Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op april 30, 2010, 18:32:31
Dat zoiets nog bestaat heh... :wink:
Op zekere leeftijd slaat de nostalgie toe. En waag me eens ouwe man te noemen!  violent1


WimPeu

Ik heb nog bandjes zat...ook nog een stapel DCC bandjes. Alleen, ik ben niet meer zo van de bandjes. Als ik een bandje van mij tegen kom met een leuke plaat er op haal ik hem wel even van het net (in Flac.)
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Citaat van: Mexicaanse Hond op april 30, 2010, 20:04:12
Op zekere leeftijd slaat de nostalgie toe. En waag me eens ouwe man te noemen!  violent1



Ouwe man.  :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

'k Ben benieuwd wat je zegt als ik een reel-to-reel koop.  :-D

lo

Citaat van: WimPeu op april 30, 2010, 20:06:07
Ouwe man.  :-D

zei de éne tegen de andere :-D
Oeps, ben zelfs al verder dan jullie categorie redface

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op april 30, 2010, 20:05:24
Ik heb nog bandjes zat...ook nog een stapel DCC bandjes. Alleen, ik ben niet meer zo van de bandjes. Als ik een bandje van mij tegen kom met een leuke plaat er op haal ik hem wel even van het net (in Flac.)
Waar en is dat legaal en zo ja, wat kost het?

MadVillain

Seasick Steve - Dog House Music


Klinkt als no-nonsens blues. Als je onderstaand youtube filmpje bekijkt dan begrijp je wel waarom. Live vind ik hem beter dan zijn materiaal op cd :D



http://www.youtube.com/watch?v=zi_0k3hzNS4

Mexicaanse Hond

Moon safari - Air, net gekregen van mijn schoonzus en haar vriend.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32



Met dank aan Drees62 :yes:.

Ik ben helemaal niet van de electro-muziek maar wou deze toch een kans geven. Nu dit album voor de derde keer opstaan:
a) het is eigenlijk best lekkere muziek &
b) dit album klinkt echt fenomenaal (opname) notworthy.

Yello heeft er een fan bij :yes:.

Ik ga toch maar `t orgineel aanschaffen.


Sander.

MadVillain

Vooral die 2 nummers die volledig instrumentaal zijn met een saxofoon/trompet(??)

MadVillain

#13
Nu staat dit te spelen:

Tyondai Braxton - Central Market

Dit is best een goede plaat! Het begin (Opening Bell, Uffe's Woodshop,The Duck and the Butcher, Platinum Rows) is instrumentaal en klinkt als een soundtrack voor een Disney-film, maar wel een manier zoals Arcade Fire dat zou maken. Lekker orkestraal en soms wat chaotisch op een lekkere manier Het tweede deel is wat progressiever met zelfs hier en daar wat zang.

Als ik me goed heb laten informeren is Tyondai Braxton een lid van de Amerikaanse (avant-garde) band Battles.

Ik begin met 3,5 sterren voorlopig, met beste nummers Platinum Rows en The Duck and the Butcher.

Wie gaat dit nog meer proberen?


Effe doorbijten en het is een lekker album. Je kan niet snel doorzappen om een idee te krijgen. Je zal er echt de tijd ervoor moeten nemen. Het neigt soms zelfs naar Frank Zappa

http://musicmeter.nl/album/167144

http://www.youtube.com/watch?v=JvtiwgiyisI&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=JE9n-T8Lp6Q&feature=related  <--- hier hoor je de Zappa invloeden




Shepherd Moon

de cd van de film Avatar...

Echt de sfeermuziek van de film in orkestvorm.
opvallend aan de opname, veel grotere staging dan ik normaal gewoon was van alle andere cd's die ik hier beluisterd heb.
Zeer volumieus in omvang. Beetje bizarre ervaring. Zeer wijd en hoog...

nu weer de wekelijkse switch van Studio Brussel  pompom
Marantz set: PM-14 KI , CD-17 KI , ST-17, M-CR603
Speakers: B&W 704 , 705 , HTM-7, Matrix 2 series 2, Dali Zensor 1
Sub: REL R-505
HT-set: Denon ACV-A1 SE upgrade, Pio BPD-LX91, Behringer FBP-1124
Voeding: Monster HTS1000,