Aanmelden op het forum

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 01:32:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Maurice

Alle problemen zouden nu moeten zijn opgelost! Aanmelden zou nu gewoon zonder mijn tussenkomts moeten lukken.

Dit forum is nog volop in ontwikkeling. Aanmelden moet nu in principe voor iedereen lukken.

MOcht je toch problemen ondervinden, mail mij dan ff!
Normaal controleer ik meerdere malen per dag mijn e-mail, dus je zult niet al te lang hoeven te wachten :oops:

Oh ja, ik heb oa (at) ipv @ gebruikt om spambots te omzeilen. Zelf natuurlijk ff goed doen als je de e-mail verstuurt he ;)

Greetz,
Maurice

edit: update[/color]
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Inmiddels kan gewoon iedereen zich aanmelden zonder op een mail van mij te hoeven wachten!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Nicolas

Ik ben aangemeld, maar ik kann og geen achtergrond kiezen (het blijft de zwarte) en automatisch aanmelden gaat ook niet.

Info?
Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

Maurice

Citaat van: NicolasIk ben aangemeld, maar ik kann og geen achtergrond kiezen (het blijft de zwarte) en automatisch aanmelden gaat ook niet.

Info?

Automatisch inloggen zou gewoon moeten lukken, eventueel naar je browser instellingen kijken. Je moet hiervoor cookies accepteren.

Achtergrond kun je idd niet aanpassen, in de main configuratie van het forum staat dat user instellingen worden genegeerd.

Mocht het wenselijk zijn om de kleuren van het forum aan te passen, dan graag hiervoor een nieuw onderwerp starten, zodat we met zijn allen hierover kunnen beslissen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Nicolas

OK over de kleuren start ik wel een nieuw onderwerp bij gelegenheid (ik wil ook champagne schema's, dit is me te zwart :)).

AUtomatisch inloggen lukt echt niet, raar want op audiofreaks en andere fora wel ???
Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

Maurice

Citaat van: NicolasOK over de kleuren start ik wel een nieuw onderwerp bij gelegenheid (ik wil ook champagne schema's, dit is me te zwart :)).
Prima ;)
Citaat van: Nicolas
AUtomatisch inloggen lukt echt niet, raar want op audiofreaks en andere fora wel ???
Ben toch echt bang dat het aan jou ligt, want bij mij werkt het wel op verschillende pc's en bij PM95 werjt het ook.
Heb je wel aangevinkt dat je automatisch ingelogd wil blijven?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Nicolas

Jeps mooi aangevinkt, net zoals ik bv op audiofreaks doe, maar het werkt gewoon niet :).  Ook al houdt ik ctrl ingedrukt (pop ups niet blokkeren).     En cookies aanvaard deze PC dacht ik wel hoor, anders zou het op andere fora niet werken.

Raaraaraar
Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

Maurice

Citaat van: NicolasJeps mooi aangevinkt, net zoals ik bv op audiofreaks doe, maar het werkt gewoon niet :).  Ook al houdt ik ctrl ingedrukt (pop ups niet blokkeren).     En cookies aanvaard deze PC dacht ik wel hoor, anders zou het op andere fora niet werken.

Raaraaraar
Ik heb nu een kleine verandering doorgevoerd, die mogelijk het probleem moet verhelpen.
Hierdoor moet wel iedereen opnieuw inloggen ;)

Ik heb begrepen dat ook PM95 hier ??n maal last van heeft gehad, maar ik hoop dat het nu verholpen is.

Is dit niet zo, dan hoor ik het graag. Dan heb ik namelijk nog een oplossing gevonden, alleen moet ik daar wel diverse files in de broncode gaan aanpassen. Dit heeft er namelijk mee te maken dat dit forum op mijn priv? server draait via mijn thuis internetprovider.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Nicolas

Het werkt nog niet hier...

Misschien omdat ik vanachter een router werk?
Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

Maurice

Citaat van: NicolasHet werkt nog niet hier...

Misschien omdat ik vanachter een router werk?

Jep, dat is een mogelijkheid, maar het kan ook bij mijn ISP liggen.
IK ga een aparte topic openen voor dit probleem om te kijken of nog meer mensen dit probleem hebben, dan kunnen we wat meer uitsluiten.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Emjee

Kan ik ook ergens zoeken naar reacties op mijn geplaatste berichten ipv door het forum te scrollen. Ik kan het niet vinden...

Maurice

Citaat van: EmjeeKan ik ook ergens zoeken naar reacties op mijn geplaatste berichten ipv door het forum te scrollen. Ik kan het niet vinden...
Nee helaas, phpbb heeft deze functionaliteit standaard niet.

Wel kun je alle nieuwe berichten sinds je laatste bezoek opvragen (rechts boven in als je het forum opent), of via http://heuveling.biz/site/search.php?search_id=newposts
Wel kun je je abonneren op een e-mail die je ontvangt zodra er een reactie is geplaatst op een onderwerp (waarschuwen als er gereageerd is).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude