CD11 LE servo probleem.

Gestart door Dex, maart 14, 2011, 12:03:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dex

Net aan de telefoon gehangen met Audioservice in Elst en er is geen goed nieuws.
Zoals men het nu kan bekijken is er een probleem met het servoboard.
Ze wachten tot er een speler binnenkomt met hetzelfde board om via uitwisseling te kijken of het inderdaad zo is.
Mocht dat het geval zijn dan heb ik een probleem. :-(

Helaas is dat servoboard namelijk het enige onderdeel waar (eigenlijk) niet meer aan te komen is, dus moet ik nu op zoek naar vervanging.
Is er hier iemand die in het bezit is van een defecte CD11/CD10 of CD16?
De laatste twee hebben weliswaar een ander board maar de IC's zijn hetzelfde is mij verteld.

JohnWx

Citaat van: Dex op maart 14, 2011, 12:03:17
Net aan de telefoon gehangen met Audioservice in Elst en er is geen goed nieuws.
Zoals men het nu kan bekijken is er een probleem met het servoboard.
Ze wachten tot er een speler binnenkomt met hetzelfde board om via uitwisseling te kijken of het inderdaad zo is.
Mocht dat het geval zijn dan heb ik een probleem. :-(

Helaas is dat servoboard namelijk het enige onderdeel waar (eigenlijk) niet meer aan te komen is, dus moet ik nu op zoek naar vervanging.
Is er hier iemand die in het bezit is van een defecte CD11/CD10 of CD16?
De laatste twee hebben weliswaar een ander board maar de IC's zijn hetzelfde is mij verteld.

Voor een defecte CD10/11/16 betaal je ook veel geld
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Je kan eventueel kontakt opnemen op een ander forum met KT88 Sander een zeer grote meneer in reparatiewereld
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Dex

Citaat van: jwx op maart 14, 2011, 12:38:43
Voor een defecte CD10/11/16 betaal je ook veel geld
Je kan eventueel kontakt opnemen op een ander forum met KT88 Sander een zeer grote meneer in reparatiewereld
True, je betaalt altijd teveel voor een defect apparaat.  :yes:
Inmiddels is er een PB weg naar KT88 op dat andere forum.  :wink:

renes59

Ik hoop dat je geluk hebt. Sander ( KT88) is al enige tijd om gezondheidsredenen niet meer op het hififorum actief.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Citaat van: renes59 op maart 14, 2011, 13:22:57
Ik hoop dat je geluk hebt. Sander ( KT88) is al enige tijd om gezondheidsredenen niet meer op het hififorum actief.

zie Sander nog heel aporadisch langs komen hoop dat hij wat rust en kracht vind ook voor zijn ega
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Dex

Zo, de kogel is door de kerk.....de CD11 LE gaat eruit in defecte staat.
Ik had nog wel een zeer aantrekkelijk aanbod voor een andere CD11 gekregen, maar heb vanavond besloten om toch voor de CD95 in Dld te gaan.
Dat komt omdat ik de prijs een behoorlijk eind naar beneden heb gekregen én dat ik er mijn CD80 op in kan ruilen als ik dat wil. (hangt er volledig vanaf of een forumlid hem koopt of niet)
Mocht er dus iemand interesse hebben in een CD11 LE met een defect servoboard (verder is ie perfect!) dan kun je me via PB bereiken. :wink: