De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Zoldar

Bestemming bereikt. Muziek plezier!  pompom
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Marantz 81


jowa


pameijer

Midhifi crisis. Gaat vanzelf weer voorbij  pompom clown1
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Cornelis1921

Citaat van: Marantz 81 op juli 05, 2013, 23:03:36
Na een jaar of 5 constant veranderen verbeteren ben ik het zat , ruim een maand geleden punt erachter gezet en steek ik men energie in andere zaken ,luister nu gewoon naar men set als ik er zin in heb  pompom luister nog altijd als voorheen kritsich maar niet meer centimetertje hier/daar zal die kabel beter zijn ik moet weer die Premium set enzv enzv
Tegen (een set met) tevredenheid kan zelfs de beste set niet op...  :wink: Have fun!  :yes: byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Maus

Citaat van: Marantz 81 op juli 05, 2013, 23:03:36
Na een jaar of 5 constant veranderen verbeteren ben ik het zat , ruim een maand geleden punt erachter gezet en steek ik men energie in andere zaken ,luister nu gewoon naar men set als ik er zin in heb  pompom luister nog altijd als voorheen kritsich maar niet meer centimetertje hier/daar zal die kabel beter zijn ik moet weer die Premium set enzv enzv

Goh bekend :) Ik koop alleen apparaten op het uiterlijk tegenwoordig ;D.

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op juli 05, 2013, 23:03:36
Na een jaar of 5 constant veranderen verbeteren ben ik het zat , ruim een maand geleden punt erachter gezet en steek ik men energie in andere zaken ,luister nu gewoon naar men set als ik er zin in heb  pompom luister nog altijd als voorheen kritsich maar niet meer centimetertje hier/daar zal die kabel beter zijn ik moet weer die Premium set enzv enzv

:-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Vanmiddag weer eens een gezellige middag bij Arjan door gebracht.
Rond 12:00u stond William bij mij voor de deur, na een bakkie koffie samen naar Arjan gereden.
Veeeel bij gebuurt en tussen door ook nog even naar muziek geluisterd. Klinkt toch steeds weer erg lekker bij Arjan. Zelfs de buurman kwam zijn "wel bevinden" kenbaar maken.... notworthy

Arjan en William, bedankt voor de gezellige middag weer!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WilliamB

Het was zeker weer erg gezellig in huize Arjan. Het leuke is dat muziek steeds meer bijzaak wordt, in plaats van hoofdzaak. Veel gebuurt over van alles het nog wat, en natuurlijk veel muziek beluisterd.
De SET van Arjan klinkt nog steeds erg goed, zeker het indrukwekkende laag.

Leo bedankt voor de lift en je gezelligheid, en Arjan bedankt voor je gezelligheid en gastvrijheid.
Zeker tot ziens een keer bij mij.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marantz 81

#2259
Het was zeker gezzelig  pompom zo voorbij zo,n middag  :yes:

Ja de buurman kwam vragen of die nog wat harder kon  clown1 hij heeft wel vaker aan de deur gestaan maar dan was het laat in de avond tegen nacht dat die loeihard stond  :angel: had zijn dag zeker niet , nou ja ach gaat allemaal prima kan best hard draaien zonder dat ze klagen zeker overdag , alleen als ik echt ga knallen komen ze klagen wat ook wel begrijpelijk is maar ja ik draai nu eenmaal graag hard  HB

Zie weer uit naar de volgende keer  :-)  had wim trouwens ook nog uitgenodigd maar die kon niet komen

bas focal marantz

Als je de buurman nu mee laat lezen kan die dag een uitje plannen .

Marantz 81

Ik hou zoveel mogelijk rekening als ik kan met hun aangezien hun zelf nooit tot zelden herrie maken en hier ook van men rust kan genieten  notworthy  het is een gulden middenweg dat is wat ik ook tegen hun zeg

i-DSI

Hey Arjan,
Wat gebeurt er, ga je die Dynaudio's Focus 220's nu toch weg doen?
Ik herinner mij de Audience 52SE's bij jou spelen en daar was niets mis mee! Integendeel.  Toen ik ze voor het eerst op mijn (toenmalige) luisterruimte vond ik het laag dat ik bij jou ervaarde niet terug. Klonk bij mij wat boomerig.  Maar sinds ze beneden in m'n woonkamer staan is dat opgelost.
Jammer dat we toen niet eens vergeleken hebben met die Focussen.  Jij hebt dat ongetwijfeld wel gedaan. Herinner je je daar nog iets van?
En wat ga je in de plaats van de 220's zetten?
MAIN: Marantz PM15-S1 + SA15-S1*Pioneer BDP-LX52*Dynaudio Audience 52SE*Pro-Ject Ann.Ed.*

AUX: Pioneer VSX-LX52*Pioneer DV-410V*Monitor Audio Studio2

AUX2: Denon PMA735R*Denon DVD900*Dali Concept1

xander32

Citaat van: i-DSI op januari 12, 2014, 19:17:06
Hey Arjan,
Wat gebeurt er, ga je die Dynaudio's Focus 220's nu toch weg doen?
Ik herinner mij de Audience 52SE's bij jou spelen en daar was niets mis mee! Integendeel.  Toen ik ze voor het eerst op mijn (toenmalige) luisterruimte vond ik het laag dat ik bij jou ervaarde niet terug. Klonk bij mij wat boomerig.  Maar sinds ze beneden in m'n woonkamer staan is dat opgelost.
Jammer dat we toen niet eens vergeleken hebben met die Focussen.  Jij hebt dat ongetwijfeld wel gedaan. Herinner je je daar nog iets van?
En wat ga je in de plaats van de 220's zetten?


Plannen Arjan? Wil je het met ons delen (ben helemaal niet nieuwsgierig  :angel:).

i-DSI

MAIN: Marantz PM15-S1 + SA15-S1*Pioneer BDP-LX52*Dynaudio Audience 52SE*Pro-Ject Ann.Ed.*

AUX: Pioneer VSX-LX52*Pioneer DV-410V*Monitor Audio Studio2

AUX2: Denon PMA735R*Denon DVD900*Dali Concept1