De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marvin



Best nog moeilijk een goede foto te maken in deze licht-setting, maar een kleine indruk geeft het wel.

TurboMarco

Dat ziet er cool uit  8-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Cornelis1921

Citaat van: marvin op juni 04, 2013, 00:30:09


Best nog moeilijk een goede foto te maken in deze licht-setting, maar een kleine indruk geeft het wel.
Ziet er fraai uit, Marv, dat ambilight. ;-) byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Dat dacht ik ook... :-D


-- Verstuurd vanaf mijn superieure IOS-Gadget --

Paul

Citaat van: marvin op juni 04, 2013, 13:36:32
Dat dacht ik ook... :-D
Feestje in de sluis ?  :-D :schater:  Hans Kazan met den hooge hoed.  :roll: pompom clown1 :-P
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marvin

Party centrum IJmuiden, ook voor na-schoolse opvang.


-- Verstuurd vanaf mijn superieure IOS-Gadget --

Marvin

Even ééntje vanuit Dé Bar..... :schater:




Verstuurd vanaf mijn Ipad4 mét restricties. Geef me even de tijd, dan Jailbreak ik de sh*t uit dat Apple ding...
En daarna is het weer. 'Verstuurd vanaf de meest superieure IOS gadget op de markt'.  :-D

Marvin

#743
Foto's van de beamer heeft geen toegevoegde waarde, da's net de tv maar dan close-up. :-D


Verstuurd vanaf mijn Ipad4 mét restricties. Geef me even de tijd, dan Jailbreak ik de sh*t uit dat Apple ding...
En daarna is het weer. 'Verstuurd vanaf de meest superieure IOS gadget op de markt'.  :-D

Marvin

Test nieuwe naam....


Verstuurd vanaf mijn Ipad4 mét restricties. Geef me even de tijd, dan Jailbreak ik de sh*t uit dat Apple ding...
En daarna is het weer. 'Verstuurd vanaf de meest superieure IOS gadget op de markt'.  :-D

Marvin

Sorry, test 2.

(Sorry??! het is GVD m'n eigen topic) :-D


Verstuurd vanaf mijn Ipad4 mét restricties. Geef me even de tijd, dan Jailbreak ik de sh*t uit dat Apple ding...
En daarna is het weer. 'Verstuurd vanaf de meest superieure IOS gadget op de markt'.  :-D

Marvin

Het is dat we de TV vanuit de bar (42inch), toch wat klein vonden.
Bij deze toch de beamer, foto's zijn nooit representatief voor de beeldkwaliteit... ;)

En de lampjes zijn puur voor jullie oriëntatie.




Verstuurd vanaf mijn Ipad4 mét restricties. Geef me even de tijd, dan Jailbreak ik de sh*t uit dat Apple ding...
En daarna is het weer. 'Verstuurd vanaf de meest superieure IOS gadget op de markt'.  :-D

Marvin

Leuk feestje gehad in Den Helder.
Bekende, vraag me niet welke, Nederlandse artiesten en als afsluiter een DJ vanaf het achterschip van een grijze boot.
Top geregeld en wat een bak met geluid zeg, bizar. 
De Nieuwe Haven was omgetoverd in een festival terrein.


JohnWx

Citaat van: marvin op juni 04, 2013, 00:30:09


Best nog moeilijk een goede foto te maken in deze licht-setting, maar een kleine indruk geeft het wel.

beetje amateur fotograaf wel  :angel: (heb ook is een keer een spiegel ei reflex camera)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: marvin op juni 21, 2013, 19:47:50
Leuk feestje gehad in Den Helder.
Bekende, vraag me niet welke, Nederlandse artiesten en als afsluiter een DJ vanaf het achterschip van een grijze boot.
Top geregeld en wat een bak met geluid zeg, bizar. 
De Nieuwe Haven was omgetoverd in een festival terrein.



Vervelend was het op de "love" boat
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.