beeindiging van lidmaatschap

Gestart door bonbon, april 07, 2010, 23:12:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Nou ja, dat verzoek wil ik best honoreren, maar is het nou zo moeilijk om je excuses te maken voor een inschattingsfout?

scanspeakman

sjesus wat een ge-z-e-i-k allemaal. ik dacht dat ik hier op een forum met mannen zat maar ik krijg een beetje het gevoel alsof een aantal personen het begrip "metroman" iets te letterlijk letterlijk neemt en vrouwelijke trekjes gaan vertonen. ik was namelijk echt in de veronderstelling dat alleen vrouwen in discussies het argument "ja maar jij hebt toen dat gezegd" en dat mannen dit oplossen middels het argument "ik vind je een l-u-l, dat je het even weet, en zullen we nu weer samen bier gaan drinken?".

kunnen we het nu dus alsjeblieft weer over auto's, bier, dikke tetten en vooral marantz-spul gaan hebben?

slotje d'r op wat mij betreft.

Scanspeakman

Mexicaanse Hond

#47
Ik vind jou een lolliestok scanspeakman, zo goed?  :-P

Een hele dikke l-u-l en je krijgt drie bier van me.

bonbon

Citaat van: scanspeakman op april 12, 2010, 11:01:43
sjesus wat een ge-z-e-i-k allemaal. ik dacht dat ik hier op een forum met mannen zat maar ik krijg een beetje het gevoel alsof een aantal personen het begrip "metroman" iets te letterlijk letterlijk neemt en vrouwelijke trekjes gaan vertonen. ik was namelijk echt in de veronderstelling dat alleen vrouwen in discussies het argument "ja maar jij hebt toen dat gezegd" en dat mannen dit oplossen middels het argument "ik vind je een l-u-l, dat je het even weet, en zullen we nu weer samen bier gaan drinken?".

kunnen we het nu dus alsjeblieft weer over auto's, bier, dikke tetten en vooral marantz-spul gaan hebben?

slotje d'r op wat mij betreft.

Scanspeakman



en een dikke joint en een paar dikke T....  :schater:

PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

Mexicaanse Hond

Pas maar op, metroseksuelen zijn ook verzot op bonbons.  :evil:

JohnWx

vind dat de zachte kant van de man ook wel is benadrukt mag worden hoor  pompom
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maurice

Zullen we hier maar een slotje aan hangen?
Bier, tieten, auto's etc kunnen in het Café besproken worden, muziek en marantz op de rest van het forum!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

joep

Citaat van: Maurice op april 12, 2010, 12:48:05
Zullen we hier maar een slotje aan hangen?
Bier, tieten, auto's etc kunnen in het Café besproken worden, muziek en marantz op de rest van het forum!

Alsjeblieft Maurice, dit is te kinderachtig voor woorden.

Mexicaanse Hond


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Over dat bier en tieten en zo heeft íe zeker een punt.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Hang er maar een slotje aan, Maurice. Ik word wel lid van het Viva-forum.  :-P

WimPeu

Bonbon is weer terug, dus sluiten die hap...enough said....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Maurice

Citaat van: Mexicaanse Hond op april 12, 2010, 17:16:09
Hang er maar een slotje aan, Maurice. Ik word wel lid van het Viva-forum.  :-P
Jep, voor echte vrouwen!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude