Is dit een marantz?

Gestart door vielzweck, november 16, 2013, 19:36:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vielzweck

Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

jrdejong

Where the hell was Biggles when you needed him last saturday?

vielzweck

Hartelijk dank jrdeJong, voor het opduikelen van deze informatie.
Ik vind het wel een mooi apparaat deze superscope.
Ze worden met enige regelmaat aangeboden, misschien koop ik er nog eens een ooit (Gewoon om er eentje van dat merk in de verzameling te hebben)

Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Paul

Lijkt idd heel veel op Superscope maar gezien het Expert logo is het ook mogelijk dat het een kloon is ooit verkocht in de Expert audio zaken of heb ik het mis   :? :roll:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

vielzweck

#4
Citaat van: Paul op november 17, 2013, 15:58:01
Lijkt idd heel veel op Superscope maar gezien het Expert logo is het ook mogelijk dat het een kloon is ooit verkocht in de Expert audio zaken of heb ik het mis   :? :roll:

Ja, dat dacht ik ook, zo'n apparaat (kunnen) verkopen onder je eigen naam,  :-o :-o

Misschien dat Jon daar wel iets vanaf weet? Ik doel op de 1 of andere oude catalogus waarvan hij wel eens informatie heeft gebruik om bijvoorbeeld iets over de (toenmalige) prijs van een marantz of zo, te kunnen zeggen.
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Paul

Citaat van: vielzweck op november 17, 2013, 20:30:31
Ja, dat dacht ik ook, zo'n apparaat (kunnen) verkopen onder je eigen naam,  :-o :-o

Misschien dat Jon daar wel iets vanaf weet? Ik doel op de 1 of andere oude catalogus waarvan hij wel eens informatie heeft gebruik om bijvoorbeeld iets over de (toenmalige) prijs van een marantz of zo, te kunnen zeggen.
:-o
Nog geen reactie van Jon.   :|
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Hij is gemaakt met als basis een Marantz ontwerp in Taiwan het is dus geen Marantz maar een soort OEM

Zie ook linkje van jrdejong


Tis een Dacia  :wink: met Renault onderdeeltjes
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Citaat van: John Wx op november 23, 2013, 19:35:02
Hij is gemaakt met als basis een Marantz ontwerp in Taiwan het is dus geen Marantz maar een soort OEM

Zie ook linkje van jrdejong


Tis een Dacia  :wink: met Renault onderdeeltjes
Zitten dus franse elco,s in.  :roll:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.