Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 38 gasten bekijken dit topic.

Stadium III

Iron man 2 en toy story 3 moeten hier eigenlijk nog komen  :|

Maar dat komt wel  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Jeroen

Citaat van: WimPeu op oktober 29, 2010, 09:10:59
Gisteren U2 360 op BR gekocht.



En wat vind je ervan? Ik vind de geluids kwaliteit heel erg goed alleen is het concert wat minder dan de voorgaande.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

WimPeu

Citaat van: Jeroen op oktober 29, 2010, 09:38:17
En wat vind je ervan? Ik vind de geluids kwaliteit heel erg goed alleen is het concert wat minder dan de voorgaande.

Gr. Jeroen

Geluid is erg mooi, 'natuurlijk' zou ik bijna zeggen. Beeld is soms een klein beetje korrelig tenminste de lange afstand shots maar dat is wel vaker het geval. Ja en het concert opzich...soms valt het een beetje weg in al het visuele geweld. Ik ben nog een beetje van de oude U2 waar ondanks de grootsheid van de shows ook nog intimiteit was. Dat lukt hier eigenlijk niet meer.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Eip

Deze heb ik een tijdeje geleden gekocht.

   

   Gr  Eip.
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

renes59

#832
Dit zal niet ieders muziek zijn, 20er en 30er muziek gemaakt door een jongeman uit de USA. Gezien op Take Root dit jaar, geweldig optreden.


http://www.youtube.com/watch?v=TjbV-PXbI3c
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marantz 81

Citaat van: WimPeu op oktober 29, 2010, 10:05:51
Geluid is erg mooi, 'natuurlijk' zou ik bijna zeggen. Beeld is soms een klein beetje korrelig tenminste de lange afstand shots maar dat is wel vaker het geval. Ja en het concert opzich...soms valt het een beetje weg in al het visuele geweld. Ik ben nog een beetje van de oude U2 waar ondanks de grootsheid van de shows ook nog intimiteit was. Dat lukt hier eigenlijk niet meer.

ben ik het wel mee eens men neef heeft deze dvd ook en ben ook met hem naart het concert geweest is de Arena vorig jaar



de DVD  Slance Castle  :lol: heb ik zelf en men neef ook

heb ik totaal al 100 keer gezien maar ik blijf hem goed vinden gewoon de BESTE  pompom notworthy, al heeeeeeeeeeeeel vaak gezien onder het genot van een biertje  :-D :yes:

HiFi gek

2 nieuwe cd's net binnen



Beyoncé - I'm Sasha Fierce ( Platinium Edition )        kost overal rond de 22 euro , bij bol.com maar 10 euro .


                                                                                   2cd + 1 dvd uitvoering is het . met goede geluids
                                                                                    kwaliteit , wel erg veel hoge tonen .
                                                                                    Op de dvd staan 8 live video's .
                                                                                    De 2 cd's zijn studio opnames dus niet live .


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Beyoncé - I'm Yours      ( live in Las Vegas )          2cd + 1 dvd 

                                     kost overal rond de 20 euro , bij Free Record Shop maar 10 euro

                                     geluids kwaliteit is redelijk te noemen

                                     Grote + punt is dat het live concert op dvd is bijgevoegd .
                                     Dus echt een koopje voor maar 10 euro
                                     Het volledige concert op dvd is in Las Vegas en zeer de moeite waard  .



Groeten  EDWIN B



koale

Citaat van: HiFi gek op november 03, 2010, 15:58:37
2 nieuwe cd's net binnen



Beyoncé - I'm Sasha Fierce ( Platinium Edition )        kost overal rond de 22 euro , bij bol.com maar 10 euro .


                                                                                   2cd + 1 dvd uitvoering is het . met goede geluids
                                                                                    kwaliteit , wel erg veel hoge tonen .
                                                                                    Op de dvd staan 8 live video's .
                                                                                    De 2 cd's zijn studio opnames dus niet live .


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Beyoncé - I'm Yours      ( live in Las Vegas )          2cd + 1 dvd 

                                     kost overal rond de 20 euro , bij Free Record Shop maar 10 euro

                                     geluids kwaliteit is redelijk te noemen

                                     Grote + punt is dat het live concert op dvd is bijgevoegd .
                                     Dus echt een koopje voor maar 10 euro
                                     Het volledige concert op dvd is in Las Vegas en zeer de moeite waard  .



Groeten  EDWIN B

:-o :-o :-o

Shepherd Moon

beetje BD-collectie terug aangevuld met een aantal klassiekers

- X-men 1,2 en 3
- Ice age 3 pack (eindelijk eens gevonden aan een redelijke prijs  pompom )
- forrest gump (jawel, vind ik persoonlijk nog altijd een megakaskraker van formaat, sublieme film in mijn ogen...)
- Braveheart (beetje jeugdsentiment ook :) )
- re-cycle (japanse film, ben liefhebber van hun speciale fantasie)
- independence day (eindelijk ook gezakt in prijs, ook lekker klassieker :) )
- public enemies (een nieuwtje...)
- narnia 1 (omdat ik eerst den 2 had op BD en de andere via iemand geleend op DVD)

DVD (omdat het niet op bd beschikbaar is, maar langs andere zijde de film ook niet uit m'n bereik wil hebben)

Miyazaki's=> SPIRITED AWAY (japanse animatiefilm, te gekke fantasie, zeeeer verfrissende manier van animatie...)

- De kleine maanbeer (omdat de kleine koter (2,5 jaar) het plots zeer beleefd en met vragende oogjes, uit de rekken haalde en ze al heel de week vakantie heel braaf was geweest  :yes: :-D)

Ik ben weer ff zoet tussen de andere hobbywerken door :mrgreen:
Marantz set: PM-14 KI , CD-17 KI , ST-17, M-CR603
Speakers: B&W 704 , 705 , HTM-7, Matrix 2 series 2, Dali Zensor 1
Sub: REL R-505
HT-set: Denon ACV-A1 SE upgrade, Pio BPD-LX91, Behringer FBP-1124
Voeding: Monster HTS1000,

Niber

Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

WimPeu

Heb een weekje vakantie dus mezelf even verwennen en 10BR disc's gekocht  :-o voor 60Euri bij de FRS. Kijk voor dat geld wil ik nog wel kopen. Niet de nieuwste titels maar die heb ik wel op de HDX. :-)

Zal niet alle namen zo uit mijn hoofd weten maar een paar.
Rambo IV
XXX
The Bank Job
Lord Of War
The Bourne Ultimatum
16 Blocks
Terminator 3 Rise Of The Machines
2 Fast 2 Furious

Het zijn duidelijk allemaal titels die het monster in mijn HT setje wakker maken. :evil:

Heb Net Rambo IV gezien...man o man de heftigste DTS-MA track die ik ooit heb gehoord. Degradeerd de "Jericho' dreun (de Ronde leden weten wat ik bedoel) tot het knallen van een ballonnetje. :-o
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4