Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

cheese

Dit kende ik niet Hans maar jeetje dit is wel heel mooi.



Gr. Kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Niber

@Rennes59: Ga je toevallig naar www.groetenuitgrolloo.nl, leek me net wat voor jou.
Is een blues festival in Grolloo, dorpje hier 5km verder op, bekend van Cuby and the Blizzards.

Komen serieus toffe dingen.
Vrijdag erg veel leuke Nederlandse dingen zoals Tangarine (paar jaar samen met die jongens mee in band gespeeld, serieus erg leuke muziek en goede teksten alleen wat "zoetsappig" en religieus naar mijn smaak), De Keefmen (enorm goede Drentse lo-fi beatband), Lefthand Freddy (moest ik als klein kereltje al verplicht naar mee als die in de Amer kwamen spelen), The BluesKings, Ralph de Jongh (wat mij betreft een van de beste Nederlandse "bluesmannen", oer-Hollands uiterlijk maar dat kun je niet horen).

De zaterdag spreekt helemaal voor zich...Wat een lekkere line up!

Zoo..dit was genoeg reclame. En nee ik ga zelf niet, blijf lekker thuis bij de vrouw en de kleine.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

WimPeu

Als ik tijd heb ga ik denk ik nog wel even heen. Dacht al wat een grote tent bouwen ze daar. Was al bang voor weer een Piraten Festijn.... nopompom Dit klinkt beter iig.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Niber

Citaat van: WimPeu op juni 09, 2011, 21:28:37
Als ik tijd heb ga ik denk ik nog wel even heen. Dacht al wat een grote tent bouwen ze daar. Was al bang voor weer een Piraten Festijn.... nopompom Dit klinkt beter iig.
Haha ja zo'n feest had ook gekund...Maar dit keer niets dan lof voor de muziek in Grolloo.
Had me serieus heel leuk geleken om heen te gaan, maar mijn vriendin mag nog niet al te veel na de keizersnede dus laat haar liever nog niet een hele avond alleen met de baby.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

WimPeu

Zou ik ook niet doen. Prio's stellen.

Als er een beetje volk komt dan zal het volgend jaar wel een vervolg krijgen. Kan de kleine misschien al mee. Je kunt (zoals je zelf al hebt meegemaakt) niet vroeg genoeg met de muziekale opvoeding beginnen.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Whisper.nl

Citaat van: cheese op juni 09, 2011, 20:58:51
Dit kende ik niet Hans maar jeetje dit is wel heel mooi.
Gr. Kees

Hi Kees,

Nice ook weer actief op "ons " forum :-)

Liedje was trouwens een tip van Maurice.

Groet Hans aka Whisper.

ps m'n Totem arro bevallen ook perfect.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Niber

Citaat van: WimPeu op juni 09, 2011, 21:53:22
Zou ik ook niet doen. Prio's stellen.

Als er een beetje volk komt dan zal het volgend jaar wel een vervolg krijgen. Kan de kleine misschien al mee. Je kunt (zoals je zelf al hebt meegemaakt) niet vroeg genoeg met de muziekale opvoeding beginnen.
Haha ja goed plan. Denk wel dat er een vervolg komt aangezien de voorverkoop als een trein liep (naar wat ik begrepen heb).
Zag vandaag in één of andere folder een mini gitaartje (of ukelele, niet heel goed gekeken) voor 2 tientjes. Denk dat ik die maar eens ga ophalen en demonstratief in de hoek van de box ga leggen.  clown1
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Maurice

Citaat van: Whisper.nl op juni 09, 2011, 20:55:25
Deze is wat mij betreft de mooiste opname.

Groet Whisper
Zoek dan maar eens haar cd Pure Air ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

renes59

Citaat van: Niber op juni 09, 2011, 21:17:50
@Rennes59: Ga je toevallig naar www.groetenuitgrolloo.nl, leek me net wat voor jou.
Is een blues festival in Grolloo, dorpje hier 5km verder op, bekend van Cuby and the Blizzards.
Ik wist dat het er was maar kan er beide dagen niet heen, jammer. Ik weet waar Grollo ligt, ben niet voor niets Cuby&Blizzards fan. Mijn jeugd doorgebracht in Veenoord, niet al te ver van Grollo. Zelfs één rechte weg ernaar toe. :-D
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Niber

#2139
Veenoord...dat is bijna de andere kant van Drenthe man.  :wink:
Zonde dat je niet heen kan, leek me echt wat voor jou.

Toevallig wel lid van DvhN? Zat een hoesje bij waarmee je dvd kan halen voor 2,50 euro bij Bruna en C1000. Covers van Cuby door oa Tangarine, Bernard Gepken en De Keefmen ter ere van Harry's 70e verjaardag.

Om nog maar even in de sfeer te blijven:
http://www.youtube.com/watch?v=nUPCfDYR568&feature=youtube_gdata_player


Morgen de eerste plaat van De Keefmen maar weer eens draaien, lekker hoor!! Moet de tweede nog steeds aanschaffen.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

cheese

Citaat van: Whisper.nl op juni 09, 2011, 22:02:06
Hi Kees,

Nice ook weer actief op "ons " forum :-)

Liedje was trouwens een tip van Maurice.

Groet Hans aka Whisper.

ps m'n Totem arro bevallen ook perfect.


Hallo Hans,



Ja en dat is pas een week en bevalt weer super.


Groetjes Kees

Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

renes59

Citaat van: Niber op juni 09, 2011, 22:53:34
Veenoord...dat is bijna de andere kant van Drenthe man.  :wink:
Zonde dat je niet heen kan, leek me echt wat voor jou.

Toevallig wel lid van DvhN? Zat een hoesje bij waarmee je dvd kan halen voor 2,50 euro bij Bruna en C1000. Covers van Cuby door oa Tangarine, Bernard Gepken en De Keefmen ter ere van Harry's 70e verjaardag.
Mijn moeder haalt deze cd op bij de C1000 in Nieuw-Amsterdam.  :yes:
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Niber

Citaat van: renes59 op juni 09, 2011, 23:59:00
Mijn moeder haalt deze cd op bij de C1000 in Nieuw-Amsterdam.  :yes:
Vandaag gezien op tv Drenthe, ik werd er niet bepaald vrolijk van... HLP
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

WimPeu

Ik wordt van RTV Drenthe in zijn algemeen niet vrolijk... nopompom

Hier wel van nu.
Met het geniale "Man Die Bakt" .. :schater:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81


Sow das echt heel goed zeg  pompom zit muzikaal prachtig in elkaar swingt lekker en mens zingt super  notworthy


Citaat van: WimPeu op juni 07, 2011, 22:29:52
Op DVD (iso :wink:) \

http://www.youtube.com/watch?v=giXbIKA4k-M