beeindiging van lidmaatschap

Gestart door bonbon, april 07, 2010, 23:12:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cheese

Citaat van: dmeerpa op april 08, 2010, 20:26:04
bonbon het is spijtig dat jij tot dergelijk besluit bent gekomen.
Ik hoop dan ook dat je toch terugkeert op je beslissing want we zullen je posts toch wel missen.

Verder wou ik toch het volgende kwijt, waar je ook bent is het nu op de voetbal, op het werk op café, ... je zal altijd mensen hebben met andere meningen en overtuigingen. Sommigen kunnen daarmee leven anderen niet en zullen pas zwijgen tot iedereen hen gelijk geeft.

En wanneer je niet over de knop "negeer modus" beschikt ga je je inderdaad serieus ergeren. En dan worden soms eens dingen gezegd die je beter niet zegt. Gebeurt dit op het werk of op café dan is dit vaak 's anderendaags vergeten. Maar hier staat alles neergeschreven en gaat iedereen ook nog eens zijn zegje doen en sleept dit dagen /  weken aan.

Zelf lukt het mij behoorlijk om de negeer modus in te schakelen. Ze mogen zoveel onkunde verkondigen als ze willen, ik zal mijn versie doen, en iedereen trekt er maar zijn conclusies uit. Nu als men mij persoonlijk gaat aanvallen dan zou de maat ook vol zijn, maar ik moet eerlijk zijn hier om het Marantzforum heb ik dit nog niet voorgehad, en laten we hopen dat het zo blijft.


wijze woorden..............leven en laten leven.......

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

bonbon

Citaat van: bonbon op april 07, 2010, 23:12:36
Ik wil bij deze even laten weten dat ik mijn lidmaatschap heb beeindigd.

Ik wil iedereen bedanken voor alle adviezen , leuke, grapige en boedende verhalen.
Verder wens ik iedereen veel plezier met hun Muziek en de spulletjes die nodig zijn om daar naar te luisteren.


bonbon

goede morgen mede forum leden,

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de fijne reacties die ik heb gehad nav mijn aankondiging het forum te verlaten!!! heel goed voor je ego, en voor iedereen aan te raden , :schater: als je eens n keer wat slechter in je vel zit...


Het lijkt me fijn om zo af en toe nog hier te vertoeven en te genieten van alle leuke , grappige en irritante berichten die hier zoal voorbij komen...... dus....... maar ik ga nu paar daagjes weg dus wens iedereen al een fijn weekend ...

groetjes

Koen
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

ll0ll

lol, ik denk dat ik ook maar weg ga :-D

Welkom terug, koen!  pompom
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

bonbon

Citaat van: ll0ll op april 09, 2010, 10:09:37
lol, ik denk dat ik ook maar weg ga :-D

Welkom terug, koen!  pompom

thanks
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Het voelt net of je niet bent weggeweest.  :-D

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Welcome back Koen.
Blij dat je weer mee doet.
Geniet van je daagjes.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Topic verwijderen niks gezien  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

kdt

Hey Bonbon,

sta er boven, muziek is emotie, en geniet van het forum en de leden maar vooral van de muziek dmv Marantz!! :wink:
ROTEL RC 1570 vv * RB 1582 mk2 ev * CD 17 mkII M * ST 17 M * Magnepan MG 12  * Lindemann Limetree Network * AudioQuest bekabeling * IsoTek Aquarius * Furutech stroomgroep * Furutech powercables * Synology DS215

Mexicaanse Hond

Citaat van: joep op april 08, 2010, 17:18:07
Voel je je aangesproken? Nou dan mail je Maurice maar weer eens, dan kan hij je op je wenken bedienen en voor de zoveelste keer een volledig onschuldig bericht van mij van het forum afgooien. Je mag volgens de forumregels niet op de persoon spelen, maar ik zie dat jouw bericht over mij met naam en toenaam hier mag blijven staan. Ik neem aan dat ik dezelfde rechten en plichten heb als jij en dat dit bericht hier dan ook mag blijven staan.
Het zou beter zijn als je in het reine kwam met je geweten. Dan hoef je ook niet meer zo paranoia te doen. Ik ben me van geen kwaad bewust. Wel treurig allemaal straks durft ik hier niets meer te posten zonder eerst aan jou te vragen of je op je tenen getrapt bent. Nou dan verlaat ik hier ook liever het forum. Sorry hoor maar dat is dan wel het begin van het einde hier als forum. Of heb je liever dat ik het forum ook verlaat? Wel erg kinderlijk allemaal.


Een excuus lijkt me wel op zijn plaats, omdat mijn post als enige doel had Joep erop te wijzen dat olie op het vuur gooien geen zin heeft. Ik voelde mij geenszins aangesproken, omdat ik met de hele beëindiging van bonbons lidmaatschap niets te doen heb. En om dan zo uit te halen vind ik echt onacceptabel.
Als je een vent bent, dan erken je gewoon dat je het verkeerd hebt geïnterpreteerd en bied je je excuses aan, Joep.

Mexicaanse Hond

Citaat van: joep op april 08, 2010, 09:13:26
Jammer je te zien gaan bonbon. En ja het is hier een forum met verschillende mensen. En natuurlijk zijn erbij waar je niet mee door één deur kunt. Ik denk ook wel eens wat doen ze hier behalve een beetje stangen. Zich niet laten hinderen door ook maar enige kennis van zaken denken dat ze zich kunnen doen gelden. Zielige figuren. Vaak hebben ze zelf niets beter te doen dan duizenden nutteloze berichten te plaatsen op forums waar ze eigenlijk geen enkele binding mee hebben. Overtuigen andere van hun "gelijk" door luid te blazen en onzin te spuiten Gelukkig zitten hier ook een hoop echte Marantz fans waar ik enorm goed mee kan opschieten en ze ook beschouw als mijn vrienden. Maar bijna al deze contacten lopen via de PM. Mensen die elkaar echt helpen. Ik zou je willen adviseren, koel even af en kijk over een tijdje of het hier weer naar je zin is. Die blazers blijven toch nooit lang op het forum na een paar jaar heeft iedereen ze door en gaan ze vanzelf weer weg.
Voor alle duidelijkheid het bericht waar ik in eerste instantie op reageerde.

Maurice

Citaat van: Mexicaanse Hond op april 12, 2010, 10:19:19
Een excuus lijkt me wel op zijn plaats, omdat mijn post als enige doel had Joep erop te wijzen dat olie op het vuur gooien geen zin heeft. Ik voelde mij geenszins aangesproken, omdat ik met de hele beëindiging van bonbons lidmaatschap niets te doen heb. En om dan zo uit te halen vind ik echt onacceptabel.
Als je een vent bent, dan erken je gewoon dat je het verkeerd hebt geïnterpreteerd en bied je je excuses aan, Joep.
Ter info, Joep en ik hebben het hier over gehad en kan zeggen dat dit uitgesproken is en er van beide kanten geen wrevel (meer) is.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Mexicaanse Hond

#43
Citaat van: Maurice op april 12, 2010, 10:39:13
Ter info, Joep en ik hebben het hier over gehad en kan zeggen dat dit uitgesproken is en er van beide kanten geen wrevel (meer) is.
Vindt jij dan wel dat Joep zo naar een ander forumlid mag uithalen, omdat hij iets helemaal verkeerd interpreteert?
Ik snap wel dat jij er niets aan kan doen dat Joep niets tegen me zegt, behalve af en toe een uithaal. En het is fijn dat de wrevel tussen jullie weg is. Maar ik vind dit zeer onbevredigend.

Maurice

#44
Citaat van: Mexicaanse Hond op april 12, 2010, 10:43:22
Vindt jij dan wel dat Joep zo naar een ander forumlid mag uithalen, omdat hij iets helemaal verkeerd interpreteert?
Ik snap wel dat jij er niets aan kan doen dat Joep niets tegen me zegt, behalve af en toe een uithaal. En het is fijn dat de wrevel tussen jullie weg is. Maar ik vind dit zeer onbevredigend.

Joep en ik hebben een goed gesprek gehad en een bepaalde context besproken die verder niemand bekend is (waar jij dus ook niet bij betrokken bent). Kan begrijpen dat het onbevredigend is, maar het is niet aan mij om die context hier te bespreken. Ik zal deze wel kort toelichten in de moderator sectie.

Ik wil het hier bij laten, ik verzoek jullie omdat ook te doen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude