Geen beeld bij aansluiten sr5004 via HDMI

Gestart door martijn79, augustus 15, 2010, 18:25:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

martijn79

Goedemiddag,

Ik ben de hele middag bezig geweest mijn nieuwe sr5004 aan te sluiten, maar krijg het geheel niet aan de praat.

Ik heb een UPC HD aansluiting, een full HD philips tv, een ps3, en een labtop met blu-ray. Ik heb de UPC via hdmi aangesloten op de versterker. De versterker via HDMI-out op de TV.

Ik krijg vervolgens wel geluid van de tv, en het set-up menutje in beeld, maar ik krijg geen TV beeld.

Hoe kan ik dit oplossen?

Alle hulp welkom!
Gr

Stadium III

Als je wat topics door gaat lezen zal je antwoord er zeker wel uitkomen !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

sattie


audiofreak1

Resolutie van de UPC terugzetten naar 720P. Bij inschakelen eerst UPC box aan dan receiver en dan TV.
Laat even weten of dit werkt?
Marantz PM15, SA15, ST15, Sony RDRHX900, Mission M53, Audioquest Diamondline and Sidewinder interlinks, Hyperwire silverline speakercable

martijn79

Dank voor je reactie audiefreak.

Ik heb je oplossing geprobeerd, maar dit blijkt helaas geen resultaat op te leveren. Ik heb de forums afgezocht en ben tegen veel post over dit onderwerp posts op dit onderwerp opgelopen, maar heb nog weinig oplossingen gezien. Ik heb nu wel mijn UPC aan de praat gekregen door deze direct via HMDI op
deze direct op de TV aan te sluiten via HMDI, en audio via een optische kabel direct naar de versterker. Bij andere componenten
(bijv. mijn labtop met blue-ray) loop ik echter wederom tegen hetzelfde probleem op (wel geluid, geen beeld).

Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar marantz en philips in de hoop op wat input...

Redelijk frusterend

Vlearmoes

De mail naar marantz en philips heeft geen nut
zoals bekend is geeft een digibox signalen naar de tv en ook terug (denk aan on demand)
Dit is een algemeen probleem waar vele versterkers niet mee om weten te gaan

dus de enige juiste wijze van aansluiten heb je al toegepast  :yes:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Cadfael

heb je toevallig ook al in de setup alle bronnen goed ingesteld?
Het is in het begin even complex, maar als je er met de handleiding even rustig voor gaat zitten dan valt het wel mee.

vb ps3 komt op hdmi 2 binnen
laptop op hdmi3

anders weet je versterker niet wat hij waar naartoe moet leiden.

Ik heb zelf de 6004 en een philips led tv, ook met ps3,philips blurayspeler en wii. En dat werkt allemaal prima.
- bluray op hdmi1
- ps3 op hdmi2
- wii op component 1
- en tv via digitale coax weer terug naar de digitale aansluiting
En in de matrix heb ik de namen van de orginele apparaten veranderd zodat het goed getoond wordt op de display (dus dvd->ps3, vcr->wii)

succes!


SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.