Prijsvraagbaak

Gestart door Maurice, maart 23, 2008, 22:39:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KayaRahnee

#585
Citaat van: AndreC op juni 02, 2013, 19:48:42
Hee pietr, op hoeveel forums vraag je de zelfde vragen ?  :schater: :schater: :schater:

Sorry, maar als dit een basis instelling word dan ga je vele mensen die ook ervaring en/of mening hebben voorbij ...... toch?
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

NICOR

Wat is de prijsklasse voor een marantz 2100 Black

thanatos

#587
Iemand hier bekend met de nieuwprijs en 'gangbare' verkoopprijs van B&W Blueroom Technopod ?


Edit : Zelf gevonden nieuwprijs van US$2.500. http://lendy4.wix.com/blueroom 

JohnWx

Volgens mij is het nu bij Scandyna


Maar er zijn mensen helemaal gek van zeker qua design



Maar de waarde ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

thanatos

Citaat van: John Wx op juni 06, 2013, 23:15:34
Volgens mij is het nu bij Scandyna


Maar er zijn mensen helemaal gek van zeker qua design



Maar de waarde ?

Ik heb een setje van de originele B&W's te pakken. Begrijp dat er maar 250 paar van zijn gemaakt. Prijzen die ik heb gezien liegen er niet om. 3000-3500 engelse ponden..

JohnWx

Citaat van: thanatos op juni 06, 2013, 23:21:20
Ik heb een setje van de originele B&W's te pakken. Begrijp dat er maar 250 paar van zijn gemaakt. Prijzen die ik heb gezien liegen er niet om. 3000-3500 engelse ponden..

Maar wat een beetje de dagwaarde is ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

thanatos

Citaat van: John Wx op juni 07, 2013, 00:46:57
Maar wat een beetje de dagwaarde is ?

We zullen het tzt gaan zien. Er zit een beetje optisch poetswerk aan. Daarna maar eens bezien of ik ze überhaupt weg doe. Leuk om zo iets unieks te bezitten. Anders wordt het ebay.com werk.

Hier het maatje kleiner te koop en oplage van 800 stuks. 3.500 engelse ponden : http://www.gumtree.com/p/for-sale/rare-and-collectable-bw-blue-room-housepod-speakers-for-sale/1021059198

JohnWx

Citaat van: thanatos op juni 07, 2013, 08:17:41
We zullen het tzt gaan zien. Er zit een beetje optisch poetswerk aan. Daarna maar eens bezien of ik ze überhaupt weg doe. Leuk om zo iets unieks te bezitten. Anders wordt het ebay.com werk.

Hier het maatje kleiner te koop en oplage van 800 stuks. 3.500 engelse ponden : http://www.gumtree.com/p/for-sale/rare-and-collectable-bw-blue-room-housepod-speakers-for-sale/1021059198

heeft heeeelllll hoog heb gehalte
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

#593
 stupid
Graag een prijsindicatie voor een marantz ST7001 van onbekende leeftijd, maar wel van waarschijnlijk meerdere vorige eigenaren.

Maar zonder (originele) remote, DAB-antenne, originele doos en originele gebruiksaanwijzing. Maar met duidelijke gebruikssporen, zoals een duidelijke "veeg" in de moffeling over bijna de volle breedte van de bovenkant en achterop de bovenkant krasjes van 1 cm over breedte van zo'n 10 cm.
Om het netjes te houden vermeld ik niet tot welke prijs de vorige eigenaar en ik zijn overeengekomen. Hij nam i.i.g. de verzendkosten voor zijn rekening vanwege het ontbreken van DAB-antenne.
Waarom ik om deze prijsindicatie vraag is vanwege het feit, dat ik mijzelf nu afvraag of deze aankoop procedureel voor mij als koper wel door de beugel kan. De verkoper was en is i.i.g. volkomen ter goeder trouw, daar valt niets op af te dingen. Op mijn hebzucht en gretigheid des te meer. Vandaar.
Bij voorbaat dank..
Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op juni 11, 2013, 03:58:43
stupid
Graag een prijsindicatie voor een marantz ST7001 van onbekende leeftijd, maar wel van waarschijnlijk meerdere vorige eigenaren.

Maar zonder (originele) remote, DAB-antenne, originele doos en originele gebruiksaanwijzing. Maar met duidelijke gebruikssporen, zoals een duidelijke "veeg" in de moffeling over bijna de volle breedte van de bovenkant en achterop de bovenkant krasjes van 1 cm over breedte van zo'n 10 cm.
Om het netjes te houden vermeld ik niet tot welke prijs de vorige eigenaar en ik zijn overeengekomen. Hij nam i.i.g. de verzendkosten voor zijn rekening vanwege het ontbreken van DAB-antenne.
Waarom ik om deze prijsindicatie vraag is vanwege het feit, dat ik mijzelf nu afvraag of deze aankoop procedureel voor mij als koper wel door de beugel kan. De verkoper was en is i.i.g. volkomen ter goeder trouw, daar valt niets op af te dingen. Op mijn hebzucht en gretigheid des te meer. Vandaar.
Bij voorbaat dank..
Groetjes, Cor.

50 euro
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

Citaat van: John Wx op juni 11, 2013, 08:45:57
50 euro
@John, bedankt - ik weet genoeg - was achteraf ook mijn prijsidee.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Shepherd Moon

wat kan er gevraagd worden voor een SA-14 sacd speler? en zou dit overigens een waardige vervanger zijn voor m'n CD17ki?
Marantz set: PM-14 KI , CD-17 KI , ST-17, M-CR603
Speakers: B&W 704 , 705 , HTM-7, Matrix 2 series 2, Dali Zensor 1
Sub: REL R-505
HT-set: Denon ACV-A1 SE upgrade, Pio BPD-LX91, Behringer FBP-1124
Voeding: Monster HTS1000,

DebbieJ

#597
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een Marantz set thuis die van mijn opa en oma geweest is. Nu heb ik echter geen idee wat dit nog waard is. Ik schat dat het al rond de 8 tm 10 jaar oud is.



Het gaat om een zilveren uitvoering.
amplifier - pm68
> cd speler - CD-67mkII
> casette deck - sd57
> tuner - st57

Is er iemand die enig idee heeft wat ik voor deze set kan vragen? Ik verkoop hem in 1 geheel ( ik weet dat de cassette niets meer waard is ).

Ik hoor graag van jullie!!!
Groetjes Debbie

AndreC

Citaat van: DebbieJ op juni 26, 2013, 13:13:17
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een Marantz set thuis die van mijn opa en oma geweest is. Nu heb ik echter geen idee wat dit nog waard is. Ik schat dat het al rond de 8 tm 10 jaar oud is.



Het gaat om een zilveren uitvoering.
amplifier - pm68
> cd speler - CD-67mkII
> casette deck - sd57
> tuner - st57

Is er iemand die enig idee heeft wat ik voor deze set kan vragen? Ik verkoop hem in 1 geheel ( ik weet dat de cassette niets meer waard is ).

Ik hoor graag van jullie!!!
Groetjes Debbie

Vrees dat de set een stuk ouder is, schat zo 1998 ?
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

JohnWx

150 euro en vaak zegt de koper je mag het deck houden

Klopt het is 15 jaar oud
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.