mooie prijs voor een sr6004?

Gestart door visuel, februari 01, 2010, 22:06:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jasper

Citaat van: nielsdiy op februari 04, 2010, 11:14:16
Bij Foka?

Heeft iemand ervaring met het kopen van Marantz bij Foka? Als ik me niet vergis, is Foka geen erkende Marantz dealer. Vraag me af wat je daarvan merkt, met name op het gebied van de garantievoorwaarden. Vanwege de verhalen over de "pop of death" ben ik wat voorzichtiger dan ik anders zou zijn. Niet nodig?

Michel

Er wordt in dit topic gesproken dat Marantz niet zou kunnen samen werken met Samsung.. Ik ben sinds twee weken in het bezit van de Marantz SR6004 / BD7004 en heb er een LCD Sumsung 42 inch beeldscherm op aangesloten.. Ik krijg gewoon netjes het beeld door..

Ik ben trouwens erg te spreken over het beeld en geluid wat de hierbovengenoemde systemen produceren. Ik heb aan de SR6004 de B&W M1 speakers hangen met de REL QUAKE II..

Grtz Michel
Marantz SR6004 / Marantz BD7004 / Bowers & Wilkins M1 / REL QUAKE II / Samsung LE40M86BD

goosse

Je kunt overigens als je niet naar correct wilt ook naar BCC gaan die garanderen de laagste prijs en daarbij krijg je dan nog 25% over het verschil. Ze verkopen hemzelf voor 999 euro.
Ik heb hem dus bij BCC gehaald voor 749 euro gewoon in mijn eigen woonplaats, scheelt een stuk rijden :)