peak

Gestart door thom, oktober 28, 2007, 17:00:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thom

volgens mij was deze vraag al wel eens gesteld. maar ik heb me sr weer eens aangesloten en nu heb ik een cd aan staan. en me dv heb ik anoloog aangesloten op me sr.
maar nu gaat er een incoontje met peak knipperen, natuurlijk effe in me gebreuksaanwijzing gekeken en daar staat dan et sinaal hoger is ofzo. en dat je op att moet aanzetten. maar dan verlies je gelijk al het vermogen. en als je heb gewoon laat staan klinkt het nog perfect.

dus wie zecht het wat moet ik nu doen???att aanzetten of niet???of nog wat anders???

minguel

Hoi Tom,

Dit onderwerp is inderdaad al eens langs gekomen, kan het alleen zou gauw niet vinden. Het schijnt geen kwaad te kunnen. Ik heb de att functie geprobeerd en ook ingangsverzwakkers. Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om cd's af te spelen met de functie "pure direct".
Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750

thom

Citaat van: minguel op oktober 28, 2007, 17:21:46
Hoi Tom,

Dit onderwerp is inderdaad al eens langs gekomen, kan het alleen zou gauw niet vinden. Het schijnt geen kwaad te kunnen. Ik heb de att functie geprobeerd en ook ingangsverzwakkers. Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om cd's af te spelen met de functie "pure direct".
als ik hem op pure het schiet auto suround aan, en dat is niet de bedoeling????

minguel

Citaat van: thom op oktober 28, 2007, 17:27:09
als ik hem op pure het schiet auto suround aan, en dat is niet de bedoeling????

Bij mij staat hij ook op auto surround, maar het is toch echt een stereo signaal.
Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750