Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

NB en 33 gasten bekijken dit topic.

Audiotic

Citaat van: cz79 op november 19, 2011, 11:48:03
Citaat van: Audiotic op november 15, 2011, 11:10:58
Jazz at the Pawnshop, highres download. Wat een atmosfeer!

Zou je eigenlijk eens 'Antiphone Blues' moeten luisteren (ook van Arne Domnerus) dat is een opname gedaan in de 'Spanga' kerk in Zweden en dat is een combinatie van Orgel en Saxofoon (hehe Arne is saxofonist) heel apart met een gigantische dynamiek en ambiance.

Mocht je eens in de buurt zijn dan ben je van harte welkom.


PS over niet al te lange tijd hou ik toch weer een M&G en ik zou het wel leuk vinden als je langskomt.
Graag! Mail me even, anders mis ik het misschien via het forum, want soms kom ik er een paar dagen niet aan toe. Audiotic  bij gmail  punt com.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Audiotic

Goed idee, ik heb die CD van Domnerus via de bibliotheek aangevraagd. Weekje, dan heb ik m wel in huis hoop ik.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Totofan

De volgende Blu Ray en cd's aangeschaft.

Groet Marcel

Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Whisper.nl

Madonna Ray of Light.

Gisteren gehoord van Jowa.

Dit vind ik toch wel een heel mooi exemplaar.

CD is onderweg

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Had Arjan gisteren ook bij maar hebben we niet meer gedraaid.... pompom De dagen zijn gewoon te kort :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Citaat van: lo op november 20, 2011, 20:19:16
Had Arjan gisteren ook bij maar hebben we niet meer gedraaid.... pompom De dagen zijn gewoon te kort :schater:

Eigenlijk wel ja.

Ik had er nog wel een paar op het lijst je staan o.a. Michal Rhomek: Da Mihi Manum.
Prachtig mooi gitaar spel naar Turlogh O'Carolan.
Ach de volgende keer maar meenemen naar Jowa en daar luisteren.

Leuk dat uitwisselen van muziek smaken. Om en om een cd geluisterd.

Bijgaande cd ook in bestelling. Ook van Jowa gehoord.
Klinkt erg mooi. (gelukkig minder Jazz en meer enz) .


Groet Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Ga die laatste binnenkort ook beluisteren, ben benieuwd maar moet hem eigenlijk op mijn eigen set horen.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

#1492
Gaat snel voorbij ja zo,n dag  8-)  had ook nog pink floyd meegenomen is er ook niet meer van gekomen  :no:


Heeft die 14 de Editie nou een Kanzy sound  clown1

lo

 :no:
Nog niet, is nog afgemixt op de ons bekende spullekes :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Zoldar

vraag me af wat dat voor effect heeft.

als we ervan uitgaan dat de kanzy de monitors "romantischer" aanstuurd. mix je dan het geluid klinischer af dan normaal??
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

lo

CD's worden op zijn eigen set beoordeelt en bijgesteld. Dus zijn set is de bepalende factor.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Citaat van: Audiotic op november 20, 2011, 16:32:07
Citaat van: cz79 op november 19, 2011, 11:48:03
Citaat van: Audiotic op november 15, 2011, 11:10:58
Jazz at the Pawnshop, highres download. Wat een atmosfeer!

Zou je eigenlijk eens 'Antiphone Blues' moeten luisteren (ook van Arne Domnerus) dat is een opname gedaan in de 'Spanga' kerk in Zweden en dat is een combinatie van Orgel en Saxofoon (hehe Arne is saxofonist) heel apart met een gigantische dynamiek en ambiance.

Mocht je eens in de buurt zijn dan ben je van harte welkom.


Ik hou je zeker op de hoogte als er een M&G komt!
Laat me ook even weten wat je vindt van Antiphone Blues


PS over niet al te lange tijd hou ik toch weer een M&G en ik zou het wel leuk vinden als je langskomt.
Graag! Mail me even, anders mis ik het misschien via het forum, want soms kom ik er een paar dagen niet aan toe. Audiotic  bij gmail  punt com.

Cornelis1921

#1497
 pompom hello :yes: Bij Van Luijken Klassiek in Leiden:
Mahler 4, 5 & 9/ London Symphony Orchestra o.l.v. Valery Gergiev ([SACD] LSO Live, ©2010; ©2011; ©2011). Met 331/3% korting (Actie Codaex Nederland).
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Hans Theessink - Call Me
Dead Can Dance - Inot the Labyrinth
Loreena Mc Kennit - The Visit

Cornelis1921

Citaat van: Cornelis1921 op november 19, 2011, 23:30:44
:-) :-) :-) :-) :-)
Ravel: Orchestral Works/ Boston Symphony Orchestra o.l.v. Seiji Ozawa (DG Entrëe, ©2003). Geroemde uitvoeringen van beroemde werken. In 24/96 resolutie geremasterde versies, die eerder in de Eloquence-serie (Ambient Surround) uitgebracht werden in de jaren negentig. Voor iets minder dan een tientje (incl. P&P) bij bol.com.
:yes: Binnen, staat nu op: geweldig, wat een briljante uitvoeringen, alleen nu in een nog betere verdoeking.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *