Wat is er op dit forum aan de hand ?

Gestart door Paul, oktober 05, 2008, 22:00:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vielzweck

Hordes kunnen niet zonder als ze nuchter zijn  :wink:
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

HiFi gek

Ik lees dit eigenlijk allemaal vol verbazing , ik heb verder nooit geen nare of enge discussies opgemerkt op dit forum .
Als een posting te veel oftopic is kan ik het wel begrijpen dat deze wordt verwijderd .


Groeten  Edwin B

dmeerpa

Ik zit ook op diverse fora, en heb hier nog nooits iets gehad dat niet door de beugel kan.

Op HTForum werd ik door één individu aangevallen omdat ik de Marantz BD8002 omschreven had als een high end speler...Je kan discuteren over high end, maar omdat de speler niet evenveel koste als een andere bluray speler van meer dan 10.000€ was high end zogezegd overdreven.

Op een Belgisch forum werd ik uitgelachen omdat ik een aantal negatieve punten gaf over belgacom Tv (Digitale TV via ADSL). Sinds ik deze persoon uitdaagde voor een shoot-out is hij stil :evil:

Ik begrijp dat ieder zijn mening heeft over bepaalde onderwerpen. En ik wil daar over discuteren, maar wens niet belachelijk gemaakt te worden.

Hier ben ik tot op heden altijd hoffelijk onthaald. Persoonlijk heb ik er ook niks op tegen dat men soms ff off-topic gaat. Dit is soms om eens te grappen, en uiteindelijk is het een hobby, en voor mij is dit forum een soort van praatcafé met vrienden die dezelfde passie delen.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

cheese

helemaal mee eens lekker gezellig kletsen en van elkaar leren over onze gezamelijke hobby.


gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

HiFi gek

Ik ben ook nog aangesloten bij de bekende forums : hififorum.nl   ,  htforum.nl  ,  audiofreaks.nl

Ik heb besloten om mij af te melden bij deze 3 forums , en blijf dan enkel aktief op het Marantz forum .

De reden is inmiddels wel bekent , onsimpatieke forums dus en dat geld gelukkig niet voor ons Marantz forum .



Groeten  EDWIN  B

SB_Marantz

Onsympathiek vind ik genoemde fora zeker niet.

Het HT forum ken ik niet.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

mars

 stupid

nee ik ook niet , op audiofreaks kan ik me ook prima vermaken.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Mexicaanse Hond

#37
.