De set(s) van jrm

Gestart door jrm, mei 05, 2009, 20:40:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

cz79

Mooie luidsprekerkabel is dat!!! Komt me bekend voor

jrm

Citaat van: WimPeu op juli 25, 2011, 08:55:28
Citaat van: jrm op januari 13, 2011, 11:28:26
Citaat van: Marantz 81 op januari 13, 2011, 11:25:34
antenne ? liggen er geen kabels bij jullie  :schater:

Dat is een lang verhaal.......

Wij hebben geen tv (al jarenlang, en ja ze bestaan nog mensen zonder tv  :schater:), dus ik probeer al jarenlang alleen een radiokabelabo te krijgen, kan niet! Alleen incl. tv....... dus vandaar eigen antenne.....

:no:

In den beginne, dat we gingen samenwonen, waren we altijd onderweg....2 verdieners, werkte ook nog allebei als buren (KLM en Fokker) dus gingen vaak na het werk A'dam in, o.a. eten, theater, bios, etc.

Daarna hebben we ook allebei nog wat avondstudies erbij gedaan.

Nu lekker stukkie muziek en dan praten of lezen of tegelijk  :-D

Daarnaast is uitzending gemist perfect om toch datgene te zien wat je wilt zien.

Niet dat het mij wat aan gaat natuurlijk maar waarom heb je geen TV? :-o  Of is het een religieuze afweging.

jrm

Citaat van: cz79 op juli 25, 2011, 09:03:38
Mooie luidsprekerkabel is dat!!! Komt me bekend voor

Zo, eindelijk even de tijd genomen om eens goed naar de kabelwisseling te luisteren, wat opvalt is dat het geheel frisser en gedetailleerder klinkt.

Plaatsing is ook verbeterd, dus cz79, er zit toch nog weer een verbetering in mijn situatie  pompom pompom

lo

 :-D

Kijk toch weer winst geboekt  notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Een nieuwe Marantz 140 voor op de studeerkamer en aangesloten op de pre-out van de 2226B.

< foto's volgen, alsmede een eerste geluidsimpressie >

Cornelis1921

 :-D
Citaat van: jrm op september 21, 2011, 21:58:23
Een nieuwe Marantz 140 voor op de studeerkamer en aangesloten op de pre-out van de 2226B.

< foto's volgen, alsmede een eerste geluidsimpressie >
Wat podcasting al niet vermag...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm


Cornelis1921

 notworthy byebye :roll:
Citaat van: jrm op september 22, 2011, 13:14:37
Foto:


Marantz=emotie=genieten...
Marcel, groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

Wat een mooie nieuwe aanwinst.    hello

Veel plezier met je nieuwe aanwinst.  HB

wij lezen graag je ervaringen

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jrm

Brrrrr,

Wat een geluid!!!
Het overtreft mijn stoutste verwachtingen.

Het klinkt gewoon goed, de combi 2226B en de 140 vinden elkaar leuk en laten dat duidelijk horen.
Ik ben bang dat ik vaak op mijn studeerkamertje te vinden zal zijn  :-D

Ja, schat ik ben nog even aan het werk  :-D

Op dit moment heb ik de Mordaunt Short Avant 902i erop aan gesloten en alles is aanwezig (van hoog naar laag), als kabels heb ik zelfgemaakte interlinks (Rode Kabel C5 the bay v.d.Hul met Zwart/goud Neutrik rca connector) en voldoende dikke koperdraad als luidspreker snoer.

jrm

Potverdorie nogesantoezeg....  :x

Heb ik mijn platenspeler helemaal schoongemaakt, lampje van de stroboscoop gemaakt, speelt ie alleen het rechterkanaal subliem af!  :evil:

Pfffttt, iemand een idee, wat het kan zijn?

(Naaldelement ziet er goed uit en de draadjes zitten goed vastgeklikt)

Paul

Citaat van: jrm op november 30, 2011, 13:52:24
Potverdorie nogesantoezeg....  :x

Heb ik mijn platenspeler helemaal schoongemaakt, lampje van de stroboscoop gemaakt, speelt ie alleen het rechterkanaal subliem af!  :evil:

Pfffttt, iemand een idee, wat het kan zijn?

(Naaldelement ziet er goed uit en de draadjes zitten goed vastgeklikt)
Wellicht een onderbreking in de cinch kabel.
Probeer links op rechts en rechts op links en kijk dan wat ie dan doet.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

jrm

Hoi Paul,

dan verplaatst inderdaad het geluid van rechts naar links....

Paul

Citaat van: jrm op november 30, 2011, 16:10:45
Hoi Paul,

dan verplaatst inderdaad het geluid van rechts naar links....
Duidelijk een onderbreking in de kabel of een los soldeercontact in de cinch plug.
Moet met een soldeerbout op te lossen zijn.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

lo

Zal idd iets kleins zijn........ wel snel opgelost zo..... pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.