De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimPeu

Citaat van: lo op februari 05, 2013, 16:36:14
Dan kom je zaterdag as toch ook naar Arjan!

Heb zaterdag cursus... nopompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Tsja, da's balen  nopompom
Maar goed een cursus is natuurlijk weer goed voor jou  pompom pompom
Dan zien we je een ander keertje weer bij Arjan  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Paul

Citaat van: drees62 op februari 05, 2013, 15:52:22
Mooie aankoop Arjan, veel plezier ermee!

pompom

stupid   Heb ff gegoogeld moet je hoge school voor gehad hebben.  :-D  Veel plezier hiermee.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marvin

Of 20 jaar jonger Paul..... :schater:


--Verstuurd zonder netwerk--

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op februari 04, 2013, 22:05:13
Aangezien ik maar blijf stoeien met mijn acoustiek al lange tijd nadenk erover hoe het te gaan oplossen was ik wel zo,n beetje door men optie,s heen  nopompom om de ruimte echt goed aan te pakken is gewoon onbetaalbaar  al div ht recievers gehad in het verleden wat voor mij altijd een teleurstelling was kwa muzikale weergave en controle over de speakers en de audessy mogelijkheden beperkt waren ,na de M&G bij Jan afgelopen zaterdag echt overtuigd geraakt van High end reciever en uitgebreide audessy XT32

Heb ik vandaag een Onkyo TX-NR3008 gekocht  :-D  eerste indruk is erg goed  8-) verder kan ik er nog niet veel over zeggen het ding is dermate complex dat je daar wel even zoet mee bent om het allemaal in te stellen ,was na een uur al zover dat ik de speaker instelling op 4 ohm had  :schater: 25 kilo,s schoon aan de haak  HB

Denk voor jouw een mooie keuze om weer lekker zoet te zijn, blij ook dat je vooroordeel wat minder/weg is

Heeeelllll veel plezier en voordeel is dat er nu veel "experts" rond lopen

Zelfs ik met mijn ONKYO all in one HDMi SACD/RECEIVER ben al meer tevreden dan een losse versterker en sa/cd speler

Digitale tv erop via analoog of digitaal en op MTV HD live vaak lekker meebleer concerten en zelfs Intermezzo=Jazz en klassiek met beeld is ook wel lekker klinkend


heel veel plezier


ps: wat is je bron of nog steeds de mooie Ki
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

bramdg

Proficiat Arjan  pompom

Veel plezier en geniet van de space audessy  :-D

Misschien terug tot laters als je terug komt naar Stereo  :-P

Maar voor nu ENJOYYYYYYY !!!!!!
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Zoldar

Ik denk dat Arjan met zijn groot aanwezige room modes met deze receiver de juiste stap neemt.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

bramdg

Citaat van: Zoldar op februari 05, 2013, 19:49:08
Ik denk dat Arjan met zijn groot aanwezige room modes met deze receiver de juiste stap neemt.

more then :yes: :yes:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

xander32

Gefeli Arjan, ben benieuwd naar jouw evarngen. geniet er van.

Paul

Citaat van: marvin op februari 05, 2013, 19:28:17
Of 20 jaar jonger Paul..... :schater:
Doe maar niet dan ben ik jonger dan jouw. :roll: :angel:

Maar ben blij dat Arjan een wel bewuste keuze heeft kunnen maken met genoeg hulp backstace.   :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maus

Mooi ding! Gefeliciteerd!

Marantz 81

Zo hoop reactie,s ja het is een mooie hobbie  :angel: over een aantal weken zal ik overal wel uitzijn  met audessy enzv

@ Zoldar   william neemt zaterdag al microfoon standaard voor me mee ,met de Dac en Ud enzv ga ik zeker uitproberen  :yes:

@ Pameijer   toen had ik nog een sa11s1 als bron wat een groot verschil maakt ik kan er nu nog niet veel over zeggen heb hem net

@Lo  gaat niet lukken heb eerst een microfoonstandaard nodig voor echt goede meting te doen en alle mogelijk heden te leren en luisteren/instellen

Marantz 81

Citaat van: WimPeu op februari 05, 2013, 16:38:19
Heb zaterdag cursus... nopompom

Zeg je toch dat je een belangrijke afspraak hebt  :-D

WimPeu

Kan het proberen maar het is een Code 95 cursus. Als ik mijn rijbewijs wil blijven houden zal ik wel moeten....ze verzinnen wat tegenwoordig. clown1
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

Er zit geen kip op de weg daar in het noorden en toch dat moeilijke gedoe  clown1

succes met de cursus  :yes:  andere keer  HB