Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

Whisper.nl

Graag lees ik welk gevoel je krijgt bij deze cd clannad-macalla

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

darkcoot

wordt er een beetje zweverig en dromerig van.....ik denk dan aan een verlaten, heuvelachtig, mistig landschap,,,,, :angel: :-o, op een rustgevende manier...

of.....dat er opeens een trol achter een boom vandaan springt stupid

Maar bovenal is het lekkere luistermuziek :-D
*PM11S3
*SA8003
* Metrum Octave MK2 +USB: heel blij mee
* Spendor A9
* VPI Scout 1.1
*Kimber 8PR LS kabel
*Netgear Readynas
*jRiver
*Xbox one

WimPeu

Vandaag over de post binnen..Blackfield I & II. Vooral II is een van de mooiste CD's die ik ooit gehoord heb. Hoe kan dit al die jaren aan mijn aandacht ontsnapt zijn....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

Laatste CD van de Smashing Pumpkins besteld.
Reviews waren erg goed, ook bij o.a. Humo, dat ik er erg nieuwsgierig naar ben geworden.




Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Cornelis1921

 pompom pompom pompom pompom pompom EINDELIJK: Meddle van Pink Floyd (ORR 1992) is binnen!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Citaat van: Cornelis1921 op juni 22, 2012, 13:15:29
pompom pompom pompom pompom pompom EINDELIJK: Meddle van Pink Floyd (ORR 1992) is binnen!
Nu nog een plekkie voor vinden Cor.  :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Cornelis1921

Citaat van: Paul op juni 22, 2012, 13:19:24
Nu nog een plekkie voor vinden Cor.  :-D
:evil: :wink: Maar komt allemaal goed, Paul: ga gewoon verhuizen als dat nodig mocht zijn...  clown1
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Citaat van: Cornelis1921 op juni 22, 2012, 13:24:11
:evil: :wink: Maar komt allemaal goed, Paul: ga gewoon verhuizen als dat nodig mocht zijn...  clown1
Mocht jij ooit aan een draaitafel / vinyl  beginnen heb ik nog wat klassiek voor je , alleen voor jouw doe er toch niks mee.
Vraag niet wat van wie en hoe want dat weet ik niet uit m,n hoofd.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Cornelis1921

Citaat van: Paul op juni 22, 2012, 13:26:42
Mocht jij ooit aan een draaitafel / vinyl  beginnen heb ik nog wat klassiek voor je , alleen voor jouw doe er toch niks mee.
Vraag niet wat van wie en hoe want dat weet ik niet uit m,n hoofd.
Bedankt voor het aanbod, Paul. notworthy Een draaitafel van enige allure zit er financieel voorlopig niet in i.v.m. een verregaande kredietoverschrijding door voornamelijk, juist je raad het al: CD aankopen.  redface  Gr. Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

Citaat van: darkcoot op juni 20, 2012, 23:19:03
wordt er een beetje zweverig en dromerig van.....ik denk dan aan een verlaten, heuvelachtig, mistig landschap,,,,, :angel: :-o, op een rustgevende manier...

of.....dat er opeens een trol achter een boom vandaan springt stupid

Maar bovenal is het lekkere luistermuziek :-D

mmmm mischien ga ik die ook nog wel aanschaffen. Bezit zelf Landmarks en Lore.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Cornelis1921

#2276
 :mrgreen: Op Clannad's Greatest Hits staan een aantal nummers van Macalla (o.a. die met Bono Vox; één van de mindere). Vind dat niet beter dan wat er op Landmarks staat maar wel (zeer) de moeite waard. Indien je Greatest Hits niet wilt aanschaffen, @Whisper, zal Macalla een (zeer) goede aankoop zijn. Krijgt op amazon.co.uk lovende klantenrecensies: *****.
Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

#2277
 :-) :-) :-) :-) :-) Mijn portie CDs voor de maand juli besteld (op amazon.co.uk):
- The Cure: 'Show' (Used- Very Good).
- YES: 'Talk' (Used-Very Good).
- Brahms: Ein Deutsches Requiem/ Cheryl Studer, et al/ Berliner Philharmoniker o.l.v. Claudio Abbado ('New' op DGG).
- En mocht er genoeg geld overblijven deze maand, dan ook nog Blackfield II.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Laserblast

Citaat van: Cornelis1921 op juni 23, 2012, 03:08:48
:-) :-) :-) :-) :-) Mijn portie CDs voor de maand juli besteld (op amazon.co.uk):
- The Cure: 'Show' (Used- Very Good).
- YES: 'Talk' (Used-Very Good).
- Brahms: Ein Deutsches Requiem/ Cheryl Studer, et al/ Berliner Philharmoniker o.l.v. Claudio Abbado ('New' op DGG).
- En mocht er genoeg geld overblijven deze maand, dan ook nog Blackfield II.

Dude check http://bilborecords.be/

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op juni 22, 2012, 13:35:33
Bedankt voor het aanbod, Paul. notworthy Een draaitafel van enige allure zit er financieel voorlopig niet in i.v.m. een verregaande kredietoverschrijding door voornamelijk, juist je raad het al: CD aankopen.  redface  Gr. Cor.

Als je goed shopt kan je voor onder de 100 euro een leuke speler kopen (Thorens TD-160 Dual 505-2/3/4)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.