Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 35 gasten bekijken dit topic.

HiFi gek

Citaat van: Mexicaanse Hond op maart 29, 2009, 21:25:56
Ja, zelfde leeftijdsklasse.  :wink:
Ik heb 'm op CD, maar ik vond 'm in het begin eerlijk gezegd niet zo mooi klinken. Nogal hard hoog, maar dat kwam misschien ook door de eerste generatie CD-spelers.
Is de SACD veel beter dan de CD?



Ik vind de opname te druk , een flink aantal decibels in het rood .
En dat geeft niet een bepaald prettig geluidsbeeld , het is geen sacd/cd die je hard kan afdraaien want dan eriteerd dat voor mij .

Maar wel mooie muziek , dat is een feit .


Groeten  EDWIN  B

WimPeu

Citaat van: Mexicaanse Hond op maart 29, 2009, 21:25:56
Ja, zelfde leeftijdsklasse.  :wink:
Ik heb 'm op CD, maar ik vond 'm in het begin eerlijk gezegd niet zo mooi klinken. Nogal hard hoog, maar dat kwam misschien ook door de eerste generatie CD-spelers.
Is de SACD veel beter dan de CD?

Hij is zeker harder. Ik luister hem in 5.1 en dan is ie wel erg mooi hoor. Ik heb de gewone cd even gelijktijdig opgezet en heen en weer geschakeld. Als de gewone cd op fluister niveau speelt dan knalt de SACD al. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Elmo

Laatst alle CD's van Coldplay gescoord behalve de nieuwste, die had ik al. Ze lagen mooi alle vier in de veel voor weinig bak  pompom pompom pompom

Paul

#288
Net bij de kringloop in het buurdorp geweest.
Dat ze daar geen verstand van prijzen hebben kan tot leuke aankopen leiden.
Voor €13,25 de volgende lp,s aan m,n verzameling toegevoegd, een paar kunnen wel door de knostie maar de rest verkeerd in goede krasvrije staat.

Tony Banks - A Curous Feeling
Genisis - Wind & Wuthering
Genisis - ......and then there were three
Genisis - Seconds Out
Genisis - Duke
Chris Rea - Water Sign
Mike Oldfield - Hergest Ridge
Mike Oldfield - Crises
Grover Washington Jr - Winelight
Eagles - Hotel California
Chicago - Chicago
Stevie Wonder - The Secret Life of Plants
Supertramp - Crime of The Century
Supertramp - Even In The Quietest Moments....
Fleetwood Mac - Rumours
Jan Akkerman & Kaz Lux - Eli

-----

En gisteren na het optreden van Patricia Barber haar laatst verschenen cd the Cole Porter mix.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Paul

Aangeschaft  :-D, toegestuurd gekregen van Wim:

CCR Revival / Do you wanna Rock & Roll ?

Wim bedankt voor het toesturen van het live optreden van jullie band. pompom :yes:.........golden oldies. HB hello
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

het album April  van Blof

echt een goeie relaxte CD  :yes:

Totofan

Vandaag aangeschaft.

Journey - Frontiers
Joe Satriani - Crystel Planet
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Mexicaanse Hond

Citaat van: Marantz 81 op april 08, 2009, 16:52:09
het album April  van Blof

echt een goeie relaxte CD  :yes:

Die heb ik voor mijn verjaardag gevraagd. Ik vond October ook heel mooi.  :yes:

Paul

Citaat van: Mexicaanse Hond op april 09, 2009, 18:54:58
Die heb ik voor mijn verjaardag gevraagd. Ik vond October ook heel mooi.  :yes:
Das toevallig ik ook, nog ff wachten.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WimPeu

Susan Tedeschi - Just Wont Burn
Whooooo notworthy



Bron: http://vmagz.com

"Just Won't Burn, Susan Tedeschi's 1998 debut, alerted blues and rock fans that there was a new chick on the scene. She was very good looking, and she could wail – on vocals and guitar. What an incredible talent! People took serious notice, and a new, deserving star was born. Tedeschi can flat out play guitar, and her singing is accurate, passionate but perfectly restrained. Everything is proportionate on this album, a true masterpiece. Tedeschi turns in seven outstanding originals and four well-chosen covers."
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

drees62

#297
Gisteren mijn eerste blu ray discs gekocht:

- Ocean eleven
- I am legend

Gehele maand april 2 stuks voor € 30 bij de MM, keuze uit heel veel titels

Nu nog even wachten tot de Panasonic BD60 in het zilver leverbaar wordt (de zwarte is er al maar die wil ik niet  violent1)


Oh ja, via bol.com nog 2 cd's:
- Nils Lofgren - The Loner (Nils sings Neil Young)
- Mark Knopfler - ShangriLa (SACD)


Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Jeroen

Ik heb afgelopen week deze box gekocht bij onze lokale videotheek voor 65 euro. Ik vond de enkele schijf toch te beperkt en had bij een ex collega de Engelse versie al keer gezien dus vandaar de aanschaf. Het is een hele mooie en nette box en ziet eruit als een encyclopedie. Voor wat het beeld en geluid betreft 1080p voor beeld en DTS HD master audio voor het geluid.
Een echte aanrader voor personen die houden van de natuur en van goed beeld en geluid.

Gr. Jeroen

Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.