Toekomst forum

Gestart door Maurice, januari 05, 2008, 23:48:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mahansz

 stupid, werkt in mijn ogen ook niet echt als een stimulans om kritisch te zijn. Is WYWH trouwens nu ook van het forum afgestapt? Zo te zien wel..
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Paul

Citaat van: Marco op januari 08, 2008, 01:01:15
Schaf aub dat karma gedoe af!!

Het leid nergens toe,sterker nog het werkt stemmingmakerij in de hand.

Helemaal mee eens, dacht dat we de kleuterschool al gehad hadden. clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

joep

Citaat van: Marco op januari 08, 2008, 01:01:15
Schaf aub dat karma gedoe af!!

Het leid nergens toe,sterker nog het werkt stemmingmakerij in de hand.

Helemaal mee eens.

HAL9000

Ik Vind het karma prima  :-D .

Bij deze Maurice, ik zou het wel jammer vinden als het forum zou gaan sluiten.
We hebben het er al kort over gehad, we zouden deze site in feite veel groter kunnen maken.
Als je kijkt naar audiokarma.org en dat de HELE sectie marantz liefhebbers. En daar is het zo gezellig als het maar kan!!. Zullen wij er wel in slagen om hier een grootse site van te kunnen maken. ik vind de sfeer hier wel een beetje steriel, maarja bij audiofreaks is het moordend af en toe, een en al afgunst voor een ander.

Ik ben er ook niet zo voor om deze site te sponsoren door een bedrijf zoals marantz benelux.
Het woordje ''censuur'' zag ik al staan.  :x

Maar Ik vind het ook niet eerlijk dat jij alles zelf moet sponsoren.
Ik zou eerst zeggen plaats een ''donate button''  :-D
laat staan dat ik ook computer assistentie kan geven aangezien ik daar ook een wizard in ben.
(software niet zo) alleen windows 98 98se 95 2000 Xp en nu ook vista (basic, premium,business,ultimate)  :-P  :-P

laat staan dat ik zoals the classic audio.com
zo'n precies dezelfde lijst van gemaakte apparaten wil met foto's en uileg.

Ik denk dat ik deze in het engels doe voor internationale doeleinde.
ik heb ook een hele DVD met schema's en manuals.
die zouden we ook hier kunnen plaatsen. als we het leuk houden  2 euro per manual download .
Is niet veel, maar als heel de wereld nu eens eentje download in plaats van 35 euro per manual zoals op ebay...
:wink:  die euro tikken toch aardig aan dan  :wink:

Jon  :angel:


Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

thom

ik zouw het ook wel gaaf vinden om het forum veel groter te maken, maar denk dat dit in je eentje een beetje veel werk is. maar er zijn vast wel mensen die er verstand van hebben die je willen helpen.

Maurice

Op jullie verzoek het karma weer uitgezet!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mars

jammer ik scoorde een 8 waaaaaaaahahaha  popie jopie jehe :wink:

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

thom

Citaat van: mars op januari 08, 2008, 17:49:11
jammer ik scoorde een 8 waaaaaaaahahaha  popie jopie jehe :wink:

grtz mars
jij wel he gekke hagenees :-D :-D :-D :-P, kijk eens in je pm!!!!!

Maurice

Citaat van: HAL9000 op januari 08, 2008, 12:57:22
Ik Vind het karma prima  :-D .
te laat!!!

Citeer
Bij deze Maurice, ik zou het wel jammer vinden als het forum zou gaan sluiten.
Gaat niet gebeuren, ik heb van diverse kanten steunbetuigingen gekregen wat mij weer opkikkert.

Citeer
We hebben het er al kort over gehad, we zouden deze site in feite veel groter kunnen maken.
Als je kijkt naar audiokarma.org en dat de HELE sectie marantz liefhebbers. En daar is het zo gezellig als het maar kan!!. Zullen wij er wel in slagen om hier een grootse site van te kunnen maken. ik vind de sfeer hier wel een beetje steriel, maarja bij audiofreaks is het moordend af en toe, een en al afgunst voor een ander.
Moet zeker kunnen. Helaas voor mij in de digitale wereld heb ik veel geluk in de echte wereld met een zoon van 3,5 maand, een nieuwe baan die nog wel erg druk is momenteel, waardoor ik weinig tijd heb gehad om actiever hier aan te werken. Er is een forumlid met ervaring op CMS gebied (specifiek Joomla, wat ik voor de frontpage gebruik) die aangeeft hiermee te willen helpen. Hierdoor zal er hopelijk sneller informatie worden toegevoegd, zie bijvoorbeelde recensie over de CD6002.

Citeer
Ik ben er ook niet zo voor om deze site te sponsoren door een bedrijf zoals marantz benelux.
Het woordje ''censuur'' zag ik al staan.  :x
Lees: hifi.nl

Citeer
Maar Ik vind het ook niet eerlijk dat jij alles zelf moet sponsoren.
Ik zou eerst zeggen plaats een ''donate button''  :-D
Button gaat moeilijk worden, maar ga hier nog wel over nadenken.

Citeer
laat staan dat ik zoals the classic audio.com
zo'n precies dezelfde lijst van gemaakte apparaten wil met foto's en uileg.

Ik denk dat ik deze in het engels doe voor internationale doeleinde.
Lever je informatie maar aan!

Citeer
ik heb ook een hele DVD met schema's en manuals.
die zouden we ook hier kunnen plaatsen. als we het leuk houden  2 euro per manual download .
Is niet veel, maar als heel de wereld nu eens eentje download in plaats van 35 euro per manual zoals op ebay...
:wink:  die euro tikken toch aardig aan dan  :wink:

Jon  :angel:
klinkt heel interessant  notworthy Maar je moet wel eerst uitzoeken welke rechten op die documenten gelden en of deze wel doorverkocht mogen worden (geen idee namelijk).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Geen idee of ik er verstandig aan doe om dit te plaatsen, maar ik maak mij momenteel wel boos. Resultaat is dat ik strijdvaardig en daadkrachtig wordt.
Forum zal daardoor zeker blijven bestaan!

Momenteel zijn er diverse mensen druk bezig om zich schuldig te maken om mij persoonlijk en het forum in het algemeen zwart te maken over zaken waar ik geen enkele rol in heb gespeeld.
Twee personen hebben daardoor postuum een permanente ban opgelegd gekregen, aangezien zij zich schuldig maken een strafbaar feit: laster.

Volgens wikipedia:
CiteerLaster

Laster is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van feiten te beschuldigen waarvan men weet dat deze niet waar zijn. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer.

De motieven verschillen, maar kunnen vaak gezocht worden in wraak, of frustratie na het beëindigen van een relatie.

Nederlands strafrecht

In Nederland is laster een strafbaar feit op grond van artikel 262 Wetboek van Strafrecht: het kan worden bestraft met maximaal twee jaar gevangenisstraf of een geldboete van de vierde categorie.

Categorie    Hoogte van boete
Eerste    €335
Tweede    €3.350
Derde    €6.700
Vierde    €16.750
Vijfde    €67.000
Zesde    €670.000

Indien dit blijft aanhouden zal ik aangifte doen tegen de lasteraars en mijn rechtsbijstand inschakelen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Ja Maurice ik maak mij ook boos,het is ook je goed recht om het hier niet bij te laten zitten!

Over  het forum kan ik kort zijn,het gaat zoals we het voor ogen hebben en dat is:informatief,overzichtelijk,leuke members,en een goede toekomst  HB
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

thom

als ik vrage mag wie waren dat dan???

mars

wat voor redenen kunnen mensen nou hebben dan om jou en het forum zwart te maken :? :? :? :? :? :?

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

SoundZ

Waar maken ze je zwart Maurice? Op andere fora? Neem dan contact op met de betreffende moderatoren, leg ze uit wat er is gebeurd en vraag vriendelijk om hun medewerking dit een halt toe te roepen.

hoe heb je ze gebanned? Alleen door het verwijderen van hun account? Of heb je ook de moeite genomen om hun ip-adres te blokkeren? Anders kunnen ze eenvoudig onder een alias weer een nieuwe account aanmaken.

Wat betreft copyright op de manuals en technische schema's: Volgens mij veranderen de regels van het spel als items als boeken niet meer gedrukt worden, waardoor ze niet meer verkrijgbaar zijn. Er bestaan een aantal websites die gekloonde dokumenten in zowel de gedrukte vorm als .pdf verkopen. Het moet te achterhalen zijn of deze firma's hiervoor een fee aan Marantz en andere fabrikanten betalen.

Ook kan het uitmaken of er al dan niet specifiek in de documentatie staat vermeld dat niets uit het dokument mag worden overgenomen of verveelvoudigd zonder toestemming van de uitgever.

Overigens zijn genoemde documenten door Marantz natuurlijk gedrukt om  te gebruiken door (erkende) reparateurs.

Je zou natuurlijk gewoon Marantz op kunnen bellen en het navragen. Misschien vinden zij het helemaal niet erg dat jij de documenten van niet meer leverbare types ter download aanbied mits het gevraagde tarief daarvoor de kosten van het dataverkeer van marantzforum.nl niet onredelijk te bovengaat.

mahansz

Citaat van: Maurice op januari 08, 2008, 22:10:57

Twee personen hebben daardoor postuum een permanente ban opgelegd gekregen, aangezien zij zich schuldig maken een strafbaar feit: laster.


heel goed, deze gasten ben je liever kwijt dan rijk!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen