De set van Maus

Gestart door Maus, juli 19, 2012, 21:27:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

Citaat van: Maus op oktober 16, 2012, 00:35:34
Ik héb het wel, maar wil niet ineens alles erdoor jagen want dan heb ik ook geen reserves meer. Met een beperkt en onvoorspelbaar aantal werkuren, en dat nog in de cultuursector, weet ik niet hoeveel geld ik over 3 maanden heb zegmaar.

Vind die ene die net aangeboden is ook mooi, maar ik wil sowieso een zwarte.
Dan wil jij vast niet weten hoe mijn leefomstandigheden zijn i.c.m. mijn leefstijl...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Maus


Cornelis1921

#92
Citaat van: Maus op oktober 16, 2012, 00:42:46
Ik weet het niet :)
Mijn donatie(s) aan de cultuursector vanuit een uitkering hebben ervoor gezorgd dat ik technisch failliet ben en dat de coulance in het regelement van Rabobank mij existencieel het hoofd boven water doet houden. Ja, je leest het goed: De Rabobank nota bene, de sportsponsorbank. Op sport is het afgelopen decennium niet bezuinigd; integendeel de totale bijdrage van de gezamenlijke overheid, direct èn vooral indirect, aan de sportsector, lees o.a. betaald voetbal - het is een regelrechte gotspe - en "fopsport", is exorbitant gestegen t.o.v. de cultuursector waar veel meer mensen aan deelnemen en van afhankelijk zijn. "Sport = gezond"; "cultuur = duur" c.q. "iets van de elite". Nu ik behoor maatschappelijk gezien geenzins tot elite net zoals die millioenen andere kunst en cultuurliefhebbers en -professionals. Er gaan meer mensen tijdens een doorsnee weekend naar het theater dan naar het voetbalbal. ;-) :-D
Is gezegd! shutup
byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op oktober 16, 2012, 06:22:36
Mijn donatie(s) aan de cultuursector vanuit een uitkering hebben ervoor gezorgd dat ik technisch failliet ben en dat de coulance in het regelement van Rabobank mij existencieel het hoofd boven water doet houden. Ja, je leest het goed: De Rabobank nota bene, de sportsponsorbank. Op sport is het afgelopen decennium niet bezuinigd; integendeel de totale bijdrage van de gezamenlijke overheid, direct èn vooral indirect, aan de sportsector, lees o.a. betaald voetbal - het is een regelrechte gotspe - en "fopsport", is exorbitant gestegen t.o.v. de cultuursector waar veel meer mensen aan deelnemen en van afhankelijk zijn. "Sport = gezond"; "cultuur = duur" c.q. "iets van de elite". Nu ik behoor maatschappelijk gezien geenzins tot elite net zoals die millioenen andere kunst en cultuurliefhebbers en -professionals. Er gaan meer mensen tijdens een doorsnee weekend naar het theater dan naar het voetbalbal. ;-) :-D
Is gezegd! shutup
byebye, Cor.

Betaald voetbal krijgt niks van de overheid ze betalen alleen maar Cor

Voetbal is (cultuur)sport nummer 1 in NL gezien de aantal toeschouwers en kijkers op tv en de hoeveelheid plezier wat mensen ervan hebben 

De omzetten van merchandische bv van voetbal gaat de btw rechtstreeks naar de staatskas altijd wel alles van 2 kanten bekijken en blij zijn als er weer een kleuter met een Barcelona shirt langs komt word jij weer een beetje gesponserd
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Exxar

Citaat van: Cornelis1921 op oktober 16, 2012, 00:30:21
Waaron niet de PM15S2 van Janver op het forum. Das pas een beest van een versterker. En betaalbaar. Maar ik denk zo dat jij nog voor moet sparen. I.i.g. sterkte en succes!
Groet, Cor.

+1 voor die PM15S2

Ik heb ze beiden onlangs kunnen beluisteren naast elkaar op de vorige MA Gold serie vloerstaander, en de 15S2 was opener gaf toch een stukje meer details weer en had meer controle over de luidsprekers, hoewel het vermogen van beide gelijk is.

JohnWx

Citaat van: Exxar op oktober 16, 2012, 10:36:22
+1 voor die PM15S2

Ik heb ze beiden onlangs kunnen beluisteren naast elkaar op de vorige MA Gold serie vloerstaander, en de 15S2 was opener gaf toch een stukje meer details weer en had meer controle over de luidsprekers, hoewel het vermogen van beide gelijk is.

raar maar waar, ik ben ook van de wetenschap en bewijzen maar soms heb ik ook zo iets van hhheeeeee klinkt ? anders, of dat echt zo is laat ik in het midden maar gevoel is dan altijd goed  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mountainbiker

Citaat van: Maus op oktober 14, 2012, 23:09:14


PC > Tascam US144 MKII > Audioquest Evergreen > Marantz 170DC Black Edit > Audioquest nogwat speakerkabel > Epos ES12.
Fijne combi hoor. En wie zich afvraagt waarom ie op z'n kop staat... Dan zit de tweeter wel op de juiste hoogte.
Bij mij liggen ze op de zijkant!!
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Cornelis1921

Citaat van: John Wx op oktober 16, 2012, 10:27:41
Betaald voetbal krijgt niks van de overheid ze betalen alleen maar Cor

Voetbal is (cultuur)sport nummer 1 in NL gezien de aantal toeschouwers en kijkers op tv en de hoeveelheid plezier wat mensen ervan hebben 

De omzetten van merchandische bv van voetbal gaat de btw rechtstreeks naar de staatskas altijd wel alles van 2 kanten bekijken en blij zijn als er weer een kleuter met een Barcelona shirt langs komt word jij weer een beetje gesponserd
Als voetbal cultuursport is autorijden ook een culturele bezigheid. Kunst en cultuur zijn economische, politieke en diplomatieke smeermiddelen nummer 1. Voetbal daarintegen werpt regelmatig een smet op het blazoen.  En wat betreft dat kind met dat Barcelona-shirt, die profiteert echter eerder van mijn duit in het zakje dan omgekeerd. John van een weldenkend mens zoals jij verwachtte ik niet zoveel denkfouten op rij. :-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Maus

Ik heb nog wat aangepast. Flink zeulen en slepen en puffen, vele traptreden later:


Stonden er 2 Castle Chesters boven. Klinkt een stuk beter dan de rest wat er allemaal bij staat;
Vogelhuisjes(zelfbouw), Castle Clifton(5 euro op de rommelmarkt :D), Epos ES12(die van de postings hierboven), Mordaunt Short 906i.

Zo blijf je hobbyen.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Citaat van: Maus op oktober 16, 2012, 17:10:21
Ik heb nog wat aangepast. Flink zeulen en slepen en puffen, vele traptreden later:


Stonden er 2 Castle Chesters boven. Klinkt een stuk beter dan de rest wat er allemaal bij staat;
Vogelhuisjes(zelfbouw), Castle Clifton(5 euro op de rommelmarkt :D), Epos ES12(die van de postings hierboven), Mordaunt Short 906i.

Zo blijf je hobbyen.
Lekker bezig.   :roll: :-o :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op oktober 16, 2012, 17:09:47
Als voetbal cultuursport is autorijden ook een culturele bezigheid. Kunst en cultuur zijn economische, politieke en diplomatieke smeermiddelen nummer 1. Voetbal daarintegen werpt regelmatig een smet op het blazoen.  En wat betreft dat kind met dat Barcelona-shirt, die profiteert echter eerder van mijn duit in het zakje dan omgekeerd. John van een weldenkend mens zoals jij verwachtte ik niet zoveel denkfouten op rij. :-)

Zijn geen denk fouten Cor we hebben gewoon een andere kijk op bepaalde dingen maar dat geeft niet


Alleen als we voetbal en autorijden gelijk zouden afschaffen is het land failliet


Alleen ik snap niet hoe dat jongetje van jouw zou profiteren denk echt eerder andersom om jouw en mijn uitkering elke maand te kunnen storten


Bi mij is het glas halfvol  byebye
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Er was toch zo'n eigen topic waar je naar hartelust de wereld naar je eigen hand kan zetten Cor?


--Verstuurd zonder netwerk--

JohnWx

Citaat van: marvin op oktober 16, 2012, 18:05:57
Er was toch zo'n eigen topic waar je naar hartelust de wereld naar je eigen hand kan zetten Cor?


--Verstuurd zonder netwerk--

Dacht het ook

Geen commercie geen inkomsten voor iedereen, no less no more

Nog een goede grap voor me of was deze het  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Citaat van: marvin op oktober 16, 2012, 18:05:57
Er was toch zo'n eigen topic waar je naar hartelust de wereld naar je eigen hand kan zetten Cor?


--Verstuurd zonder netwerk--

:yes:
Dus bijdeze wil ik een ieder vragen om on-topic te blijven!!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.