De set(s) van jrm

Gestart door jrm, mei 05, 2009, 20:40:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jrm

Citaat van: cz79 op maart 14, 2012, 20:20:09
Gaan we weer, leuk joh  :yes: :yes: :yes:

Ik vond het in ieder geval heel gezellig en ik ben druk aan het bestellen, 2 bestellingen staan al bij het juiste topic...

jrm

De Sony draaitafel heb ik gisteren weggebracht!
SB_Marantz gaat er naar kijken, op de terugweg wat vinyl opgehaald...

jrm

De draaitafel is weer terug op het nest  :-D

Hij draait weer keurig zijn rondjes in de maat  HB HB

lo

 pompom
Weer lekker genieten dan!
Veel plezier weer met het zwarte goud  HB
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Dank je!
Gaat wel weer lukken...


SB_Marantz

#110
Graag gedaan JRM, ook thx voor de gezelligheid............de tijd vloog voorbij tijdens de luistersessie  :-D
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

jrm

Citaat van: SB_Marantz op juni 29, 2012, 00:49:07
Graag gedaan JRM, ook thx voor de gezelligheid............de tijd vloog voorbij tijdens de luistersessie  :-D

:yes: :yes:

De terugweg was nog even uitzoeken i.v.m. allerlei opbrekingen rondom Nijmegen....

jrm


bramdg

PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

jrm

Wat is er veranderd?

eh, niets, ik heb afgelopen weekend alles weer losgehaald, stof weggenomen en alles weer voorzichtig op z'n plaats teruggezet.

En oh, wat klinkt het weer lekker!  :-D

Cornelis1921

#115
Citaat van: jrm op oktober 24, 2012, 12:12:00
Wat is er veranderd?

eh, niets, ik heb afgelopen weekend alles weer losgehaald, stof weggenomen en alles weer voorzichtig op z'n plaats teruggezet.

En oh, wat klinkt het weer lekker!  :-D
Ook voor HiFi/muziekliefhebbers gelden er de drie R's: Rust, Reinheid & Regelmaat. :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm

Even een plaatje van de achterkant van de installatie oftewel de kabelzooi:



Duidelijk zichtbaar de Siltech netkabels in het blauw.

cz79

Is idd duidelijk 'Silteh Blauw'  :-D

jrm

Heb deze ook via MP voor een paar tientjes een paar jaar geleden op de kop getikt.
Hoorde ik verschil? mmm, moeilijk te zeggen,wel dat het beter vastzit d.m.v. de gebruikte stekkers en euroconnectoren.

jrm

mmmm, heb een nieuwe naald besteld voor mijn draaitafel, levering 2-3 werkdagen  violent1 nu al 7 werkdagen wachten....