De set van Strekel

Gestart door strekel, juli 17, 2010, 15:11:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

strekel

Hallo allemaal bij deze stel ik me voor op dit forum Stefan is de naam en ik kom uit Deurne en ik ben mijn audio begonne met een heel eenvoudig setje 2x 25w pioneertje en tuner met een cassetedeck van sony en een cd speler van jvc en speakerset van Studiocraft de 500 ST (made by Bose) en de 2x 25w van pioneer dat heb ik op een gegeven moment vervangen door toen het dolby pro-logic tijd perk kwam door een sony receiver met de pro-logic speakersetje dat heb toch enkele jaren mee gespeeld en toen een jaar of 10 geleden toen het DD en DTS is gekomen ben ik weer eens aan het kijken gegaan naar een DD/DTS receiver en ja ook die weer gevonden van sony de STR-DE497 5x80 en ook de Magnat toegevoegd aan het setje en nu heb ik ook mijn studiocraft set vervangen door de Jamo X3M en mijn receiver vervangen door de marantz SR5004 en ja dat klink echt een stuk beter dan heb ik eigenlijk al die jaren toch wel wat gemist ach wat je eigenlijk van tevoren niet weet wat niet deerd maar ben nu wel tevreden en het rond kijken blijft toch mooi.

Grtzzzz Stefan
Ps. hier een paar foto van mijn huidige set
Marantz SR5013 - Marantz UD5005 - Jamo X3M 10 (front) - JAMO S62CEN (center) - Sony ss-sr15 (achter) - Magnat motion 250A (sub) - LG OLED55C8PLA - Horizon mediabox - Logitech Harmony One - Nintendo Wii - PS4

MO

Welkom hier! Veel leesplezier enzo!  :-)
bla

xander32

Welcome Strekel,

Gefeli met jouw mooie nieuwe aanwinsten (o.a. SR5004), daar ga je vast veel plezier aan beleven.
En ff tussen ons: ik zou maar niet teveel hier komen want voordat je `t zelf in de gaten hebt, heeft "het" ook jouw te pakken 8-).


Sander.

thepioneer

Welkom hier op het forum, veel plezier hier:)
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

WimPeu

Mooie set zo hoor. Geniet ervan....Oh ja welkom hier op het Forum. pompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES