De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

De Excite zit tussen de Audience en focus lijn in  :-) of ik erop achteruit ga denk ik niet leo ,zit denk zo,n beetje op hetzelfde niveau als de audience 52SE die ik nu heb monitoren staan wel bekend om hun enorm goed plaatsing en ze zijn ook echt heel goed

Dit voorjaar heb ik bij hobo een luistertest gedaan met Excite 36 en Focus 220 II , vondt ze allebei erg goed waarbij de excite zoals de naam al zegt wat meer eruit sprong maar wel een echte dynaudio  :yes: had al snel vastgesteld dat de focus 220 II beter was een waanzinnig goed en gebalanceerd geluid  notworthy hello maar vindt het wel weer een hele lieve speaker zeg maar  ,acoustiek helpt ook niet echt mee hier  :no: met dat krachtige laag  :kwijl: vandaar dat ik zat te denken aan de excite 32

Contour S 3.4 vindt ik te duur te groot en het laag is nog krachtiger  HB :angel:

ik ben idd geen B&W man  nonono  :no: shutup  :wink:

Marantz 81


contour

Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

Marantz 81

Weet ik Esotar tweeter en Confindence woofer  notworthy  + PM11  nonono

contour



notworthy

Vraagt om mooie bekabeling! shutup


Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

Marantz 81

dat zie ik al bijzaak wat later komt  :wink:

Voorlopig maar even het hoofd koel houden  :angel:

Dennis E36

Als ik dit allemaal zo lees moet ik toch ook maar eens naar Dynaudio gaan luisteren............ :roll:
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

contour

Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

Marantz 81

 :yes: hello :yes: zeker die Focus 220 II nu voor 2000 een setje op marktplaats  byebye

dat die lief klinkt kan ook weer met de acoustiek bij hobo en gebruikte apparatuur ( denon ) te maken hebben

WimPeu

Oh jee, de Dynaudio squad heeft beet.... HLP
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81


Marantz 81


Whisper.nl

Citaat van: WimPeu op augustus 12, 2011, 00:16:20
Oh jee, de Dynaudio squad heeft beet.... HLP

Ben ook opzoek naar een leuk setje maar de spaarpot is leeg  redface zekers nadat ik die van Lo had gehoort.  notworthy

Groet Whisper.  byebye

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

normaal staan er Polen op het filmje  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

minguel

Citaat van: Marantz 81 op augustus 11, 2011, 20:54:23
De Excite zit tussen de Audience en focus lijn in  :-) of ik erop achteruit ga denk ik niet leo ,zit denk zo,n beetje op hetzelfde niveau als de audience 52SE die ik nu heb monitoren staan wel bekend om hun enorm goed plaatsing en ze zijn ook echt heel goed

Dit voorjaar heb ik bij hobo een luistertest gedaan met Excite 36 en Focus 220 II , vondt ze allebei erg goed waarbij de excite zoals de naam al zegt wat meer eruit sprong maar wel een echte dynaudio  :yes: had al snel vastgesteld dat de focus 220 II beter was een waanzinnig goed en gebalanceerd geluid  notworthy hello maar vindt het wel weer een hele lieve speaker zeg maar  ,acoustiek helpt ook niet echt mee hier  :no: met dat krachtige laag  :kwijl: vandaar dat ik zat te denken aan de excite 32

Contour S 3.4 vindt ik te duur te groot en het laag is nog krachtiger  HB :angel:

ik ben idd geen B&W man  nonono  :no: shutup  :wink:

Was een tijd geleden ook in de markt voor de Dyn Exc. op advies van Marantz 81 de Dyn focus 220 II meegenomen in het vergelijk. Was voor mij een duidelijk verhaal. Heb er helaas veel meer voor betaald dan de uitverkoopprijs van nu, maar de pret is niet minder om.

Minguel
Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750