Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 32 gasten bekijken dit topic.

lo

Zou zo maar eens op mijn wishlist kunnen komen...
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

sjoek

Citaat van: lo op oktober 27, 2016, 20:33:46
Zou zo maar eens op mijn wishlist kunnen komen...

De vrouw op de cover? Of de cd :-P
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

lo

Hahaha.... zou zomaar ook een vraag kunnen zijn ja, hahaha.... :-)
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32




... om dat dit album zo mooi is (en we hem binnenkort live gaan zien/horen  :yes:).

rexp

Maaaaanden geleden de serie Pillars of the Earth uit de uitverkoopbakken van de lokale Mediamarkt gevist, en daar zijn we gisteren eens goed voor gaan zitten. Na 4 meeslepende afleveringen was de koek helaas op: de serie bestaat kennelijk uit twee delen, en ik bleek enkel deel 1 gekocht te hebben.

Vandaag bij Fnac Antwerpen gelukkig de hele box kunnen oppikken, met het hele eerste seizoen, en het 'vervolg', World without End. Op BR voor 15 euro.

Een koopje, en een aanrader voor alle liefhebbers van GOT. Gebaseerd op de boeken van Ken Follet, over de bouw van een kathedraal in de Middeleeuwen (pillars), en gekonkel aan het hof van de Engelse koning, 200 jaar later (wwe).

Cornelis1921

Citaat van: rexp op oktober 29, 2016, 18:54:25
Maaaaanden geleden de serie Pillars of the Earth uit de uitverkoopbakken van de lokale Mediamarkt gevist, en daar zijn we gisteren eens goed voor gaan zitten. Na 4 meeslepende afleveringen was de koek helaas op: de serie bestaat kennelijk uit twee delen, en ik bleek enkel deel 1 gekocht te hebben.

Vandaag bij Fnac Antwerpen gelukkig de hele box kunnen oppikken, met het hele eerste seizoen, en het 'vervolg', World without End. Op BR voor 15 euro.

Een koopje, en een aanrader voor alle liefhebbers van GOT. Gebaseerd op de boeken van Ken Follet, over de bouw van een kathedraal in de Middeleeuwen (pillars), en gekonkel aan het hof van de Engelse koning, 200 jaar later (wwe).
Good for you, Rex. Toppie, fijn kijkplezier. :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

50 jaar Golden Earring, mooie reden om deze besteld te hebben.



Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

sjoek

Citaat van: Paul op oktober 30, 2016, 14:27:44
50 jaar Golden Earring, mooie reden om deze besteld te hebben.





Mooi album ik heb hem vorig jaar ook gekocht toen hij uitkwam HB HB
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

NB

#4133
Vandaag tijdens de jacht op een tuner bij de kringloop, (Als ik cd's zie moet ik spitten) Coda van Led Zeppelin, The best of Metallica en the very best of the Eagles gescored voor 2,- ps.
Bovendien een nette Pioneer tuner (F-X440L) voor een bedrag van maar liefst 6.50 meegenomen. De Transmissionline interlinks waar ie nu mee aan de PM6004 hangt waren meer dan 10 x zo duur:-)
Dus weer wat te rommelen. :yes:
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

bramdg

Wat nieuwe aankopen
pompom

mag ook wel eens na het pak 2dehandjes van de laatste tijd  :-P
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Vinyl_Fuchs

Voor mijn verjaardag vrijdag bij sounds de volgende albums aangeschaft:

CD:
Adrian Crowley - Long Distance Swimmer
Donald Fagen - The Nightfly
Feist - The Reminder
Nils Lofgren - Acoustic Live

Vinyl:
John Coltrane - Blue Train (blue note 1577)
Jack White: Acoustic Recordings 1998-2016
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Cornelis1921

#4136
CD-album 'What it is to Burn' (2003) van de Amerikaanse punk-rock band 250ml Finch; Tweedehands - Als Nieuw; EUR 14,95 bij derde handelaar op Bol.com.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

Vandaag zijn de volgende boxen binnengekomen:

Via Movie Mars, USA: Shostakovich - All Symphonies (Melodiya 10CD, 2016)

Via Presto Classical, UK: Vaughan Williams - Complete Adrian Boult Recordings on EMI (Warner, 14CD, 2014)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Pap

Brad Mehldau blues and ballads

zeer mooi!
The Guardian recensie;

CiteerA deceptively sweet-sounding set which, once you cotton on to the pianist's way of treating a few mainly well-known tunes, is absolutely absorbing. Instead of the usual jazz method of improvising on a tune over and over again, known as "playing choruses", he plays the song with a few variations and then goes into a kind of free meditation on it. And every phrase is a cliffhanger. Probably, only a musician of Mehldau's extraordinary powers of invention can do this consistently and to such intense effect, but it works for an old R&B tune, a blues by Charlie Parker and a Lennon-McCartney classic, among others. Bassist Larry Grenadier and drummer Jeff Ballard complete the effect with simplicity and grace.