Forse crash, herstel gaat wel even duren!

Gestart door Maurice, januari 30, 2012, 22:58:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Citaat van: bramdg op januari 31, 2012, 21:48:58
alweer eens bedankt voor de goede zorgen  pompom  pompom  pompom

weet niet of nog mensen last hebben de laatste tijd bij het inloggen......moet steeds paswoord opnieuw ingeven (auto onthouden werkt precies niet) al eens temps cookies pasw verwijderd maar geen verandering.
op andere pc (vista) lijkt het dan wel te lukken ....strange
Probeer het eens door eerst uit te loggen, site weg te klikken en dan cookies verwijderen. Vervolgens weer opnieuw naar site gaan en inloggen?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Gevonden!
Bleek in dutch map (volgens mijn backup) handmatig een new.gif te hebben geplaatst. Dit nu weer gedaan en het werkt!
Mogelijk wel eerst een ctrl+F5 doen om het te kunnen zien.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Citaat van: Maurice op januari 31, 2012, 21:32:33
Citaat van: lo op januari 31, 2012, 21:24:21
Het "etiket" nieuw, werkt bij mij niet bij nieuwe postings. Krijg dan een rechthoekig kadertje met de kleur van het blad. Dit "etiket" werkt overigens wel in het forumverzicht bij de boards waar nieuwe postings in de diverse topics zijn gepaatst.
Working on it!

Ennnnnn.....weer functioneel  pompom pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Maurice

Kan iemand met tapatalk verifiëren of tapatalk nu weer werkt?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

rexp


Marvin


Totofan

Alles werkt gelukkig weer, goed werk Maurice. :-D

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Paul

Aan wie moet Maurice de overuren doorbelasten ? ..... maar iig op het forum z,n targets gehaald.  :roll: 8-)
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

jrm

Yess, alles werkt weer naar behoren!

hello hello

Maurice,  notworthy

Maurice

Bedankt voor alle begrip en steun  notworthy
Ik ben er nog niet helemaal, maar 95% in orde is ook een mooie score voor nu.
Er zit nog een hardnekkig probleem in de software, waardoor ik oa de youtube preview functie niet aan de praat krijg. Dit zal nog wel de nodige tijd vergen om op te lossen, lijkt niet geheel standaard probleem te zijn.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Cornelis1921

#40
 pompom notworthy Maurice, bedankt voor je snelle en adequate optreden!!! Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

bramdg

Citaat van: Maurice op januari 31, 2012, 22:11:54
Citaat van: bramdg op januari 31, 2012, 21:48:58
alweer eens bedankt voor de goede zorgen  pompom  pompom  pompom

weet niet of nog mensen last hebben de laatste tijd bij het inloggen......moet steeds paswoord opnieuw ingeven (auto onthouden werkt precies niet) al eens temps cookies pasw verwijderd maar geen verandering.
op andere pc (vista) lijkt het dan wel te lukken ....strange
Probeer het eens door eerst uit te loggen, site weg te klikken en dan cookies verwijderen. Vervolgens weer opnieuw naar site gaan en inloggen?

Hoii Maurice,

Eindelijk geluk na dagen in te loggen :-) weet niet wat het nu uiteindelijk juist geweest is
meermaals uitgelogt alles mooi verwijderd cookies pasw temp internet files ......dan zo nog eens paswoord aangepast enzo ......terug eens cookies verwijderd enz enz....
Maar vooral het werkt terug klikerdeklik en site opent en ben ingelogd automatisch.  :-D
Meer moet dat niet zijn hé  pompom

Thx

groetjes

bram
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

joep

Plug in voor Youtube werkt volgens mij nog niet.

Maurice

Citaat van: joep op februari 05, 2012, 10:34:16
Plug in voor Youtube werkt volgens mij nog niet.
Klopt
Heb de oorzaak nog niet kunnen vinden waarom deze plugin niet wilt installeren...
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

pameijer

YouTube heeft ook onlangs hun plugin-interface gewijzigd. Dus wellicht moet die plugin nog geüpdatet worden?
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15