pre-out marantz sr-7400

Gestart door rob01, november 08, 2006, 15:32:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob01

Hoi

Ik ben in het bezit van een sr-7400 en wil de front luidsprekers gaan aansturen dmv een aparte versterker.
Helaas krijg ik geen signaal uit de pre-out van de marantz.
Mijn  vraag is, heeft iemand eerder met dit probleem te maken gehad of vergeet ik een instelling te wijzigen?
Volgens de handleiding van marantz is het alleen een kwestie van aansluiten en de speakers aansluiten op de aparte versterker.

Alvast bedankt en de groetjes

                                                Rob

TurboMarco

Vreemd ?
Hoe heb je gekeken of er geen signaal kwam?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

rob01

Hallo marco

Bedankt voor je reactie
Ik heb een interlink aangesloten tussen de pre-out (v.d. marantz) en de van meedevoort versterker die ik gebruik voor de versterking van de fronts ,en uiteraard de fronts aangesloten op de van meedevoort.
Daarna de tuner ingeschakeld,maar helaas geen geluid.
De interlink heb ik toen op een ingang aangesloten op de VM waarvan ik zeker wist dat die werkte,maar nog steeds niets.
Daarna met een multimeter gaan meten of er stroom op de  de interlink stond(moet ongeveer 2 volt max zijn dacht ik) maar helaas.
Ik heb nogmaals de handleiding doorgenomen maar daar wordt ik niet wijzer van.
De marantz is nu naar de winkel terug in de hoop dat die er achter kunnen komen.

groeten Rob

JAB

Wat is hier uitgekomen? Was de SR7400 kapot of iets anders? Kan leerzaam, nuttig zijn voor andere mensen. De pre-out optie zoals jij die gebruikt, wordt namelijk veel toegepast.

Stadium III

in princiepe is het plug en play dus hij zou het moeten doen iig

Hou ons op de hoogte !

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4