Aanmaken van meerdere account niet toegestaan

Gestart door Maurice, juni 05, 2011, 19:26:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Banned members tonen ja of nee

Ja maak apart bekend wie verbannen is en waarom
29 (76.3%)
Nee is niet nodig, wie verbannen is weet het wel voor zichzelf
9 (23.7%)

Totaal aantal stemmen: 32

Maurice

Citaat van: xander32 op juni 06, 2011, 12:59:01
Van mij een stem voor.

Een ban bij voorkeur enkel in te zien door de geregistreerde leden, zoals JanVer hierboven ook aangeeft. Door een ban te delen met de overige leden denk ik dat er een (nog) meer preventieve werking van uit zal gaan. Wat ik echter niet geheel helder heb zijn de uitgangspunten betreft het al dan niet krijgen van een ban en de duur daarvan. Zijn die er en zo ja zijn deze ook in te zien?


Sander.
ALS de bans zichtbaar worden, dan zal dit zeker enkel voor geregistreerde en ingelogde leden zichtbaar zijn.

De uitgangspunten om een ban te krijgen zijn eigenlijk heel eenvoudig. Alle leden die een ban hebben gekregen, hebben de forumregels overtreden zoals ze publiekelijk zichtbaar zijn (en voor akkoord bevonden bij registratie). In principe wordt er altijd eerst een waarschuwing gegeven. Bij herhaling levert dit ban op, tenzij de grofheid van de overtreding dusdanig is dat het direct een ban oplevert (in het verleden iets van 3x voorgekomen, betrof een bedreiging, een geval van smaad en een ander ernstig grove uitlatingen op het forum).
Een ban wordt ook pas uitgedeeld als er een meerderheid onder de moderators is (op een aantal van 4, betekent dat dus minimaal 3 mods). Verzachtende omstandigheden worden meegenomen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Het is trouwens mogelijk bij deze poll om je stem te wijzigen indien je door voortschrijdend inzicht van mening verandert (kan zowel voor als tegen zijn natuurlijk).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: Maurice op juni 05, 2011, 22:59:01
Jep, maar jij hebt dan al een ban gehad!
Dit was natuurlijk een geintje, als lo een ban aan zijn broek krijgt, dan eet ik mijn hoed op  clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

jrm

Maurice,

Ik ben het met je eens, dit forum is van zichzelf al een stuk vriendelijker en volwassener dan de meeste fora.
Daarnaast geeft duidelijkheid geen ruimte voor roddel en achterklap (valse speculaties e.d.)

Ik blijf voor.

lo

#34
Citaat van: Maurice op juni 06, 2011, 21:24:06
Dit was natuurlijk een geintje, als lo een ban aan zijn broek krijgt, dan eet ik mijn hoed op  clown1

:schater: :schater:
Ik zou er bijna wat voor gaan doen :schater:
Je hebt geluk, het ligt niet in mijn aard  :no: pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm


Barrett

Ben de laatste tijd aan het muziek luisteren.......... clown1

Maurice

Citaat van: Barrett op juni 06, 2011, 22:30:23
Ben de laatste tijd aan het muziek luisteren.......... clown1
pompom pompom hello hello HB HB
And that´s what matters  notworthy
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude


Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Maurice

Citaat van: renes59 op juni 06, 2011, 23:18:18
Zie toch duidelijk gast staan.
De openingspost van dit topic lijkt ook door een gast te zijn gemaakt: http://marantzforum.nl/forum/index.php?topic=21.0
Echter werd deze persoon vervelend en heb ik zijn account verwijderd. Andere mensen zijn soms een beetje schizofreen en moeten geholpen worden om een persoonlijkheid kwijt te raken ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude