Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 43 gasten bekijken dit topic.

Cornelis1921

  :-) :-) :-) :-) :-) Yello: 'Essential' (E5,00) & 'Touch' (E15,00) besteld bij Amazon.de   :-) :-) :-) :-) :-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

Besteld op kosten John (John pakt uit! :-)): 'Brubeck Time', Dave Brubeck Quartet: 'Jazz Impressions of Japan' en Dave Brubeck Quartet: 'Time Changes'. Dat alles in de 3=E15,- actie bij Amazon.de.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Citaat van: Cornelis1921 op mei 18, 2013, 22:10:26
  :-) :-) :-) :-) :-) Yello: 'Essential' (E5,00) & 'Touch' (E15,00) besteld bij Amazon.de   :-) :-) :-) :-) :-)

Citaat van: Cornelis1921 op mei 20, 2013, 02:55:48
Besteld op kosten John (John pakt uit! :-)): 'Brubeck Time', Dave Brubeck Quartet: 'Jazz Impressions of Japan' en Dave Brubeck Quartet: 'Time Changes'. Dat alles in de 3=E15,- actie bij Amazon.de.

... Jouw aankoopgedrag is dus echt niet gewijzigd Cor ...

:no:

Cornelis1921

#3048
Citaat van: xander32 op mei 20, 2013, 07:11:35
... Jouw aankoopgedrag is dus echt niet gewijzigd Cor ...

:no:
Beste Robert,
Deze aankoop vormt een gift, geen lening... :-D (Ik had dit nog tegoed. :-) John heeft voorlopig al zijn geld gereserveerd voor de Onkyo TX R-414 (reciever) + speakerset e.d. Dus ik heb het even voorgeschoten voordat de actie over is. Vandaar.
Ik ben nu aanzienlijk voorzichtiger.
Natuurlijk zijn er voordeligere manieren om aan content te komen. Maar Spotify e.d. kunnen mij niet boeien, alleen voor erbij dan en drukt ook dan weer op mijn maandbegroting. En die discussie is uit den treure gevoerd met als enige resultaat wederzijdse ergernis en irritatie, moeten we niet willen herhalen. Zolang ik uit de schuld(en) blijf, doe ik met mijn geld wat ik wil. Op de keeper beschouwd doet iedereen aan meer of mindere mate aan spilzucht om het maar even gechargeerd te stellen. Maar nu zonder dollen, zolang jij uit de schuld(en) blijft is er voor jou toch ook belangrijk om het geld te laten rollen naar iets dat jij leuk vindt, zinvol of niet. Van mijn maandelijks inkomen is sparen welhaast onmogelijk. Ik moet het hebben van de extraatjes zoals vakantiegeld e.d. Dat laatste ben ik ook niet van te verjubelen, zoals dat op zijn Haags heet. Er moet voor (nieuwe) rookmelders, een co-melder, nieuwe orthopedisch schoeisel, tuner (ST7001) van SmauG geld opzij gezet worden. Wat over blijft gaat naar kleding en in het laatste stadium een zeker bedrag naar CDs. Dat ik al een voorschotje genomen heb is niet onlogisch als men langer dan twee maanden "droog" heeft gestaan. Koopziekte bestaat niet, het leven is geen ziekte, het is een gegeven, de rest is bullshit. Robert, not that serious... ;-) Eén ding, het leven is geenzins maakbaar, daarom is er hoop. En wie hoopt op maakbaarheid kan met recht een dromer worden genoemd. Het bestaan draagt slechts de schijn van maakbaarheid, omdat men denkt dat de mens, net zoals God, de creator spiritus is. Geen grotere misvatting dan deze. Ik ben eigenlijk tot niets in staat, ik ben een gebeuren, net zoals het gehele leven. Wij wachten met zijn allen af, meer niet. Dat het bestaan ons evenzovaak teleurstellend als bemoedigd vormt eerder één van de vele mysteries daarvan i.p.v. dat wij daaraan iets kunnen veranderen: waarom...?! Ik ben noch pessimistisch, noch optimistisch wat betreft mijn toekomst: het komt zoals het gaat en gaat zoals het komt. :yes:
Groetjes, Cor.

P.S. Paul, mijn excusen voor deze topicvervuiling. notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

WilliamB

#3049
Vandaag op de rommelmarkt gekocht.

CD Loreena McKennitt "the mask and mirror"
Gekocht voor 50 eurocent, en was nog geheel nieuw.
Releasedatum van deze cd is: 1maart 2012, en kost nog 19,99 euro in blauwe winkel.

En voor 50 eurocent de cd van Clannad " Past Present"
Wel vol krassen, maar mijn SA heeft hier geen problemen mee.

Dus voor een euro weer een goede deal. :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Cornelis1921

#3050
Citaat van: xander32 op mei 20, 2013, 07:11:35
... Jouw aankoopgedrag is dus echt niet gewijzigd Cor ...

:no:
stupid
Zolang het niet gratis is, zal ik muziek moeten blijven kopen. Hoeveel verantwoord is, daar trekt het lot zich niets van aan. Het lot is zelfs niet eens geïnteresseerd in mijn totale financiële ondergang. Waarom raken er zoveel mensen financieel aan lager wal, waarom zijn er economische en financiële crises, waarom is de mens hebzuchtig (ik ook), waarom is er zo weinig echte solidariteit en waarom heeft de mens wel oog voor de splinter in het oog van de ander, maar niet de balk in het eigen oog...?

