De set van Maus

Gestart door Maus, juli 19, 2012, 21:27:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maus

Had er nog nooit van gehoord.

HAL9000

Citaat van: Maus op februari 11, 2013, 14:57:59
Moest hieraan denken net voordat ik wilde posten  :evil: Want...





Ergo: Ik zit lekker in de kelder van dit zeer ouwe speelgoed te genieten :)
Pioneer SA-500A uit de eerste helft van de jaren 70(gereviseerd) met Altec Lansing 'Voice of the Theatre' A7 uit eind jaren 60.


Doet u mij Altec maar!!!!!!   notworthy
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Maus

Dan kun je je kamer niet meer in  :evil:

SmauG

Hoe is het afgelopen met je driades?
Ik heb, als je wilt, nog wel wat informatie over de D70mkII

Maus

De Driades zijn m'n hoofdspeakers nu. De tweeters moeten wel iets gedempt worden. Heb echter geen idee hoe, ben niet thuis in het berekenen van die weerstanden.

bas focal marantz

Citaat van: Maus op februari 15, 2013, 18:38:10
De Driades zijn m'n hoofdspeakers nu. De tweeters moeten wel iets gedempt worden. Heb echter geen idee hoe, ben niet thuis in het berekenen van die weerstanden.
Om de weerstand en filterwerking gelijk te houden maar toch de tweeter zachter te laten spelen moet er een weerstand  in serie en een parallel .

onderaan
http://12vhifi.nl/filters.html

Maus

Dank voor die handige link! :D

Maus


renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Wel leuk je valentijns kadootje
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maus

Jongens 400 euro voor een nette PM8003 is dat een beetje redelijk?


Maus


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maus

Hij stond op Marktplaats, had een bod gedaan(week geleden) en kreeg gisteren reactie dat ik hem voor 400 mocht hebben. Aangezien ie intern (zo goed als) gelijk is aan de KI Pearl Lite, vond ik het het proberen waard :) Maar ik kreeg net al een mailtje dat hij is opgehaald.

JohnWx

Citaat van: Maus op februari 18, 2013, 00:14:12
Hij stond op Marktplaats, had een bod gedaan(week geleden) en kreeg gisteren reactie dat ik hem voor 400 mocht hebben. Aangezien ie intern (zo goed als) gelijk is aan de KI Pearl Lite, vond ik het het proberen waard :) Maar ik kreeg net al een mailtje dat hij is opgehaald.

vind die Restek mooier
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.