Aanmaken van meerdere account niet toegestaan

Gestart door Maurice, juni 05, 2011, 19:26:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Banned members tonen ja of nee

Ja maak apart bekend wie verbannen is en waarom
29 (76.3%)
Nee is niet nodig, wie verbannen is weet het wel voor zichzelf
9 (23.7%)

Totaal aantal stemmen: 32

Maurice

Beste leden,

Ik heb inmiddels geconstateerd dat er leden zijn die een twee (of zelfs derde) account aanmaken op het forum.
Naast dat het niet echt netjes is om jezelf onder meerdere account op hetzelfde forum te begeven (ik ken forums die alleen daarvoor al een ban opleggen), is het zeker niet netjes om zo gedurende een ban toch overal te kunnen posten en lezen.

Qua beheer is dit niet makkelijk te zien, maar het is wel te achterhalen.
Inmiddels heb ik één account verwijderd en twee anderen geblokkeerd.

Ik wil jullie verzoeken om dit niet (meer) te doen, en eventueel reeds bestaande dubbele accounts te melden, zodat we dit kunnen opschonen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

drees62

Is het dan ook niet transparanter (zoals op heel veel andere fora gebeurt) een sticky topic aan te maken wie een ban heeft, waarom en voor hoelang? Zonder in details te treden kun je hier wel laten weten wie over de schreef is gegaan en op basis waarvan de betreffende persoon zijn zonden mag gaan overdenken.

Vanuit deze kant ook nog een een woord van dank aan de moderaters die dit er toch maar ff bij doen  hello hello


Maurice

We hebben er toendertijd voor gekozen om dit niet openbaar te maken, maar indien de meerderheid vind dat dit wel gewenst is, dan heb ik er geen problemen mee.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

renes59

Door het wel of niet aanwezig zijn van mensen kun je wel een idee vormen wie een ban hebben. Sommige zijn dagelijks meerdere uren aanwezig en nu al dagen niet meer. Het loopt weleens uit de hand, de discussies, en dan komt af en toe het haantjes gedrag om de hoek kijken.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

drees62

Citaat van: Maurice op juni 05, 2011, 21:33:14
We hebben er toendertijd voor gekozen om dit niet openbaar te maken, maar indien de meerderheid vind dat dit wel gewenst is, dan heb ik er geen problemen mee.

Misschien een polletje dan? Ik ben in ieder geval voor  :wink:

joep


joep

#6
Ik ben er in ieder geval tegen. Niet tegen de poll maar tegen meerdere accounts.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.


Niber

Misschien leuk om bij de uitslag van de pol te vermelden wie wat gestemd heeft..?  :angel:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Maurice

Citaat van: Niber op juni 05, 2011, 22:44:02
Misschien leuk om bij de uitslag van de pol te vermelden wie wat gestemd heeft..?  :angel:
Ik weet jouw keuze  clown1
Maar ik kan melden dat alle 3 de nee stemmers inmiddels een ban hebben gehad  :angel:

(geintje, ik kan niet zien wie wat gestemd heeft)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.