av6004 audio optie, wat doet het?

Gestart door Cadfael, augustus 13, 2010, 09:15:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cadfael

Ik heb al een tijdje niet meer op het forum gepost, maar afentoe wel even bijgelezen.

Een klein vraagje over de optie Audio in het menu. die kun je instellen op main, sub of main+sub.
Dit staat ook zo in de handleiding, maar er wordt helemaal niet uitgelegd waarvoor dit is en wat voor gevolgen dit heeft.

Ik moet zeggen dat dit op meer plekken in de handleiding gebeurd. Ze geven wel de instelbare opties (maarja, dat kan je ook wel zien als je in het menu zelf kijkt) maar leggen niet uit wat het doet...
Erg handig.

Maar verder geniet ik erg van deze versterker :)


SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

Cadfael

Ik heb al gevonden wat het doet.
Dit heeft te maken met audiotalen waarin de (tv-uitzending) bron wordt uitgezonden.

Dus heeft dit niks te maken met subwoofer etc.
SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

Stadium III

Ik heb hier marantz wel eens over gebeld en uitgelegd
Hun gaven toen aan dat dit eigenlijk niet gebruikt werd en wisten ook nioet goed wat het precies voor diende
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Cadfael

Nouja, dat is helemaal bizar...

maarja, wat ik al aangaf. de handleiding is ook niet erg duidelijk over een hoop zagen.
Leuk dat er in staat dat iets op on-off gezet kan worden, maar vertel dan ook wat voor gevolgen het heeft.
SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4