Al lang te koop-> verkooptactieken

Gestart door joep, december 26, 2007, 15:57:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WYWH


joep

#16
Er staat op marktplaats nu een SR-14 te koop voor 999 euro en een DV-17 voor 499 euro.
Dus zo ver zat ik er met mijn vraagprijs niet naast, een euro of 2. Nogmaals we hebben het hier over een vraagprijs.
Maar de vraag is vooral waarmee vervang ik hem.
Zou er in de nieuwe premiumlijn een mooie HT versterker komen dan was dat een stuk makkelijker.
Ik hoor van veel mensen dat de SR-12 echt niet zo veel beter is dan de 14, alleen met wat andere snufjes.
Het is natuurlijk aan eenieder de de prijs te vragen die zij ervoor willen. Dat er mensen zijn die het ding graag willen kopen maar dat bedrag er niet voor willen (of kunnen) betalen is ook hun goed recht.
We leven in een wereld van vraag en aanbod. Zeker na mijn proef tussen de PM-11S1 en mijn SR-14 in stereo is de verkoop echt geen must. Als het leuk is doe ik het anders kijk ik wel weer even verder.
Loop ik tegen een leuke versterker aan dan laat ik de SR-14 lekker staan. Zeker daar ik met Kerst weer een paar leuke muziek dvd's heb gekregen.

O ja bijna vergeten  :-) :-) :-)

TurboMarco

Jongens niet teveel op de man gaan spelen aub ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

genesis

Waarom zou je de verkoop van de SR14 doen als je upgrade minimale winst zou betekenen?! Dan verlies je een hoop op je investering en je schiet weinig tot niets mee op, speel dan gewoon vele jaren lekker verder tot zich wel de mogelijkheid voordoet om een significante stap vooruit te doen. :wink:

Genesis

mahansz

Citaat van: genesis op december 28, 2007, 12:37:18
Simpel, om dat de courantheid van sommige componenten niet beter word en de prijs die daar mee samenhangt ook niet dus. Ideetje: je zou het eens kunnen proberen om te draaien, en een langer lontje proberen te krijgen en kortere tenen. :schater:

Genesis

misschien begreep je niet dat het mij totaal niet aangaat, maar ik vond het raar dat er een bericht van Joep boven staat. Dat verdedigde ik omdat ik het wel kan inzien (zie ook uitleg van Joep zelf).
maar nogmaals, lezen blijkt moeilijk te zijn, zie ook ander topic  byebye byebye
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Paul

Handtekening (Signature):
Iedereen leest immers alleen datgene wat hij begrijpt, daarom is er altijd discussie op het forum. pompom HB
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WYWH

Alleen begrijpen sommigen niet wat ze lezen ;-)

Nicowico

Citaat van: Marco op december 28, 2007, 17:54:07
Jongens niet teveel op de man gaan spelen aub ?


Hé, ik zie dat mijn post gepikt is. Kom op Marco een beetje humor moet kunnen. :-D
Sansui X-1 X-treme, CD12/DA12, Genesis Digital Lens, Vifa Vivace.

Maurice

Citaat van: Nicowico op december 29, 2007, 00:11:52
Hé, ik zie dat mijn post gepikt is. Kom op Marco een beetje humor moet kunnen. :-D
Was Marco niet, dat was ik ;)
Sorry, maar was niet echt gepast die post ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude