Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 43 gasten bekijken dit topic.

Audiotic

Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Cornelis1921

 hello pompom Er stond nog EUR 3,99 op mijn debitcard en daarvan heb ik op Amazon.co.uk tegen de prijs BP 2,01 Stravinky's Rite of spring/Firebird suite gekocht in een uitvoering van de Chicago Symphony o.l.v. Seiji Ozawa. De opnames dateren uit 1968 en zijn in 1995 uitgebracht in de Navigator-reeks van RCA (gewoon 16 bits), welke ik nu gekocht heb. Dezelfde opnames zijn in 2009 opnieuw geremasterd en in High Performance-reeks uitgebracht waar iedereen de loftrompet over schalt. Op één persoon na, en die heeft mij weer eens overtuigt van het feit dat nieuwer en moderner niet altijd beter betekent in audioland, integendeel. nonono
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Audiotic

Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32


Audiotic

Citaat van: Cornelis1921 op februari 15, 2014, 21:57:23
Interessant; wil ik ook wel eens kennis meemaken. :yes:
Kom langs! Of anderszins, stuur een pm
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Cornelis1921

Drie DG CD's met de in 2010 overleden cellist Msitislav Rostropovich als solist met o.a. werken van Bocherini, Dvorak, Tchaikovsky en Shostakovich: 3= €18,95 En één Sony CD met violiste Hilary Hahn als soliste in o.a. het vioolconcert van Samuel Barber: €7,95. Plus €1,95 P&P. Mijn eigen Dvorak/Tchaikovsky-CD doe ik over naar Rob-ESL-63-V., zodat een deel van het totaalbedrag weer budgetneutraal is. De rest van het "zakgeld" is bestemd voor twee nummers van het BBC Music Magazine en het verjaardagsetentje wat John en ik aan disgenoot en vriend Marcel aanbieden. Het wordt hoogstwaarschijnlijk een uitgebreidere Chinese maaltijd bij de afhaal van het Chinese Specialiteiten restaurant "Alexander" vandaan. De rest van het geld is voor een kopje koffie in de stad. De aandrang en aanvechtigingen hebben plaatsgemaakt voor besef en berusting. Dat is beter zo. :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Audiotic

Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

bas focal marantz

Citaat van: Cornelis1921 op februari 18, 2014, 08:05:41
Drie DG CD's met de in 2010 overleden cellist Msitislav Rostropovich als solist met o.a. werken van Bocherini, Dvorak, Tchaikovsky en Shostakovich: 3= €18,95 En één Sony CD met violiste Hilary Hahn als soliste in o.a. het vioolconcert van Samuel Barber: €7,95. Plus €1,95 P&P. Mijn eigen Dvorak/Tchaikovsky-CD doe ik over naar Rob-ESL-63-V., zodat een deel van het totaalbedrag weer budgetneutraal is. De rest van het "zakgeld" is bestemd voor twee nummers van het BBC Music Magazine en het verjaardagsetentje wat John en ik aan disgenoot en vriend Marcel aanbieden. Het wordt hoogstwaarschijnlijk een uitgebreidere Chinese maaltijd bij de afhaal van het Chinese Specialiteiten restaurant "Alexander" vandaan. De rest van het geld is voor een kopje koffie in de stad. De aandrang en aanvechtigingen hebben plaatsgemaakt voor besef en berusting. Dat is beter zo. :yes:
En deze semi-orthopedische schoenen , komen die ook nog ?

SMarcel

Gister een geweldige CD van Yello gescoord, te weten Touch Yello.

Heerlijke muziek en heel erg dynamisch.

Groeten,

Marcel

Cornelis1921

Citaat van: bas focal marantz op februari 18, 2014, 20:40:29
En deze semi-orthopedische schoenen , komen die ook nog ?
Ik breng mijn jongste paar op 25 maart a.s. aan bij Van Gils Orthopedie in Leiderdorp met de opdracht deze te opnieuw te verzolen; kosten: € 40,00. Dat is voor mij aanzienlijk voordeliger dan een nieuw paar waarvoor de eigen bijdrage € 140,00 bedraagd.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *


Whisper.nl

Toch maar eens op jacht gegaan.

Vind ik I Muvrini al mooi.

Van Barabara Fortuna ook heel erg van onder de indruk.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Gerkro

Na lang zoeken en problemen met Paypal en eBay heb ik vandaag voor het magische bedrag van 6,67 en dat is incl verzenden vanuit Engeland The Planeteer van Julian Velard weten te kopen.

Achteraf ben ik blij met de betaal problemen tussen eBay en Paypal, want toen koste hij nog 18,50 euro.... Nu alleen Nitetime nog en dan is mijn Julian Velard missie volbracht!