Best Jammer....

Gestart door Musicman, februari 18, 2012, 12:45:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Musicman

"Sorry" voor het openen van een (misschien voor velen van jullie) onnozele Topic.

Maar...........
Het valt mij steeds meer op (bij originele Amerikaanse (SA-)CD's) dat er op de achterkant van de hoesjes in het groot een "FBI" waarschuwing staat ivm het kopieren van het materiaal van erop staat.

Dit in een tijd dat men alles gewoon kan downloaden......ook zelfs wat er amper (of niet) te koop is.

Ik vind het jammer dat dit op gekochte albums wordt gedrukt, en verziekt het genot van een album.
Het gaat zelfs zo ver, dat het nu ook op de (SA-)Cd's zelf wordt gedrukt........ :|
Gewoon "zielig", want ze voorkomen niets hiermee.

Hebben jullie ook ervaring met dit soort (SA-)CD's , of wat is jullie gedachte hierover......?


Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

Exxar

Ze kunnen maar proberen hé.
Ik denk dat iedereen ondertussen die anti piraterij meldingen al gewoon is. Op iedere dvd/blu-ray wordt er een melding van gemaakt, al dan niet met een filmpje en veel te luid irritant geroep van "PIRATERIJ IS EEN MISDRIJF".
Een cd met een fbi melding erop heb ik wel nog niet in mijn bezit. Misschien moet ik maar eens zo'n cd kopen.

Straks kunnen we nog een nieuwe hobby toevoegen: alle verschillende soorten anti piraterij labels van cds en dvds verzamelen ;)
Zou uitwisselen van dubbels dan eigenlijk toegelaten zijn?

En btw, de anti piraterij instanties zijn zelf nogal corrupt: SABAM mag het hier voor de rechtbank gaan uitleggen voor witwas praktijken en fraude...

Zweef

Net als al die anti-piraterij waarschuwingen en kopieren is stelen filmpjes die je niet kunt skippen op je eerlijk gekochte DVD. Je zou alleen al om die reden een illegale versie downloaden, want de piraatjes rippen die flauwekul toch niet mee.

Ik vind het een beetje als autobezitters per brief vertellen dat joyriding verboden is. Maar goed, de entertainmentindustrie kent geen klantvriendelijkheid, en is er na zoveel jaar nog steeds niet achter dat mensen best willen betalen voor een mooi product, maar niet wensen te worden belazerd.

Verkeerde doelgroep!
Nu: Marantz PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit: CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM-80 en nog wat ander spul

Marvin


Zweef

Nu: Marantz PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit: CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM-80 en nog wat ander spul