@Robert, wij mogen dan twee heel verschillende personages zijn, toch valt onze lotsverbondenheid niet te ontkennen. Hoe meer ik mij aan jou stoor, des te meer besef ik dat jij gewoon gelijk hebt en ik gewoon als een struisvogel mijn kop in het zand probeer te steken. Jij bent degene die die struisvogel in zijn kuit bijt op het moment dat die weer eens zijn kop in het zand gestoken heeft... violent1
Robert, notworthy en byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Citaat van: Cornelis1921 op mei 21, 2013, 03:03:12
stupid
Zolang het niet gratis is, zal ik muziek moeten blijven kopen. Hoeveel verantwoord is, daar trekt het lot zich niets van aan. Het lot is zelfs niet eens geïnteresseerd in mijn totale financiële ondergang. Waarom raken er zoveel mensen financieel aan lager wal, waarom zijn er economische en financiële crises, waarom is de mens hebzuchtig (ik ook), waarom is er zo weinig echte solidariteit en waarom heeft de mens wel oog voor de splinter in het oog van de ander, maar niet de balk in het eigen oog...?

@Robert, wij mogen dan twee heel verschillende personages zijn, toch valt onze lotsverbondenheid niet te ontkennen. Hoe meer ik mij aan jou stoor, des te meer besef ik dat jij gewoon gelijk hebt en ik gewoon als een struisvogel mijn kop in het zand probeer te steken. Jij bent degene die die struisvogel in zijn kuit bijt op het moment dat die weer eens zijn kop in het zand gestoken heeft... violent1
Robert, notworthy en byebye, Cor.
Cor, het enige waar ik op hoop, is dat het jou een heel klein beetje helpt om verder te komen op het pad welke je recent bent ingeslagen :yes:.

Cornelis1921

#3052
Citaat van: xander32 op mei 21, 2013, 06:54:09
Cor, het enige waar ik op hoop, is dat het jou een heel klein beetje helpt om verder te komen op het pad welke je recent bent ingeslagen :yes:.
Dat weet ik, Robert, daarom is het des te pijnlijker dit bij mijzelf te constateren. ...and "The road to hell is paved with good intentions." ...nog één: "Zachte heelmeesters maken stinkende wonden."
Ik heb de grootste moeite om mijzelf bijeen te houden en niet weer in de fout te gaan... ...de verleiding loert overal. Lured by the false Goddess of treasures, which are nothing more than  promisses of wellcontentment instead of a condition for real happiness.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm

Citaat van: Cornelis1921 op mei 21, 2013, 07:29:27
Dat weet ik, Robert, daarom is het des te pijnlijker dit bij mijzelf te constateren. ...and "The road to hell is paved with good intentions." ...nog één: "Zachte heelmeesters maken stinkende wonden."
Ik heb de grootste moeite om mijzelf bijeen te houden en niet weer in de fout te gaan... ...de verleiding loert overal. Lured by the false Goddess of treasures, which are nothing more than  promisses of wellcontentment instead of a condition for real happiness.

Maar Cor, weet dat wij je in de gaten houden  byebye

Als weer zo'n aandrang krijgt van 'koperitus' ga dan voor je cd rek staan en pik die cd er uit die je nog niet hebt beluisterd....en plaats deze in je cd-speler en geniet van die muziek.  :angel:

Whisper.nl

Citaat van: jrm op mei 22, 2013, 11:17:10
Maar Cor, weet dat wij je in de gaten houden  byebye

Als weer zo'n aandrang krijgt van 'koperitus' ga dan voor je cd rek staan en pik die cd er uit die je nog niet hebt beluisterd....en plaats deze in je cd-speler en geniet van die muziek.  :angel:

Glaasje prik erbij wat wil je nog meer.  pompom

Groet Whisper   byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Willi@m

Vanmiddag gescoord:

Robin Trower - Long Misty Days
Ry Cooder - Showtime
Rory Gallagher - Tattoo
The Robert Cray Band - False Accusations
Robert Cray - Strong Persuader
Eric Clapton - Backless
Eric Clapton - 461 Ocean Boulevard

Dit alles op lp. De cd, Above van Mad Season kon ik ook niet laten liggen  byebye
Marantz PM5003 - Marantz CD5003 - Rega Planar 3 - Rogers LS3A - Rel Quake MKII

Cornelis1921

Citaat van: Willi@m op mei 22, 2013, 18:33:33
Vanmiddag gescoord:

Robin Trower - Long Misty Days
Ry Cooder - Showtime
Rory Gallagher - Tattoo
The Robert Cray Band - False Accusations
Robert Cray - Strong Persuader
Eric Clapton - Backless
Eric Clapton - 461 Ocean Boulevard

Dit alles op lp. De cd, Above van Mad Season kon ik ook niet laten liggen  byebye
:cry: :cry: :cry: ...hij wel... :|
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Actionhost

Net besteld:

Diana Krall- When I look in your eyes (SACD)

Heerlijke zwoele jazz.
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

100%Marantz

Citaat van: Actionhost op mei 22, 2013, 19:14:29
Net besteld:

Diana Krall- When I look in your eyes (SACD)

Heerlijke zwoele jazz.

Waar kan je SACD vinden aan een degelijke prijs? Ik zie ze heel zelden.
marantz, what else?

Actionhost

Ze zijn idd vrij prijzig. Deze is 2 tientjes bij die Bolle.

Bij WOWHD vaak goedkoper (zo ook deze), maar heb ik wat slechte ervaringen mee (3 weken op een cd wachten terwijl er staat in voorraad)

Op MP staan ze ook vaak.
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213