+++ Streaming audio +++

Gestart door xander32, januari 10, 2016, 20:37:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


DansaN


Citaat van: AkTeVox op februari 06, 2016, 11:11:06
Met zulke prijzen ga ik liever de hardware versie halen.  :wink:
Don't shoot the messenger ;-)

Cornelis1921

Voor al uw streamingproblemen is er wel degelijk een probate oplossing: draaien. :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Rob46

Ik wil van mijn Bluesound Vault 2 een back up maken. Wat is een aan te raden kwalitatief goede harde schijf van minimaal 2 TB?

TurboMarco

#169
Persoonlijk ben ik voorstander van Seagate ,deze zijn muisstil en navraag leert dat kans op uitval erg klein is .

https://www.afuture.nl/productview.php?productID=282744

Of deze : http://www.seagate.com/nl/nl/internal-hard-drives/nas-drives/nas-hdd/
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Rob46

@marco, denk dat ik er een ga roggelen.... :yes:

Rob46

#171
Vandaag huiswerk maken met op de achtergrond verschillende muziekstukken die de revue passeren. Lekker aan het streamen. Ik moet zeggen; streamen via Tidal bevalt mij nog steeds goed! Een gigantische muziekbibliotheek ligt aan je voeten, allemaal FLAC......ik heb begrepen dat Tidal dit jaar nog met HiRes direct streamen gaat komen.....

KayaRahnee

Citaat van: KayaRahnee op januari 22, 2016, 21:22:33
@ xander: Upgrade?

Algemene vraag:
Gebruik van Spotify op Squeezebox Touch gaat dat nu goed of toch niet. (heb wel eens gelezen dat deze geen ideale combinatie is).

Denk eraan om Spotify Premium toch maar eens te gaan proberen via mijn SBT.
Paar simpele vraagjes .......
Welke betalingsvorm heeft jullie voorkeur.
Is het mogelijk om bvb Spotify een tijdje niet te gebruiken (niet betalen dus) en kan je dan nadien, gewoon door betaling, weer verder of moet men dan weer van voorafaan beginnen (nieuw account aanmaken?)
Wanneer men het Spotify abbonement volledig afsluit kan je de opgeslagen muziek (playlist) nog terugvinden / afspelen?
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

xander32

#173
... in natura betalen, maar die verder zeer aardige Spotify dame wou niet  :no:.
Voor de overige vragen; de antwoorden staan vast en zeker in de voorwaarden of bij support :yes:.


https://support.spotify.com/nl/problems/

KayaRahnee

Citaat van: xander32 op februari 25, 2016, 06:24:42
... in natura betalen, maar die verder zeer aardige Spotify dame wou niet  :no:.
Voor de overige vragen; de antwoorden staan vast en zeker in de voorwaarden of bij support :yes:.


https://support.spotify.com/nl/problems/

Xander in doorverwijsmodus....... eigenlijk geen forums meer nodig....... antwoorden op vragen zullen toch al eens  "hier of daar " te vinden / behandeld zijn.
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

xander32

... en daarvoor is er op het forum de zoek-functie :wink:

Citaat van: KayaRahnee op februari 25, 2016, 09:50:28
Xander in doorverwijsmodus....... eigenlijk geen forums meer nodig....... antwoorden op vragen zullen toch al eens  "hier of daar " te vinden / behandeld zijn.

KayaRahnee

Citaat van: xander32 op februari 25, 2016, 19:19:45
... en daarvoor is er op het forum de zoek-functie :wink:

Da is zeker da ......... ik kan ook een mailtje naar Spotify verzenden. :wink:
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

Marvin

#177
Ja wat hulp bieden, daar is een forum voor. Maar dit soort specifieke vragen weten we niet alle antwoorden op te geven. Of jij wel?
En er is niets mis met zelf wat speurwerk te verrichten. Aangezien je hier iets kan posten zal je Google-machine niet kapot zijn. Verder geen irritatie van mijn zijde jegens iemand hoor. Maar je kan zelf meer dan je denkt. Wat lettertjes bij Google invullen bijvoorbeeld. En wat je zelf aangeeft is zo gek nog niet met deze specifieke vragen. Een mailtje naar spotify dus.

KayaRahnee

Citaat van: marvin op februari 25, 2016, 21:24:00
Ja wat hulp bieden, daar is een forum voor. Maar dit soort specifieke vragen weten we niet alle antwoorden op te geven. Of jij wel?
En er is niets mis met zelf wat speurwerk te verrichten. Aangezien je hier iets kan posten zal je Google-machine niet kapot zijn. Verder geen irritatie van mijn zijde jegens iemand hoor. Maar je kan zelf meer dan je denkt. Wat lettertjes bij Google invullen bijvoorbeeld. En wat je zelf aangeeft is zo gek nog niet met deze specifieke vragen. Een mailtje naar spotify dus.

Iemand doet de moeite om een topic te starten en zo mee te werken aan het forum ....
Iemand doet de moeite om via een paar vragen mee te werken aan de uitbouw van een topic ..... en natuurlijk zonder enige verplichting wat antwoorden te krijgen want een forum is toch een bron van / voor informatie ....
Maar als het voor dit soort opmerkingen / antwoorden is dat dit topic is opgestart......
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

xander32

Jouw heel specifieke vragen gaan over een abonnement, diens voorwaarden en de betalingsvorm en hebben m.i. in dat opzicht weinig met een audio gerelateerde hobby/forum van doen.

Ik neem voorts nog de moeite om je op het spoor te zetten middels een linkje, maar dat blijkt niet voldoende voor 't heertje ... Dan zoek het ook maar zelf uit, zo werkt dat voor mij 8-). Verder even goede vrienden hoor.