MEET & GREET bij Speakerland te Oss - DEMODAG

Gestart door Leonneke, april 04, 2008, 01:33:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ProXius

Mits het in de maanden juli (begin juli) of Augustus is, zou het mooi zijn!
En tof dat er twee man uit Arnhem komt. (dat had ik kunnen weten...)

hello
Lijkt me leuk om er bij te zijn!
Marantz SR9600
Marantz CD5001 (Gehakt mods)
Panasonic BD35
Focal Chorus 716V - 700CC V
D.I.Y. 15" Exodus sub + 400w Reckhorn

thom

Citaat van: Paul op april 05, 2008, 16:16:43
stupid en midden in de week met het werk.........mission impossible. :no:
nouw dan ikke ook nie :roll:

SoundZ

Ik wil graag komen, hou me op de hoogte. Een andere dag kan ik ook wel vrijmaken.

erwin

Gaat mij niet lukken midden in de week ivm werk :no:

Grtz Erwin
marantz sr 5600
marantz dv6600
marantz 250 MKI
advance acoustic mcd 203
iq7,iq3,iq6c,psw2500
interlinks van de gamma

henk 93

Midden in de week lukt mij ook niet wel op een Zaterdag.

  Henk.
2X TUBE ELYSIUM,S APOTHEOSE OP HET MID/HOOG
VINCENT SP 993 OP HET LAAG

AUDIO RESEARCH LS25 MK2
MARANTZ SA-11S1
LUIDSPREKERS: KLIPSCH P-38F
KABELS: W&M AUDIO LS-01
INTERLINKS: W&M AUDIO BC-01 XLR
SIGN AUDIO XLR
V.D HUL THE WIND
SILTECH LS-80 G

cvd

Als ik een datum weet dan kan ik misschien komen met 2 personen.
Aangezien ik diensten loop, kan ik onmogenlijk zonder dat de datum bekend, is zeggen of
ik wel of niet kan.
Maar ik zou best graag willen komen.. :-)

Leonneke

Tussentijdse evaluatie;

Maurice heeft inmiddels zorggedragen voor een centrale mailing. Het lijkt me redelijk om ongeveer 1 week te wachten tot alle (mogelijke)  reacties binnen zijn. Aan de hand van deze reacties zal ik vervolgens een inventarisatie maken. Over 1 week zou iedereen voldoende tijd moeten hebben gehad om te reageren.

Zo te zien moet het in elk geval mogelijk zijn een vruchtbare dag te plannen. Tot binnenkort.
Groetjes Leonneke .  . ...

franks

Ik doe zeker mee,
Ik pas mijn werkzaamheden er wel op aan, (werk om te leven , en niet andersom !!), ik ben tenslotte zelfbouwer-heb marantz apparatuur-wil wel kennis maken met lotgenoten-en kom wel  eens bij ruud in oss

Groet Frank
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=41295.0

Stadium III

Woensdag is een ongustige dag !

Verder is Oss wel te doen om naartoe te rijden !

Maar in het weekend komt beter uit

Maar waneer !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Mike

Complimenten voor het goede idee,
helaas kan ik vanwege gezondheids
problemen niet reizen.
MVG Mike

Leonneke

Citaat van: Stadium III op april 06, 2008, 10:40:11
Woensdag is een ongustige dag! Verder is Oss wel te doen om naartoe te rijden !
Maar in het weekend komt beter uit. Maar wanneer!

Beste forummers:  Top dat jullie enthousiast reageren. Ik begrijp dat de woensdag niet voor iedereen een geschikte dag is of kan zijn. Er is echter geen andere dag ter beschikking. Alle andere werkdagen is Speakerland gewoon geopend. Aangezien er tijdens de normale openingstijden behoorlijk wat aanloop van bestaande klanten is, is het voor Ruud ondoenlijk en zeer onpraktisch om daar ruimte vrij te maken.
Op zaterdag is de zaak ook gewoon open, dus dat valt af.
Zondag is voor Ruud geen optie, want dat is zijn enige echte vrije dag. Hij geniet op die dag van zijn vrouw en kind. Geloof me dat Ruud die dag ook echt voor zichzelf wil houden. De gemiddelde ondernemer ( zoals ik zelf ) maakt ietsje pietsje meer uurtjes dan de gemiddelde werknemer. Ik bescherm zelf mijn vrije uurtjes ook.

Ik begrijp dus de wens om uit te wijken naar eventueel een andere dag. Ik hoop echter dat jullie begrijpen dat Ruud ruimte voor ONS maakt op zijn vrije dag.
D'r zijn in Nederland niet zo heel veel ondernemers die dit zomaar eventjes doen.

Nogmaals, respect voor jullie wensen, maar de woensdagen zijn in deze echt de enige optie. Leonneke
Groetjes Leonneke .  . ...

mars

oi

nemen we toch met z,n allen een snipper dagie HB, woensdag is oke voor mij!!

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Citaat van: mars op april 07, 2008, 08:23:24
oi

nemen we toch met z,n allen een snipper dagie HB, woensdag is oke voor mij!!

grtz mars
stupid

ik kan echter onmogelijk een snipperdag nemen de komende 3 maanden,dat is de drukste periode bij ons,het is zelfs zo dat ik dan 6 dagen pwk moet werken.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Leonneke

Citaat van: Marco op april 07, 2008, 11:20:32
stupid ik kan echter onmogelijk een snipperdag nemen de komende 3 maanden,dat is de drukste periode bij ons,het is zelfs zo dat ik dan 6 dagen pwk moet werken.

Hoi Marco;

Jammer dat je niet kan.  Mag ik eens vragen, pure interesse, wat doe je voor werk ????

Groetjes Leonneke .  . ...