Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 33 gasten bekijken dit topic.

Martin

JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

jrm


Shepherd Moon

die is zalig !   :yes:
je moet eens zoeken naar deze zelfde cd, maar dan "massive attack VS Mad professor" Zelfde nummers, maar alles zuiver in the mix.
Ik loop er al lang naar te zoeken, maar nergens te vinden, heb er enkel een kopietje van die al stuk gedraaid is.
Marantz set: PM-14 KI , CD-17 KI , ST-17, M-CR603
Speakers: B&W 704 , 705 , HTM-7, Matrix 2 series 2, Dali Zensor 1
Sub: REL R-505
HT-set: Denon ACV-A1 SE upgrade, Pio BPD-LX91, Behringer FBP-1124
Voeding: Monster HTS1000,

Stadium III

Nouki gaat nu LOTR op BD halen

Ben wel zeer benieuwd dus daarom komt ie in de collectie
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Vlearmoes

Citaat van: Stadium III op april 16, 2010, 18:03:24
Nouki gaat nu LOTR op BD halen

Ben wel zeer benieuwd dus daarom komt ie in de collectie

Welke delen Rob ??
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

xander32

#590


&


Remastered.


Sander.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

Een forumgenoot bij de buren (HT-forum) van een paar oudjes afgeholpen:

Mary J. Blige - My Life

Madonna - Ray Of Light

Madonna - The Immaculate Collection

Tina Turner - Live In Europe (2-cd)

Chris Isaak - Silvertone


Ach, voor €3,- per cd kan je nog eens iets uitproberen :yes:.


Sander.

gerard

uit de kringloop/estafette winkel, leuk voor weinig:

Tears for fears - tears roll down

eros ramazzotti - in ogni senso

nits - giant normal dwarf

Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

MadVillain

Citaat van: Vlearmoes op april 16, 2010, 18:37:19
Welke delen Rob ??

http://www.bol.com/nl/p/dvd/lord-of-the-rings-trilogy-box/1002004007624772/index.html

€69,99 voor alle 3 de delen. Kijk wel uit, want het is niet de extended versie welke ik persoonlijker nog iets interessanter vind. Ok je mist niets van het verhaal, maar de film kan mij niet lang genoeg duren.

Stadium III

Citaat van: MadVillain op april 17, 2010, 23:25:52
http://www.bol.com/nl/p/dvd/lord-of-the-rings-trilogy-box/1002004007624772/index.html

€69,99 voor alle 3 de delen. Kijk wel uit, want het is niet de extended versie welke ik persoonlijker nog iets interessanter vind. Ok je mist niets van het verhaal, maar de film kan mij niet lang genoeg duren.

Idd ik heb hem voor 59,99 en moet deel 2 nog gaan kijken
Zal wel zien meschien gaat ie de deur wel uit als de EV komen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

drees62

Die is dus wel ff in Q-sound!!
In dat opzicht dus een unieke CD! Have fun  :kwijl:


Citaat van: xander32 op april 17, 2010, 22:22:43
Een forumgenoot bij de buren (HT-forum) van een paar oudjes afgeholpen:


Madonna - The Immaculate Collection



Ach, voor €3,- per cd kan je nog eens iets uitproberen :yes:.


Sander.

Dennis E36



Sinead O'connor - So Far The Best



Eva Cassidy - Songbird

Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

lo

Moooi notworthy

Zojuist besteld:
Limited deluxe edition (2xCD) Exile On Main Street van The Rolling Stones.
Is nu een aanbieding bij muziek.nl

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

#599
Citaat van: drees62 op april 21, 2010, 11:40:39
Die is dus wel ff in Q-sound!!
In dat opzicht dus een unieke CD! Have fun  :kwijl:
Maar ff uitgezocht wat dat betekent :yes:.

Quote:
Q-Sound is een merknaam die gebruikmaakt van binaurale stereotechnieken. Bij deze technieken houdt men rekening met de Head-Related-Transfer-Function (HRTF). Dit is een tabel die de overdracht van het omgevingsgeluid op het gehoorkanaal omschrijft. Men lokaliseert geluid door looptijd- en intensiteitverschillen. Deze verschillen ontstaan tussen de oren, veroorzaakt door het hoofd. Men lokaliseert tevens door verschillen in frequentierespons, veroorzaakt door de oorschelp. Dit alles in een tabel over geluidsbeeld van 360 graden, ook wel azimut genoemd. Deze gegevens zijn o.a. verzameld met behulp van een kunstkop en worden zodanig geïmplementeerd dat bij afluisteren over een koptelefoon een geluidsbron rondom de luisteraar kan worden geplaatst.

Met name in de videospellenindustrie wordt gebruikgemaakt van Q-sound. Maar ook muziekproducties zoals onder andere Madonna's eerste greatest hits album, The Immaculate Collection en Ray of Light maakte gebruik van deze technologie.


Ik laat mij verrassen. De postbode is wel langs geweest met een(het) pakketje maar er was niemand thuis :no:. Enne: zo heb je er geen en zo opeens twee. Als je er mij niet had op geattendeert was dat Q-sound vast geheel aan mij voorbij gegaan :-D.

Sander.