheid voor de woensdag kiest neem ik wel een snipperdag.
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Leonneke

Voorlopig gaat de donderdag de goede kant op.

Nog lang niet iedereen heeft een reactie geplaatst. Zal Maurice eventjes vragen of die nog een centrale posting wil doen. Ik kan maar 20 berichten per uur verzenden  :-( :| :-(

Groetjes Leonneke .  . ...