Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 38 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Toch wel mooi maar ze praat veel te veel. Gaat ten koste van de sfeer, dat puber meisjes geklep nopompom. Heb hem via CDWOW uit Bangkok...met slechts alleen Chinese subs wel jammer met al dat geklets.. nopompom

Als ze zingt is het adembenemend.  notworthy

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

pietjepc

Vandaag aangeschaft 8-)

Deep purple - 24 carat gold pompom
Mike oldfield - Tubular bells
Pink floyd - A collection of great dance songs
Pink floyd - Obscured by clouds
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

xander32

Citaat van: WimPeu op december 07, 2011, 20:33:46
Toch wel mooi maar ze praat veel te veel. Gaat ten koste van de sfeer, dat puber meisjes geklep nopompom. Heb hem via CDWOW uit Bangkok...met slechts alleen Chinese subs wel jammer met al dat geklets.. nopompom

Als ze zingt is het adembenemend.  notworthy



hahaha ...  :schater: aleen Japanse subs  :-D.
Bij Andre  - Adele op vinyl gehoord; erg fraai :yes:.

Sander.

lo

Gisteren nog naar adele 21 zitten luisteren. Heeft meer body en is niet zo schel meer als in het begin, vond het genieten  pompom. Zou mijn set dan toch weer ingespeeld hebben moeten worden?  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Janver

Citaat van: WimPeu op december 07, 2011, 20:33:46
Toch wel mooi maar ze praat veel te veel. Gaat ten koste van de sfeer, dat puber meisjes geklep nopompom. Heb hem via CDWOW uit Bangkok...met slechts alleen Chinese subs wel jammer met al dat geklets.. nopompom

Als ze zingt is het adembenemend.  notworthy



En dat geklep vind ik wel weer nuchterend bij het concert, anders wordt het soms ook wel heel erg tragisch/zwaar. En die sub titles, ja, die kon ik ook niet lezen.

De cover van Steel Drivers(nog nooit van gehoord) vond ik ook heel erg mooi!

Voor twijfelaars ivm luistermoeheid van '21', deze BD/CD vermoeit echt niet.

Heerlijk.
Hier kan uw reclame staan!

Marantz 81

Citaat van: lo op december 07, 2011, 21:25:39
Gisteren nog naar adele 21 zitten luisteren. Heeft meer body en is niet zo schel meer als in het begin, vond het genieten  pompom. Zou mijn set dan toch weer ingespeeld hebben moeten worden?  :-D

Het is ook wel een mooie Cd kwa opname vindt ik  :yes:

Alleen niet Te hard draaien  :wink:

Cornelis1921

#1536
Citaat van: Marantz 81 op december 07, 2011, 22:56:31
Citaat van: lo op december 07, 2011, 21:25:39
Gisteren nog naar adele 21 zitten luisteren. Heeft meer body en is niet zo schel meer als in het begin, vond het genieten  pompom. Zou mijn set dan toch weer ingespeeld hebben moeten worden?  :-D

Het is ook wel een mooie Cd kwa opname vindt ik  :yes:

Alleen niet Te hard draaien  :wink:
:yes: Klopt Arjan, sommige CDs lenen zich er niet voor om eens flink uitgestuurd te worden. Dan laat de opname/mastering haar keerzijde horen. Dit even serieus.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

Citaat van: lo op december 07, 2011, 21:25:39
Gisteren nog naar adele 21 zitten luisteren. Heeft meer body en is niet zo schel meer als in het begin, vond het genieten  pompom. Zou mijn set dan toch weer ingespeeld hebben moeten worden?  :-D
sorry voor de topic vervuiling.

Yep, de boel m.n. de speaker heeft een tijd stil gestaan.

Moet weer ff lekker los gemaakt worden.

Groet Whisper.

Vreemd genoeg was dit ook met de Sttaf die ik steeds mooier vind klinken.
De speaker had een flinke tijd bij zijn ouders op zolder gestaan vanwege verbouwing/verhuizing.
(of is het de gewenning van ?)
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Cornelis1921

Besteld bij FRS online: Rainbow: 'On Stage' (@Wim bedankt voor de tip!) en Mahler: 'Das Lied von der Erde'/ Barbera Henchel Et Al/ Houston Symphony Orchestra o.l.v. Hans Graf (Naxos, ©2011).
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Lars86

Wow dat iedereen Adele zn fijne opname vind, ik vind de opname prima maar wat een irritante productie. Geef mij maar de akoustische live opnames die erbij zitten... daar hoor je haar stem pas. :-D

Aangeschaft:

De wereld draait door Recordings! Lekker cd'tje... dat ik ooit nog van Ben Cramer kon genieten. :-)

WimPeu

@Cor
Ga je zeker lekker van genieten Cor.

@Lars86
Met je eens hoor wbt Adele. Wat weer een halleluya over de BR. Het is allemaal wel aardig hoor maar het is te saai om naar te kijken er gebeurt echt helemaal niks op het podium. Ook totaal geen interactie met de muzikanten. En dat puber geklets over haar ex vriendjes ik heb het nou 2 keer gezien en zit me sinds dien suf te skippen. De DTS-MA track geeft mij een veels te ruimtelijk beeld. Alsof je idd in de RA Hall zit alleen in zo'n hal is dat prima maar thuis komt het mij veel te galmachtig over. Zet hem ook lekker in 2 channel PCM track.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WilliamB

Citaat van: Janver op december 07, 2011, 22:30:39
Citaat van: WimPeu op december 07, 2011, 20:33:46
Toch wel mooi maar ze praat veel te veel. Gaat ten koste van de sfeer, dat puber meisjes geklep nopompom. Heb hem via CDWOW uit Bangkok...met slechts alleen Chinese subs wel jammer met al dat geklets.. nopompom

Als ze zingt is het adembenemend.  notworthy



En dat geklep vind ik wel weer nuchterend bij het concert, anders wordt het soms ook wel heel erg tragisch/zwaar. En die sub titles, ja, die kon ik ook niet lezen.

De cover van Steel Drivers(nog nooit van gehoord) vond ik ook heel erg mooi!

Voor twijfelaars ivm luistermoeheid van '21', deze BD/CD vermoeit echt niet.

Heerlijk.

Janver, ben het helemaal met je eens, over de productie van Adele.
Zingen prima, maar dat geklep  :no:

Verder vind ik de beeld opnames erg goed, alleen de publiek opnames zijn van ZEER slechte kwaliteit.( veel ruis )
Geluid is gewoon erg goed.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

lo

Vandaag in bestelling bij de bolle:

All I Want For Christmas - Various Artists (5 CD's)

Life For Rent - Dido

No Angel - Dido

A Posteriori - Enigma

Als het goed is alles voor de kerst binnen, kunnen we in ieder geval de kerst CD's weer draaien  :-D

(met dank aan Arjan voor Dido en enigma)

Van de week ook nog een tweetal CD's gekocht (met dank aan Rob) maar die krijg ik niet te zien, zijn voor kerstmis :-D

Al bij al weer een behoorlijke verwennerij pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Veel luistergenot van de nieuwe Cd,s Leo  pompom

Zal wel Whitesnake zijn die van Rob  :-D

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3