Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 36 gasten bekijken dit topic.

mars

oi,

Vandaag even terug geweest naar de ''cash converters'' hier in Den Haag.

Omdat ik namelijk met mijn maat cq collega , daar verleden maandag ook was , en toen hadden we mazzel , dat we als eerste in de nieuw ingekochte games konden snuffelen, zo hadden we maandag 5 games gekocht voor totaal 50 euro , terwijl al deze games net uit zijn en in de ''normale'' winkel gewoon nog 59 euro per stuk kosten 8-).

Echter gister maakte ik ''reach halo'' open , en waren ze vergeten de game in de hoes te doen.
Ik terug , geen probleem , ze vonden hem gelijk en met alle excuses meegekregen.

Maar wat vandaag ook weer leuk was dat toen ik in de verkoop afdeling stond , een paar kratten van de inkoop afdeling binnen kwamen..................... HB
Cd'tje of 20 gekocht met oa cd's die ik kwijt was , zoals ''cafe bleu'' ''night club'' van Barber, behoorlijk wat nog pink floyd ...........enfin ik ga zo ff kijken wat ik precies gekocht heb :roll:........hahaha voor 1 euro 50 per stuk :yes: 8-)
Straks een lijstje.

Er was ook duidelijk iemand die zijn hele hardrock collectie weg had gedaan, zo zag ik alles van ''Iron maiden'' ''black sabbath'' en nog veel en veel meer.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Met de neus in de boter....... euhhh...... kist gevallen. :-D
Heb je weer wat te doen. :schater:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

Citaat van: lo op december 22, 2010, 17:36:48
Met de neus in de boter....... euhhh...... kist gevallen. :-D
Heb je weer wat te doen. :schater:

groet,

lo


Oi LO

Ja lachen he, het is af en toe best wel waard om die ''cash converters '' in de grote steden uit te checken :yes:.

Zo  had ik eens de echte ouwe ''Rogers ls3a'' voor 30 euro te pakken 8-) .  Soms weten ze zelf ook niet wat ze verkopen, zoals bij die ''Rogers'' dachtten ze waarschijnlijk ; ooooooooo weer zo'n klein speakertje van een onbekend merk , en daar bij zaten ze onder de verf :roll: .

En nog geen anderhalf jaar geleden , pakte ik een  marantz pm-8000 voor 5 of 6 tientjes hehehehe :schater:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Cornelis1921

 :yes: Nog iets uit Floyd verleden: David Gilmour - 'David Gilmour' uit '78 - zeer relaxed en mooi geproduceerd en verdoekt, Ben niet zo'n liefhebber van P.F., maar hou wel van goede gitaarmuziek. Waarom P.F. niet en zoveel andere synfo wel, het misschien te maken met Roger Waters. Groet, Cor1921.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

HiFi gek

Voor het eerst in mijn leven heb ik een aantal Blue Ray films aangeschaft .
Tot voor kort had ik dus nog geen Blue Ray speler , nu eindelijk wel .
Alles gekocht bij Saturn omdat die aanzienlijk goedkoper is dan Bol.com -- Cosmox -- Free record shop en alle overige online shops waar ik op gezocht heb .
Soms scheeld het bijna 10 euro per film wat je bij Saturn goedkoper uit bent .
Ik heb alleen niet gekeken bij Media Markt .


Avatar
Eragon
2012
Godzilla
Prince Of Persia
IP Man 2             (chinese Wing Chun kung Fu)
Jules Verne Adventures - Red And White      (documentaire over het wilde westen tussen blanken/indianen)

Earth          (BBC documentaire)
Grand Canyon Adventure      (Documentaire omniversum/Imax theaters)




Groeten  EDWIN  B

Dennis E36

Laatste tijd vergeten te melden wat ik weer aan cd's had gekocht.
Hierbij weer wat albums van de laatste 2 weken:

Inakustik - Absinthe & Voices (707787796828)
Inakustik - Champagne & Songs (707787796521)
Inakustik - Cocktails & Guitars (707787796620)
Nils Lofgren - Acoustic Live (0820761101422)
Lizz Wright - Dreaming Wide Awake (0602498815533)
Alison Krauss - A Hundred Miles or More (0011661055520)
Gary Moore - Still Got The Blues (0724358358025)

Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Cornelis1921

 pompom Onlangs 'Mothership' een verzamelaar van Led Zeppelin aangeschaft - niet alles, maar wel veel moois in nieuwe remastering(2007). En dan nog enige CDs waar het wachten op is (o.a. Amazon.de) Mahler 7/KCO/Chailly; Mozart's Requiem/ASMitF/Marriner/Philips en Genesis' 'Wind and Wuthering'. 2011 begint muzikaal beluisterd i.i.g. uitstekend! Alle forumanten vanaf deze plek een evenzo goed 2011. Grt, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

visser

De dag na kerst viel de blu ray box van "Lord of the Rings" op mijn deurmat. Kwaliteit van de blu ray versie is goed, maar kan toch niet tippen aan bijvoorbeeld de Avatar blu ray.
Marantz SR6004, Focal Chorus 714V, Focal Chorus CC 700V, BK XXLS400

Musicman

Citaat van: visser op december 31, 2010, 01:09:36
De dag na kerst viel de blu ray box van "Lord of the Rings" op mijn deurmat. Kwaliteit van de blu ray versie is goed, maar kan toch niet tippen aan bijvoorbeeld de Avatar blu ray.

Is het beeld nou echt beter dan de gewone DVD versie?
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

Totofan

Ik heb gisteren een paar cd's gekocht:

Ac/dc - Blow up your video
Iron Maiden - Brave new world en Dance of death

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Cornelis1921

 pompom Las net op de site van Amazon.de, dat Mahler 1 - incl. 'Blumine' - uitgevoerd door de Florida Phil. olv. James Judd op Harmonia Mundi, binnenkort weer op CD leverbaar is. Op het budgetlabel Musique d'Abord, dat wel. Tevens overweeg ik via datzelfde Amazon, 'Daphnis et Chloé' te bestellen, een 'Sammlerobjekt' voor het bedrag van €8,85 (ex. p&p). Ook 'Red' van King Crimson staat nog voor  deze maand op mijn verlanglijstje. En het was al zo'n 'warme herfst' door al die aanbiedingen met, soms wel flinke, kortingen. Afgelopen jaar geen jazz-CDs aanschaft; wel in verhouding veel (hard)rock, metal en alternative'. Zelfs folkies en singer/songwriters werden in huis gehaald. Een openbaring was echter voor mij Moby met 'Play' en '18'; in één woord: tegek! Ik  eigenlijk voortdurend op de retro-tour, ,,Yeah, but I like it"- zou Andrew Pipkin zeggen. Finito en de groetjes.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

joep

Vandaag was het iStore cadeau 3 nummers van de Caro Emerald plaat "Live in the Netherlands."
3 nummers opgenomen Live North Sea Jazz 2010. 12 dagen lang iedere dag een cadeautje van Apple helemaal gratis en voor niets. Wat zal het morgen zijn?

Maurice

Ook wat nieuwe cd´s binnen:

Lunatic Soul II
Avantasia - The scarecrow
Iron Maiden - Piece of mind
Warpaint - The Fool
Dream Theater - Inner Turbulance
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Cornelis1921

 :-) Vandaag lag in de brievenbus: 'Daphnis et Chloé' van Maurice Ravel in de uitvoering van O.S. de Montreal o.l.v. Charles Dutoit. Een 'ravishing' uitvoering volgens een kritiek in de BBC Music. En dat klopt ook. Ondanks dat het complex werk is, zijn er toch relatief veel goede uitvoeringen op de markt, nog immer, b.v. Monteux en Dutoit op Decca, Boulez op Sony en DG en Martinon en Rattle op EMI. Ook Haitink heeft zich niet onbetuigd gelaten. En die van Munch met het BSO is nu op SACD verkrijgbaar (Sony/BMG). Die van Gergiev laat ik links liggen vanwege het gebrek aan verfijning, wat dit werk nu eenmaal vereist. Het is echter niet het 'Sammlerstuck' geworden, maar een 'sehr gut' exemplaar, en hij is dat ook, slechts het boekje is lichtjes beduimeld. Wat wil ook voor €0,99. Amazon is een schatkamer; de bijkomende kosten meer dan waard.
Gisteren in R'dam de vioolconcerten van Mozart(Kremer/WP/Harnoncourt/DG), werken van Holst en Schönberg en Genesis-Live aangeschaft. Nu nog luisteren, hoewel dat meestal geen probleem vormt. Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *