Een mini meet and greet

Gestart door Rob46, september 21, 2012, 20:28:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob46

Zo kwam hedenavond Chris (cz76) een cd bij mij thuis afleveren. Dat werd dus een mini meet and greet. Chris met al zijn enthousiasme, en ondergetekende doet er niet veel voor onder, zaten al snel even 'enkele cdtjes' te beluisteren en interlinks te bespreken. Het indonesisch gerechtje stond nog in de verpakking al enige tijd op het aanrecht, en de vrouw had al zoiets van: "het is half acht, wordt het niet eens tijd om te eten?" Wat hebben we toch een mooie hobby!

Rob

lo

Wow... praat jij ook zoveel als Chris... :-D
Leuk dat het even gezellig was  notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

zie wel dat Chris na vanavond 3 jaar ouder is geworden CZ76  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Hi Rob, je hebt ook eecht een hele mooie set staan met heerlijk 'Engelse' luidsprekers, wat een mooie volle sound en de stem van Jennifer Warnes kwam er ook echt mooi uit (zo mooi dat ik gelijk Famous Blue Raincoat heb besteld, 'hunter' volgt nog wel :-)).

Leuk dat je me zo welkom heette en ook leuk dat ik eindelijk eens NAIM luidsprekers heb mogen beluisteren, zie je niet zo heel vaak.

Complimenten met je set en weet dat je van harte welkom bent om eens bij mij een bakkie te komen doen (Amersfoort - Almere = 40km/ 30min). :-D

cz79

OOh ja maak anders nog een keer (als je tijd en zin hebt) een topic aan van je eigen set, waarin je kunt vertellen en laten zien (a.d.h.v foto's  hello) wat voor set je hebt en hoe je er aan gekomen bent etc.

Vinden ze hier op het forum erg leuk, maar bedenk wel als je in de eerste post geen foto's plaatst dan kom je in de eerste 30 posts van andere members niet van het gezeik af om foto's te plaatsen  :-D

Whisper.nl

mmmmm  :mrgreen:,  zo krijg z'n set natuurlijk wel alle aandacht dat ie wel verdient  HB

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Rob46

Kijk bij 'Sets van leden'. Op pagina 2 staat de set beschreven inclusief foto's. Een laatste update is toegevoegd. Bedankt voor de leuke reacties! De uitnodiging(en) laat ik zeker niet aan mij voorbijgaan! HB

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

Citaat van: Rob46 op september 21, 2012, 20:28:07
Zo kwam hedenavond Chris (cz76) een cd bij mij thuis afleveren. Dat werd dus een mini meet and greet. Chris met al zijn enthousiasme, en ondergetekende doet er niet veel voor onder, zaten al snel even 'enkele cdtjes' te beluisteren en interlinks te bespreken. Het indonesisch gerechtje stond nog in de verpakking al enige tijd op het aanrecht, en de vrouw had al zoiets van: "het is half acht, wordt het niet eens tijd om te eten?" Wat hebben we toch een mooie hobby!

Rob

:roll:


... ik zal hare maje er al vast op voor gaan bereiden :-D.

cz79

Hahahah erg leuk. Ik heb tijdens de laatste M&G gemerkt dat ik niet helemaal de enige ben. Ik zal geen namen noemen maar Wim en Ronald kunnen er ook wat van  :-D

xander32

Citaat van: cz79 op september 22, 2012, 15:15:35
Hahahah erg leuk. Ik heb tijdens de laatste M&G gemerkt dat ik niet helemaal de enige ben. Ik zal geen namen noemen maar Wim en Ronald kunnen er ook wat van  :-D
... m`n vriendin is leerkracht en RT-er, heeft vandaaruit volop met kids die ADHD/ADD hebben van doen; dan kan ze jou ook wel "hebben"   :-D.

Cornelis1921

#11
 
Citaat van: xander32 op september 22, 2012, 15:27:17
... m`n vriendin is leerkracht en RT-er, heeft vandaaruit volop met kids die ADHD/ADD hebben van doen; dan kan ze jou ook wel "hebben"   :-D.
pompom HB :schater:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Citaat van: xander32 op september 22, 2012, 15:27:17
... m`n vriendin is leerkracht en RT-er, heeft vandaaruit volop met kids die ADHD/ADD hebben van doen; dan kan ze jou ook wel "hebben"   :-D.
Ik weet nu niet of dat een compliment si of juist niet... :| :-D :-D :-D

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op september 22, 2012, 15:15:35
Hahahah erg leuk. Ik heb tijdens de laatste M&G gemerkt dat ik niet helemaal de enige ben. Ik zal geen namen noemen maar Wim en Ronald kunnen er ook wat van  :-D


Je mist er nog eentje en Yep en ik zat er tussenin.  :schater:

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Jij zat idd tussen twee vuren, genaamd Renes59 (links) en WImPeu (rechts)  :-D